Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Whoestemen

Gewoon bagger, maar vroeger verloren we hier met bagger. Uitslag nog wel prima, dus ja, de ergernis zit in de laksheid van sommigen.

Mannes zal bijvoorbeeld een beste kerel zijn, maar dat is dus nog helemaal niets in ons mooie shirt. Daar kan ik opzich nog mee leven aangezien ik zelf ook bagger ben, maar een beetje strijd is niet verkeerd als je zo ontzettend bagger speelt en toch betaald krijgt.


legeips

Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:52:45
Zondag moeten we vol aan de bak want mvv zal ook knokken en dat kunnen ze

Door deze pot, hebben we ze het gevoel gegeven dat er zondag iets te halen is. Dat het maar geen slijtage slag gaat worden..

JurjenS7

Ja zondag denken ze dat er iets te halen valt en dan staan ze ineens in de hel van lwd en wurt t 3-0  |:) ik heb er vertrouwen in, deze wedstrijd gauw vergeten en weer vol gas

666

Ik weet niet hoor, maar als Mannes start dan ziet het voetbal er niet meer uit.  Of zie ik het verkeerd?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Niet te negatief, we hadden kansloos kunnen zijn als we de kop verloren hadden. Steenvoorden en Schilder bleven rustig. Het gaat uiteindelijk alleen om promotie. En toch weer een wereldgoal gezien.

MVV moet scoren dus er komt ruimte voor ons.

666

Oh ja... Ik hoop maar dat Sipke de 1-1 niet gaat verdedigen, daar zijn we niet al te goed in.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:40:20
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht

Waren veel zwak, maar Mannes heeft tot nu toe laten zien totaal niet mee te kunnen.


AL


Collingwood

Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2017, 22:03:43
Niet te negatief, we hadden kansloos kunnen zijn als we de kop verloren hadden. Steenvoorden en Schilder bleven rustig. Het gaat uiteindelijk alleen om promotie. En toch weer een wereldgoal gezien.

MVV moet scoren dus er komt ruimte voor ons.

Tweede helft inderdaad wel vrij professioneel verdedigd (in de eerste helft toch ook een paar goed weg gekomen), toch nog iets positiefs.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Opzich prima resultaat. Al viel het mij vanavond wel echt tegen. Thuis moeten we dit kunnen afmaken. Vol erop knallen zondag, die lui moeten ook komen.

speculeter

Zondag maar starten met onze favoriete opstelling.
Lillipally voor Mannes.
En met 10.000 man er achter moet het goed komen toch?

speculeter

Zondag maar starten met onze favoriete opstelling.
Lillipally voor Mannes.
En met 10.000 man er achter moet het goed komen toch?

666

Adrenaline weer wat gezakt, in de competitie daar 2-1 verloren en nu gelijk. Progressie  8P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

1e 10 minuten waren prima, maar dan kom je heel onnozel 1-0 achter. Zenuwlijer Zeinstra op de goal, Hoefdraad en Tissoudali niet een bal geraakt. Van Deelen ook heel matig.  En die Sipke ging tweede helft met 5 verdedigers spelen, terwijl die lui 4-4-2 spelen. Onvoorstelbaar juh.
Mogen de handen dichtknijpen met deze 1-1.

Als je zo speelt als vanavond dan win je echt niet van Roda.