Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: keije op mei 21, 2017, 17:51:23
Kontrakt verscheuren !
Had al veel eerder moeten gebeuren, dat had een blinde zelfs kunnen zien. Net als Zeinstra, de twee zwakke schakels bij Cambuur.

keije

Absoluut betaald voetbal onwaardig. 1e helft wordt hij bij de skeids geroepen ivm akkefietje..... vrije trap volgt en mukkes zit weer te duwen en te trekken... wat een dwaas...Over de 2 tegengoals nog maar te zwijgen. Bij de amateurs vind je zomaar 10 betere linksbacks.

speculeter

En door dat oorlogje  voeren gooi je bij de tegenstander  juist olie op het vuur.
Oliedom inderdaad.

denistel

veel te veel met randzaken bezig en voetbal taken wudde vergeten

justremco

Snel afscheid van nemen, kan er niks van

JurjenS7


carlo de leeuw

donkerrood! wat is het toch ook een oerdomme Belg!

EdsjeSCC

Mooi die zijn we voorlopig even kwijt. Staatsmongool

Tanjajeah

Nooit meer opstellen, deze malloot. In de 96e minuut een bijna bewuste rode kaart pakken en daarmee je team duperen. Wat een schande.

Naastismis

En dan ook nog verontwaardig zijn dat hij rood krijgt :rodekaart

punkman

Maar hij speelde toch ook gewoon de bal?  :_schater :_schater

Domme rode kaart.

Bernardo

Terugsturen naar Belgie....

keije

Benieuwd wat de club voor sancties geeft.  Dijkhuizen heeft em een boete gegeven , maar als club kun je dit toch niet over je kant laten gaan. Half Nederland spreekt er schandalig over en terecht !

D.H.Skolten

#643
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 18, 2017, 22:02:46
Mooi die zijn we voorlopig even kwijt. Staatsmongool
Ja en daarna wordt ie weer basisspeler zoals altijd!  Meerdere mensen vinden hem zelfs 1 van de beste verdedigers van de jupiler league 8P , ik zeg al jaren dat ie 1 van de slechtste spelers is en dat ie een ongelooflijk arrogante persoon is maar dan krijg ik altijd van iedereen kritiek want dat mag je niet zeggen natuurlijk. Ik noem het gewoon het beestje bij de naam noemen.

speculeter

Maar mooi verhuren aan Emmen