Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - JurjenS7

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 14:46:55
Linssen maakt nu een zwaardere overtreding en krijgt gewoon geel
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 14:44:01
Die makkelie reageert deels op de commotie die ontstond na die overtreding. Maar hij was even vergeten dat het een derby was
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 14:03:35
Ik snap echt niet hoe je je verdedigende centrum ineens gaat  veranderen in een wedstrijd waar het gewoon goed stond. En dan ook nog eens gullit die vorige wedstrijd niet best bezig was
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 13:59:26
Waardeloze wissels.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 13:48:54
Die madsen heeft echt zo'n typisch hoofd voor een dkv'er :_schater
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 13:46:13
Wanvertoning van makkelie
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 19, 2021, 13:41:08
Hij leek verbaasd door die wissel
#8
Selectie en Technische staf / Re: Marvin Peersman
augustus 19, 2017, 00:11:11
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 19, 2017, 00:06:45
Wat een droogkloot die Dijkhuizen. Als ie een resultaat wou halen had ie Schils er niet uit moeten halen.
:? :? :? :?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Marvin Peersman
augustus 18, 2017, 21:59:57
 :devil  8P
#10
Ja zondag denken ze dat er iets te halen valt en dan staan ze ineens in de hel van lwd en wurt t 3-0  |:) ik heb er vertrouwen in, deze wedstrijd gauw vergeten en weer vol gas
#11
Wel ff 30 seconden gelachen nog. Mannes mag de tribune op zondag
#12
Als t zo blijft, vind ik t prima. Weer ff met twee benen op de grond. Thuis weer volle focus.
#13
Wat een zaadpot , van beide kanten, goal streek enige vermaak
#14
Van dit MVV moet je gewoon 1-2 of 1-3 winnen. Een 1-1 of 2-1 maak je thuis ook wel af waarschijnlijk, maar dan maak je het gewoon onnodig spannend
#15
Die eerste goal was eigenlijk vrije trap voor ons, maar ook flinke dekfout van peersman. en idd die mannes bakt er niet veel van. Liever kip en dan bakker wat terugzakken