Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Ze zijn laat met de informatie over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Kan ik allles weer op het laatste moment regelen.

denistel


Yellow Army

Area 58

Collingwood

OP NAAR DE PLAY-OFFS, OP NAAR MAASTRICHT!

Het is de maand van de waarheid, want de Jupiler Play-Offs staan voor de deur! Of sterker nog: die zijn al in volle gang. Dankzij de puike prestaties in de competitie slaat SC Cambuur echter de eerste ronde over en beginnen we op donderdag 18 mei aan het eerste Play-Off duel. We reizen dan af naar Maastricht om het op te nemen tegen MVV.

Onderstaand lees je hoe je hier bij aanwezig kunt zijn.

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs)
Donderdag 18 mei, 19.45 uur
De Geusselt

De reisinformatie liet even op zich wachten omdat we als club ons uiterste best hebben gedaan voor een betere vervoersregeling. In de afgelopen dagen hebben we ons hard gemaakt om van de verplichte buscombi een auto-/buscombi te maken, maar dit is helaas niet gelukt. De lokale driehoek van Maastricht houdt vast aan de opgelegde buscombi.

Deze wedstrijd is voor supporters van SC Cambuur dan ook alleen te bezoeken met een verplichte buscombi.

Buscombi
– Dankzij een bijdrage van de club is de prijs voor iedereen € 27,50
– Vertrek 14.15 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
– Supporters dienen uiterlijk 14.00 uur aanwezig te zijn
– Inschrijving en instap op vertoon van uitkaart

➡️ De kaartverkoop start morgenavond (donderdag 11 mei) van 18.00 – 20.00 uur in Supportershome 't Hertje. Dit is eerst alleen voorbehouden aan supporters (met een uitkaart) die dit seizoen al een uitwedstrijd hebben bezocht. Om deze reden is de kaartverkoop ook niet online, maar ouderwets in het Supportershome.

➡️ Vanaf vrijdag 09.00 uur start de kaartverkoop in de Fanshop voor alle uitkaarthouders.

Nieuwe uitkaart
Zoals reeds aangekondigd gaan we vanaf volgend seizoen werken met een loyaliteitssysteem gekoppeld aan een nieuwe uitkaart. Deze nieuwe pas is af te halen in de Fanshop en daarna direct actief. Ben je niet in de gelegenheid om deze vandaag of morgen af te halen, dan is dit donderdagavond ook mogelijk.

Graag tot in Maastricht!

http://cambuur.nl/nieuws/op-naar-play-offs-op-naar-maastricht/
Kalmte alleen kan u redden.

GerardFraneker


KennySCC

Ligt het aan mij of is dit een hele rare voorrangsregeling, want dit betekent dat iedereen die naar AZ is geweest voorrang heeft, maar er passen toch lang geen 1100 in het uitvak van MVV of geldt deze voorrang alleen voor de competitiewedstrijden?

buremer

Ze gaan ervan uit dat het uitvak niet vol raakt dus lijkt deze regeling voldoende.

KennySCC

Citaat van: buremer op mei 10, 2017, 11:35:36
Ze gaan ervan uit dat het uitvak niet vol raakt dus lijkt deze regeling voldoende.

Toch vind ik het maar apart.. Hoeveel kunnen er in dat uitvak?

Casuals-lwd

Citaat van: KennySCC op mei 10, 2017, 11:39:41
Toch vind ik het maar apart.. Hoeveel kunnen er in dat uitvak?
550, denk dat dit niet eens zo'n slechte voorrangregeling is.

KennySCC

Citaat van: Casuals-lwd op mei 10, 2017, 11:51:47
550, denk dat dit niet eens zo'n slechte voorrangregeling is.

Cambuur geeft zelf aan dat er 450 kaarten beschikbaar zijn.
Ik denk echt dat het onderschat wordt, hoor om me heen veel mensen die gewoon gaan..

Bernardo


Casuals-lwd

Citaat van: KennySCC op mei 10, 2017, 12:04:09
Cambuur geeft zelf aan dat er 450 kaarten beschikbaar zijn.
Ik denk echt dat het onderschat wordt, hoor om me heen veel mensen die gewoon gaan..
Ja maar dat dat vak uitverkocht raakt geloof ik niet, maar we zullen het zien.

nannenijpscc

Denk dat 450 man in dat uitvak wel moet lukken, belangrijke pot, dus zullen er wel meer mee gaan.

Casual14


denistel

Citaat van: Yellow Army op mei 09, 2017, 22:38:25
Dan kest net de 2e helft zien denk

gaan nou 14.15 weg 4 uur rijden bist er om 18.15 dus anderhalf uur van te voren
dan kest oek wel om 3 uur weg gaan toch. en of er 450 man heen gaan ik denk
het toch niet 250 zou ik al heel wat vinden.