Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Als t zo blijft, vind ik t prima. Weer ff met twee benen op de grond. Thuis weer volle focus.

Marc S

En als we in Nederland gewoon een fatsoenlijk promotie systeem hadden... Cambuur en play-offs altijd een ramp

058-4life

Citaat van: JurjenS7 op mei 18, 2017, 21:29:17
Als t zo blijft, vind ik t prima. Weer ff met twee benen op de grond. Thuis weer volle focus.
Zo is het! Misschien ook wel even goed zo. Niet verliezen en thuis vol gas!

666

Straks heeft Sipke het weer over het goede voetbal, 6x in een zin zeggen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

De bal maar in de ploeg houden. Volgens mij krijgen we iets meer grip op de wedstrijd.

058-4life


PePe

Mannes schiet de bal van Maastricht naar Emmen, ongelooflijk.

AL

Pffff met hangen en wurgen.
Resultaat ben ik blij mee.
Mannes niet meer opstellen die komt echt zwaar tekort.

sunderland


Cambuur Groningen

Ik wil die Mannes niet meer zien de resterende wedstrijden, godsamme. Wat een prutser

drg

Die bal stuitert zondag hierlangs het doel van MVV in natuurlijk. Die gast denkt gewoon vooruit.

JurjenS7

Wel ff 30 seconden gelachen nog. Mannes mag de tribune op zondag

Bankzitter

Slechte dag maar toch een prima uitslag! Het moet veel beter maar dat kunnen we ook.

sunderland

Citaat van: AL op mei 18, 2017, 21:39:25
Pffff met hangen en wurgen.
Resultaat ben ik blij mee.
Mannes niet meer opstellen die komt echt zwaar tekort.
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht