Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2016, 23:31:48
Als je als coach echt vertrouwen in iemand hebt, wissel je hem niet 3 x na 60 min. Een spits is het meest afhankelijk van de aanvoer. Blijkbaar schort daar e.e.a. aan.

Het schortte aan het afmaken, niet aan de aanvoer.

pvanbuijtene

Citaat van: PePe op augustus 22, 2016, 23:55:48
Het schortte aan het afmaken, niet aan de aanvoer.

Welke kansen vandaag dan?

michello

Hadden zeker wel 2 goals erbij kunnen maken. Voorin wederom niet scherp genoeg, slappe hap. Hoop op een killer nr 10 erbij en dat Hemmen z'n draai weer gaat vinden, heb hem nog lang niet afgeschreven. Alles draait om vertrouwen bij een spits.

Vedetski

Kan die Lammers van PSV hier niet heen op huurbasis. Prima spits die er nu al 6 heeft gemaakt.
:koffie

justremco

Citaat van: Vedetski op augustus 23, 2016, 00:43:49
Kan die Lammers van PSV hier niet heen op huurbasis. Prima spits die er nu al 6 heeft gemaakt.

Waarom zouden ze die aan ons verhuren? Kan daar mooi met het eerste meetrainen als ze zouden willen

speculeter

Ik zet mijn geld na geruchten op kip of ahannach van Almere.

Collingwood

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2016, 09:37:26
Ik zet mijn geld na geruchten op kip of ahannach van Almere.

Kip is net naar Engeland, Ahannach heeft zijn contract bij Almere net met twee jaar verlengd...
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 09:41:14
Kip is net naar Engeland, Ahannach heeft zijn contract bij Almere net met twee jaar verlengd...

Een echte kenner die speculeter  :_schater

DayDreamer

Die is snel door zijn geld heen  8P

hobbes

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 22, 2016, 23:56:19
Welke kansen vandaag dan?

Als je de kansen niet gezien hebt, dan heb je niet op zitten letten. Het is in de samenvatting trouwens goed te zien dat Mulder ons de ingooi geeft waar het doelpunt uit valt. Zelfs op het moment dat de Graafschap de ingooi neemt wijst hij nog de andere kant op :(

pvanbuijtene

Citaat van: hobbes op augustus 23, 2016, 09:56:12
Als je de kansen niet gezien hebt, dan heb je niet op zitten letten. Het is in de samenvatting trouwens goed te zien dat Mulder ons de ingooi geeft waar het doelpunt uit valt. Zelfs op het moment dat de Graafschap de ingooi neemt wijst hij nog de andere kant op :(

Ging over de kansen die Hemmen kreeg....

hobbes

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 23, 2016, 09:58:40
Ging over de kansen die Hemmen kreeg....

Dat was er idd maar eentje

denistel

Citaat van: hobbes op augustus 23, 2016, 09:56:12

waarom is er niet 1 bij ons zo slim om dan de bal te pakken nee we staan 1-0 voor komt wel goed
dat straalde er de hele 2e helft af helaas.

denistel

Citaat van: maikcambuur op augustus 22, 2016, 23:02:58
Je ziet aan vd streek gewoon dat hij bij de besten hoort in de JL. Hopen dat ie blijft want hij is super belangrijk voor dit cambuur.

meen je het echt,,kijk eens naar zijn aannames en hoe hij loopt hij weet soms totaal niet
wat ie doet.dat ie er af en toe 1 inschiet is mooi maar voetballend vind ik em zeker niet
bij de top horen.

denistel

Citaat van: speculeter op augustus 22, 2016, 23:11:53
Denk dat er een speler van Almere in aantocht is.
Noem geen namen...

wie mut het dan weze besten binne niet haalbaar of al weg