Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gino Bosz

Gestart door moodygrunn, juni 21, 2016, 17:32:25

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Ja eindelijk weer eens iemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen  :thumbsup

EdsjeSCC

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2016, 22:55:19
Weer dicht bij een treffer uit een vrije trap, las ik op twitter. Kon dit seizoen wel eens een wapen gaan worden.

3 bijna rake vrije trappen is een penalty ?

Vedetski

Citaat van: EdsjeSCC op juli 19, 2016, 23:02:19
3 bijna rake vrije trappen is een penalty ?

Die gaan er met Bakker in ieder geval altijd in  :proost
:koffie

Collingwood

Snap wel dat ze in hem een middenvelder zien. Brengt daar veel voetbal en heeft een uitstekend schot in de benen, waar je op het middenveld natuurlijk meer aan hebt dan achterin. Komt in de verdediging daarnaast denk ik wat pure snelheid tekort wanneer we de aanvallende ploeg zijn.

Zitten we wel met het feit dat we eigenlijk maar twee volwaardige, pure centrale verdedigers hebben, namelijk Steenvoorden en N'Toko. Gelukkig vulde El Baad het tegen Volendam ook prima in.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op november 18, 2016, 22:15:11
Snap wel dat ze in hem een middenvelder zien. Brengt daar veel voetbal en heeft een uitstekend schot in de benen, waar je op het middenveld natuurlijk meer aan hebt dan achterin. Komt in de verdediging daarnaast denk ik wat pure snelheid tekort wanneer we de aanvallende ploeg zijn.

Zitten we wel met het feit dat we eigenlijk maar twee volwaardige, pure centrale verdedigers hebben, namelijk Steenvoorden en N'Toko. Gelukkig vulde El Baad het tegen Volendam ook prima in.
en schilder en bakker na vanavond

denistel


Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 19, 2016, 08:06:35
wat bedoel je
dat we 2 centrale verdedigers hebben met T'Oko en Steenvoorden maar met Bakker en Schilder erbij komen er 2 erbij.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 19, 2016, 08:41:18
dat we 2 centrale verdedigers hebben met T'Oko en Steenvoorden maar met Bakker en Schilder erbij komen er 2 erbij.

Bakker nee, Schilder ja.
Area 58

papier

Scoort maar grossierde in slechte passes en passief meeverdedigen. Moet nog een stuk beter wil hij in de basis komen. Wel leuk dat iemand wel op de goal schiet trouwens, erg verfrissend.

El Ma-kri-niii

Citaat van: papier op november 19, 2016, 11:03:32
Scoort maar grossierde in slechte passes en passief meeverdedigen. Moet nog een stuk beter wil hij in de basis komen. Wel leuk dat iemand wel op de goal schiet trouwens, erg verfrissend.
Ik vind het vooral verfrissend dat hij hem ín de goal schiet.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 19, 2016, 11:04:51
Ik vind het vooral verfrissend dat hij hem ín de goal schiet.
:_schater :_schater
Nu al de quote van de dag

hobbes

Citaat van: papier op november 19, 2016, 11:03:32
Scoort maar grossierde in slechte passes en passief meeverdedigen. Moet nog een stuk beter wil hij in de basis komen.

Dat zegt hij zelf ook in de krant vandaag, is realistisch gelukkig.

papier

Citaat van: hobbes op november 19, 2016, 11:18:55
Dat zegt hij zelf ook in de krant vandaag, is realistisch gelukkig.

Goed om te lezen  :thumbsup

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22