Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Wat bij mij overblijft is n leeg gevoel,rommelige wedstrijd een pedant mannetje met fluit die een wedstrijd niet aanvoelt, hoop ook dat henk snel terug is want zo word de tweede seizoenshelft nog lastig,althans daar ben ik bang voor.. :zucht :wall

JurjenS7

Linssen maakt nu een zwaardere overtreding en krijgt gewoon geel

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:45:27
Ik snap dat je 2 verdedigers inbrengt om te proberen het punt over de streep te trekken. Volgens mij was Kallon echt op en Schouten niet fit. Gullit viel beroerd in maar dat is niet perse de schuld van de trainer vind ik.

Dat hoeft niet per s? met verdedigers. Een verse kracht voorin houdt spelers van hun achterin.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:38:08
Kallon was kapot en Schouten niet fit meer.

Dan had je toch Tol en Breij of Kiss gebracht?

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:45:27
Ik snap dat je 2 verdedigers inbrengt om te proberen het punt over de streep te trekken. Volgens mij was Kallon echt op en Schouten niet fit. Gullit viel beroerd in maar dat is niet perse de schuld van de trainer vind ik.

Als je al met een aanvaller minder speelt en je haalt Kallon er af dan wordt je de rest van de tijd toch helemaal teruggedrongen? Dan sluit je jezelf helemaal in. Had dan Breij erin gebracht.

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2021, 14:48:30
Dat hoeft niet per s? met verdedigers. Een verse kracht voorin houdt spelers van hun achterin.
Ook eens, maar wees eerlijk: als het dan mis was gegaan dan had Bosbaard hier op zijn flikker gekregen waarom hij geen extra verdediger zou hebben ingebracht.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 19, 2021, 14:49:52
Als je al met een aanvaller minder speelt en je haalt Kallon er af dan wordt je de rest van de tijd toch helemaal teruggedrongen? Dan sluit je jezelf helemaal in. Had dan Breij erin gebracht.
Achteraf de koe in de kont kijken is makkelijk natuurlijk. Dat was ook een optie geweest, had ook mis kunnen gaan. Maar is Bosbaard daarom meteen een drama? Vind ik persoonlijk te kort door de bocht.

okkele

ieder zn voorkeur.
je had ook krastev kunnen inbrengen voor wat rust maar voor wie dan?
uitputting(zeker met een man minder,vergeet iedereen dat?) , blessures ,noem maar op.
heel goedkoop weer om achteraf schuldigen te zoeken.

het is gewoon jammer dat makkelie die troep die in zn haar zit ook in zn ogen had.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Nooit weer 2 verdedigers tegelijk wisselen!

EdsjeSCC

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:50:12
Ook eens, maar wees eerlijk: als het dan mis was gegaan dan had Bosbaard hier op zijn flikker gekregen waarom hij geen extra verdediger zou hebben ingebracht.

Nou helemaal niet. Er was geen alarmfase 1 of dat zij nog een extra spits er bij zetten ofzo dus helemaal geen noodzaak om dat te doen

Treb

Citaat van: okkele op december 19, 2021, 14:54:09
ieder zn voorkeur.
je had ook krastev kunnen inbrengen voor wat rust maar voor wie dan?
uitputting(zeker met een man minder,vergeet iedereen dat?) , blessures ,noem maar op.
heel goedkoop weer om achteraf schuldigen te zoeken.

het is gewoon jammer dat makkelie die troep die in zn haar zit ook in zn ogen had.

Zat nog wat sperma in z'n ogen.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op december 19, 2021, 14:34:41
Woensdag kan nog.. paar echt mindere jongens waardoor je de wedstrijd weggeeft. Maar als je dan zo?n zwakke schakel in de cruciale slotfase vandaag inbrengt vraag je er zelf om!
ben het weer met jou eens er waren een paar jongens vandaag niet thuis.
Hoe kan dat in zo?n beladen wedstrijd.

Collingwood

#342
We kunnen er lang en kort over lullen maar zoals ik het zie verliezen we voornamelijk door de arbitrage. Elk cruciaal twijfelgeval viel hun kant op. Het verschil tussen de handsballen van Mac-Intosch en Veerman is mij volstrekt onduidelijk, lijkt totale willekeur om de ene wel en de andere niet te bestraffen.

Om positief te eindigen: tot we het niet goed meer konden belopen voetbalden wij met 10 man makkelijker dan de tegenstander met 11. Van der Meer liet zien een groot talent te zijn en Uldrikis speelde echt een indrukwekkend goede wedstrijd. Gouden greep geweest om hem uit Zwitserland te halen.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wel een beetje voorbarig om Bosschaart direct af te branden (ook door mij), maar ik vrees dat Henk nog veel meer is dan we allemaal denken. We hebben een prachtig team dat voor 70 % door Henk is opgebouwd. In systeem, als team en in zelfvertrouwen. Dat gaan we de komende tijd wel missen.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Jammer dat de zondebok in de trainer wordt gevonden.
Ja, Gullif had nooit ingebracht mogen worden, maar er stonden ook een paar en niet de minsten, bv Jacobs, Mac, die hun niveau in de kleedkamer  achter lieten.  De Var en arbitrale trio hebben ons een oor aangenaaid, dit is wel zondebok waardig.