Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

dennisw8

Wat een verdediger!!  _O_ _O_

hydoscc


michello

Wat een belabberde passing.

Bernardo

Verdedigend top, voetballend dramatisch

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op oktober 17, 2015, 22:20:02
Verdedigend top, voetballend dramatisch

Niks aan toe te voegen
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op oktober 17, 2015, 22:20:02
Verdedigend top, voetballend dramatisch

Deze pot wel idd, andere wedstrijden was hij juist in balbezit heel goed
In Henk en Sandor we trust

AL

Vandaag voetballend wat minder inderdaad. Is wel verreweg de beste verdediger!!!

Cor

Het kan verkeren  :_schater :_schater :_schater Heb dit topic eens even terug gelezen, de meeste kenners van dit forum zaten er toen toch lelijk naast. Of het is het momentum waar Peersman in zit. Dan zou hij straks toch een breedte versterking zijn of een speler op JL niveau  l8l Prima pot, paar kleine foutjes maar met Dammers naast zich een lekker centrum. Kan wel wat worden dit seizoen.

666

Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 08:50:38
Het kan verkeren  :_schater :_schater :_schater Heb dit topic eens even terug gelezen, de meeste kenners van dit forum zaten er toen toch lelijk naast. Of het is het momentum waar Peersman in zit. Dan zou hij straks toch een breedte versterking zijn of een speler op JL niveau  l8l Prima pot, paar kleine foutjes maar met Dammers naast zich een lekker centrum. Kan wel wat worden dit seizoen.

Een paar kleine foutjes zeg je... Ik vind hem aan de bal veels te onrustig en voetballend komt hij te kort. Maar verdedigend is het wel een goeie, is spijkerhard
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cor

Citaat van: 666 op oktober 18, 2015, 08:56:33
Een paar kleine foutjes zeg je... Ik vind hem aan de bal veels te onrustig en voetballend komt hij te kort. Maar verdedigend is het wel een goeie, is spijkerhard

De rest komt misschien wel, misschien niet. Eerst maar eens de boel achterin een paar wedstrijden dicht houden, dan werken naar meer opbouw. Heeft, denk ik, met vertrouwen en op elkaar ingespeeld zijn te maken.

Galdiano

Wat een verschrikkelijk domme speler!

Het lijkt net of hij aan rugby doet.
Ieder moment als hij bal kwijt raakt is zijn tegenstander bij shirt of schouder pakken.
Had zomaar z'n tweede geel kunnen pakken, of penal kunnen veroorzaken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Wisselt goede wedstrijden met hele slechte  :X

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2015, 09:18:45
Wat een verschrikkelijk domme enthousiaste speler!

Het lijkt net of hij aan rugby doet.
Ieder moment als hij bal kwijt raakt is zijn tegenstander bij shirt of schouder pakken.
Had zomaar z'n tweede geel kunnen pakken, of penal kunnen veroorzaken.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2015, 09:18:45
Wat een verschrikkelijk domme speler!

Het lijkt net of hij aan rugby doet.
Ieder moment als hij bal kwijt raakt is zijn tegenstander bij shirt of schouder pakken.
Had zomaar z'n tweede geel kunnen pakken, of penal kunnen veroorzaken.
Timmie wanneer heb jij het account van Galdiano gehackt? :devil

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:13:27
Timmie wanneer heb jij het account van Galdiano gehackt? :devil

Het is gewoon een feit dat Peersman geen slimme voetballer is, oerdomme acties steeds.
Heeft gewoon niets geleerd van de rode kaarten bij Dordrecht.
Die gaat Cambuur nog wel een paar keer benadelen, helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets