Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Prima wedstrijd gekeept, iets wat ook gewoon gezegd mag worden, hopelijk voor Cambuur en voor hemzelf houd hij dit niveau vast.

Cor

Citaat van: Marc S op oktober 17, 2015, 21:14:42
Prima wedstrijd gekeept, iets wat ook gewoon gezegd mag worden, hopelijk voor Cambuur en voor hemzelf houd hij dit niveau vast.

Klasse en mooi voor hem. Het lijkt erop dat hij is wakker geschud Harry L

Harry L.

Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:15:40
Klasse en mooi voor hem. Het lijkt erop dat hij is wakker geschud Harry L

Ik hoop het Cor. We gaan het beleven de komende wedstrijden. Volgende week maar eens die 3 vette punten binnen slepen :proost

Cor

Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2015, 21:20:07
Ik hoop het Cor. We gaan het beleven de komende wedstrijden. Volgende week maar eens die 3 vette punten binnen slepen :proost

Graag!!!

Delamere

Als groot criticaster van Nienhuis wil ik toch even zeggen dat hij vanavond werkelijk voor-tref-de-lijk stond te keepen. Ga vooral zo door!

de Schoot

Citaat van: Delamere op oktober 17, 2015, 22:20:02
Als groot criticaster van Nienhuis wil ik toch even zeggen dat hij vanavond werkelijk voor-tref-de-lijk stond te keepen. Ga vooral zo door!

Ik zit waarschijnlijk te weinig op het forum, want had jou niet als criticaster, maar hopelijk nemen anderen er een voorbeeld aan  :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op oktober 17, 2015, 21:06:19
Vandaag gewoon goed maar niemand kan ontkennen dat hij voordat hij een aantal wedstrijden gewisseld werd erg slecht was  ;(
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:28:31
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?

Kom, kom. Niet meer op de man spelen.

;)

pvanbuijtene

Prachtige reddingen, wel grote fout bij de goal.. snap de totale euforie niet zo goed..

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:37:57
Kom, kom. Niet meer op de man spelen.

;)
Ja je hebt gelijk. Ik moet niet meer ingaan op natrappen :proost

YellowBlue

Citaat van: AliBombali op oktober 17, 2015, 20:27:46
Nice Leo! Prima pot! Waar zijn de criticasters nou? Misschien goed om toch maar toe te geven dat Henk het waarschijnlijk ziet dan een aantal van ons?  :X |:)

Nienhuis is de minst slechte van de 2

speculeter

Prima pot Leo!
Graag hele seizoen zo doorgaan.

hydoscc

deze man heeft ons vandaag echt gered!

AL

Prima gekeept! Bij de 0-1 gaat hij wel de fout in, door de situatie totaal verkeerd in te schatten.

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:28:31
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?

Had misschien niet gehoeven maar het was meer een reactie op de post van AliBombali (over dat hij zich afvroeg waar de criticasters nu waren) omdat hij mij het gevoel gaf dat hij vond dat de criticasters het in het verleden niet goed gezien hadden  :proost

Nog even over het knikkeren terug te komen, jij weet net zo goed als ik dat het geen valsspelen was, die knikker lag daar echt al, die heb ik daar niet zelf neergelegd  8P