Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Waardeloze wissels.

Trainert!

Gvd Gullit puppy dat je bent. Niet eens meespringen.

Drumfather SCC

Waar was de mandekker van paling Henkie?  :O

EdsjeSCC

Citaat van: EdsjeSCC op december 19, 2021, 13:55:06
Deze wissels snap ik geen reet van maar goed

Verdomme had liever gezien dat ik het mis had, maar was er al bang voor. Slecht

De Gast

Waarom die verdedigende wissels?? En weer Gullit.. gvd

Kuzmanovic-Apeldoorn

We kunnen niet zonder henk, wordt nog een zwaar seizoen vrees ik met deze ts
Henk, held, bedankt

Bernardo


Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 19, 2021, 14:01:14
Waarom die verdedigende wissels?? En weer Gullit.. gvd
tsja, we timmeren de boel dicht zal het idee zal wel zijn geweest, maar als je dan zo kinderachtig verdedigd als Gullit dan houdt alles op

Trainert!

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2021, 14:02:25
We kunnen niet zonder henk, wordt nog een zwaar seizoen vrees ik met deze ts

Riep ik vorige week al. 3 musketiers die als een zoutzak er bij staan/zitten

JurjenS7

Ik snap echt niet hoe je je verdedigende centrum ineens gaat  veranderen in een wedstrijd waar het gewoon goed stond. En dan ook nog eens gullit die vorige wedstrijd niet best bezig was

Specuveter

Waarom godverdomme die domme wissels

Mp

Gullit hopelijk geen minuut meer in het Cambuur shirt!!

Cambuur Groningen

Nou.. hopen op een mazzeltje

Mp

Waarom Kallon eruit als je 100% counter speelt, snap daar niks van

Cambuur Groningen

Ik vind de rol van Makkelie en de VAR overigens kwalijker? bespottelijk dat de ene hand die niet langs het lichaam  is wel een penal oplevert en de andere niet.