Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - hydoscc

#1
belachelijk dat wij nergens op te zien zijn... alleen die beloftes idd. Nee daar zit je op te wachten :R
#2
Mooie opstelling!
#3
waar is deze man nu heen?  zag hem van de week nog in de ah xl
#4
we moeten gewoon rap een goede spits halen
#5
een spits van city huren zou ook een mooie optie wezen...
#6
nou het zou niet best wezen dat hij naar emmen gaat.... Dan hoop ik toch echt dat hij bij ons blijft
#7
Van alles en nog wat / Re: Aliens/UFO's
maart 05, 2016, 21:33:06
vet topic dit man, zaten leuke dingen tussen.. vooral die 360 graden fotos van mars... super mooi
#8
Selectie en Technische staf / Re: Darryl Lachman
januari 07, 2016, 20:00:00
Welkom!!!

en veel succes toegewenst bij onze mooie club!
#9
deze man heeft ons vandaag echt gered!
#10
waarvan akte!
#11
Selectie en Technische staf / Re: Harm Zeinstra
september 30, 2015, 16:49:56
een beetje concurrentie bij keepers kan geen kwaad, dat moet een keeper beter maken. Ze moeten nu beide knokken voor een basisplaats. Niemand is nu meer zeker op zijn positie als keeper, kan alleen maar goed uitpakken. Als ze wissel staan moeten ze de kop niet laten hangen maar juist beter gaan presteren om in de basis te komen.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 24, 2015, 23:55:04
jongens jongens...

na 3 wedstrijden roepen dat de jong weg moet....

Die man heeft ons gebracht waar we nu zijn, we hebben een lastig programma, straks komen de punten.
Alles moet even gaan lopen, het komt echt wel goed
#13
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 23, 2015, 20:16:37
man man man...

we hebben een hele goeie selectie..

gister liep het even niet, shit happens...

Allemaal meteen zo negatief te doen, het kan vanaf nu alleen nog maar beter gaan.

Allemaal weer even wat positiever. We hebben nog altijd een betere selectie als toen we in de ere divisie kwamen
#14
Wedstrijden / Re: ZWOLLE- SC CAMBUUR Wo. 12-08-2015
augustus 12, 2015, 20:38:45
peersman is een meer aanvallendere verdediger.. die komt wat meer op via de zijkanten enzo denk ik dan...
#15
een afkoopsom van 4 ton?

Meen je niet... dat zou zuur zijn