Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Harm Zeinstra

Gestart door Chipke, juni 14, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: YellowBlue op september 28, 2015, 10:59:08
Jongens er is ook nog een transferperiode in de winterstop.

En Krul..

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op september 28, 2015, 10:45:00
Ben ik ook heel bang voor. Twee seizoenen op rij falen en toch spelen....
2 seizoenen? 1 minder seizoen zal je bedoelen, en een zeer slechte start van dit seizoen..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Wordt voor één wedstrijd geschorst.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op september 28, 2015, 18:17:06
Wordt voor één wedstrijd geschorst.

Interessant dilemma.

Nienhuis keepte goed tegen PSV, nu weer tegen roda.
Wie zal daarna keepen?

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

In de winter investeren in Bizot, kan veel punten opleveren, wat de investering zeker terug kan verdienen.

dizzhead

Ik denk dat Zeinstra blijft staan na de schorsing. Heeft nog niet de fouten van Nienhuis gemaakt - nu hem weer laten banken maakt hem wel kapot denk ik.

hydoscc

een beetje concurrentie bij keepers kan geen kwaad, dat moet een keeper beter maken. Ze moeten nu beide knokken voor een basisplaats. Niemand is nu meer zeker op zijn positie als keeper, kan alleen maar goed uitpakken. Als ze wissel staan moeten ze de kop niet laten hangen maar juist beter gaan presteren om in de basis te komen.

moodygrunn

Citaat van: hydoscc op september 30, 2015, 16:49:56
een beetje concurrentie bij keepers kan geen kwaad, dat moet een keeper beter maken. Ze moeten nu beide knokken voor een basisplaats. Niemand is nu meer zeker op zijn positie als keeper, kan alleen maar goed uitpakken. Als ze wissel staan moeten ze de kop niet laten hangen maar juist beter gaan presteren om in de basis te komen.

Voor de andere posities in het veld ben ik het wel redelijk met eens, maar bij de keepers zou ik een duidelijk onderscheid willen. Een speler die overduidelijk de beste keepers is, een reserve die weet dat hij er in principe alleen voor de gezelligheid is en (bij voorkeur) een jeugdkeeper.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2015, 16:54:46
Voor de andere posities in het veld ben ik het wel redelijk met eens, maar bij de keepers zou ik een duidelijk onderscheid willen. Een speler die overduidelijk de beste keepers is, een reserve die weet dat hij er in principe alleen voor de gezelligheid is en (bij voorkeur) een jeugdkeeper.
Ik geef de voorkeur aan een keeper die de ambitie heeft eerste man te worden. Denk dat dat de eerste keeper ook scherp houdt.

Gasgeve

Concurrentie kan ook voor onzekerheid zorgen bij keepers. Zag je ook een beetje aan het begin met Pasveer en Zoet, maar een 2e man als Zeinstra is wel ideaal. Hij zeurt nooit om zijn reserverol, Pasveer zocht constant de media op.

PePe

Harm moet meer uitstralen, hij hoort de baas in de zestien te zijn.  :zweep

Ome Loeks

Hiatt neem Harm maar mee naar korfbalclupje

Yellow Army

Area 58

Bernardo

Nooit meer zeiken dat je in de basis hoort.....

Tanjajeah

Bij elke hoge bal hou je je hart vast, manmanman. En dan op zo'n cruciaal moment falen..staat Zeinstra volgend seizoen ook nog onder contract?