Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Noordcambuur op juli 16, 2016, 10:53:38
we zullen het met Nienhuis moeten doen het komt wel goed

Denk dat Zeinstra ook gewoon een goede kans maakt, is voetballend een stuk beter

Geelblauwstiens

Citaat van: poelie-lwd op juli 16, 2016, 10:48:37
Hij had nog een contract juh  :_schater Snap dat Anderson bashen niet helemaal. Zijn minuten in het eerste waren niet goed maar dat telde voor meer spelers. Ik heb wel gezien dat hij met de juiste begeleiding een geweldige back voor ons kan worden. Dan heeft niemand het meer over Droste  :proost
Kan wel met je meegaan. Het lijkt hier of alle spelers een voor een worden afgewerkt en afgemaakt. Kansen geven is er bij een aantal helaas niet bij.
Prima om na een geruim aantal wedstrijden de balans op te maken. Maar vooraf al afbranden is hier soms tot kunst verheven

Bankzitter

We hebben straks een prima as, genoeg middenvelders,  vleugels al dubbel bezet. Er staat straks ook een fysiek sterk centrum en Gyasi en Houtkoop verdedigen ook mee.
Dan zou ik me verder niet te veel zorgen maken dat de backs wat minder zijn. Hoeveel teams in de Juup hebben vleugelaanvallers die het ons lastig kunnen maken?
We zullen heus niet alles gaan verliezen als Anderson af en toe mee doet.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bankzitter op juli 16, 2016, 10:59:54
We hebben straks een prima as, genoeg middenvelders,  vleugels al dubbel bezet. Er staat straks ook een fysiek sterk centrum en Gyasi en Houtkoop verdedigen ook mee.
Dan zou ik me verder niet te veel zorgen maken dat de backs wat minder zijn. Hoeveel teams in de Juup hebben vleugelaanvallers die het ons lastig kunnen maken?
We zullen heus niet alles gaan verliezen als Anderson af en toe mee doet.
Eens. Droste kwam hier ook binnen als kleurloze back, en heeft zich ook goed ontwikkeld. Kan met Van Deelen (of Anderson) ook gebeuren. Liever een jongen als Van Deelen die dolblij is met z'n kans bij Cambuur dan iemand als Hiariej die hier ongeïnteresseerd minuten kwam maken. Daarnaast, hoeveel backs spelen er nou in de Juup die zich al bewezen hebben?

AL

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 16, 2016, 11:20:51
Eens. Droste kwam hier ook binnen als kleurloze back, en heeft zich ook goed ontwikkeld. Kan met Van Deelen (of Anderson) ook gebeuren. Liever een jongen als Van Deelen die dolblij is met z'n kans bij Cambuur dan iemand als Hiariej die hier ongeïnteresseerd minuten kwam maken. Daarnaast, hoeveel backs spelen er nou in de Juup die zich al bewezen hebben?

Droste was bij zijn komst al een 'grote' rechtsback.
Speelde ook meteen al erg goed in het begin hoor.


mugel

Vincent Vermeij lijkt te vertrekken bij De Graafschap.
Hebben we nog een keer eredivisieclubs kunnen aftroeven met een goed verhaal en plan?
Ik zou blij zijn als dit onze nieuwe spits gaat worden, maar we gaan het zien..

Geelblauwstiens

Citaat van: mugel op juli 16, 2016, 21:01:24
Vincent Vermeij lijkt te vertrekken bij De Graafschap.
Hebben we nog een keer eredivisieclubs kunnen aftroeven met een goed verhaal en plan?
Ik zou blij zijn als dit onze nieuwe spits gaat worden, maar we gaan het zien..
Zal Excelsior of Twente worden?

Bankzitter

't Gaat allemaal om de centjes uiteindelijk, het verhaaltje over speelwijze ect. van  vd Vegt en Maas is leuk maar zal niet de doorslag geven.
Spits halen zal toch een kwestie zijn van op het juiste moment nog geld overhebben.
Lijkt erop dat we wel zo slim zijn om het geld vooral in de as te investeren en de laatste plaatsen van de selectie op te vullen met jonge spelers.




mugel

Citaat van: Bankzitter op juli 16, 2016, 21:26:00
't Gaat allemaal om de centjes uiteindelijk, het verhaaltje over speelwijze ect. van  vd Vegt en Maas is leuk maar zal niet de doorslag geven.
Spits halen zal toch een kwestie zijn van op het juiste moment nog geld overhebben.
Lijkt erop dat we wel zo slim zijn om het geld vooral in de as te investeren en de laatste plaatsen van de selectie op te vullen met jonge spelers.

Natuurlijk gaan ze voor de centjes, maar een jonge spits als Vermeij lijkt de keuze te hebben tussen:
onderkant eredivisie onopvallend op een eilandje 5-10 goals maken
middenmoot eredivisie als reserve en af en toe invallen met misschien 3 doelpunten
top eerste-divisie als basisspeler met 20-25 goals
in een of ander pinokkio-land geld gaan verdienen

Ik hoop dat hij en soortgelijke andere spelers over lange termijn nadenken en voor optie 3 kiezen, maar ik heb makkelijk praten omdat ik die keuze niet heb.. Oh ja, en ik ben niet neutraal als het om Cambuur gaat.  :)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: mugel op juli 16, 2016, 22:09:34
Natuurlijk gaan ze voor de centjes, maar een jonge spits als Vermeij lijkt de keuze te hebben tussen:
onderkant eredivisie onopvallend op een eilandje 5-10 goals maken
middenmoot eredivisie als reserve en af en toe invallen met misschien 3 doelpunten
top eerste-divisie als basisspeler met 20-25 goals
in een of ander pinokkio-land geld gaan verdienen

Ik hoop dat hij en soortgelijke andere spelers over lange termijn nadenken en voor optie 3 kiezen, maar ik heb makkelijk praten omdat ik die keuze niet heb.. Oh ja, en ik ben niet neutraal als het om Cambuur gaat.  :)

Mooi gezegd, ik hoop en denk er net zo over.

justremco

Vermeij gaat gewoon naar de club die het meeste betaald....

hydoscc

we moeten gewoon rap een goede spits halen

poelie-lwd

Citaat van: mugel op juli 16, 2016, 21:01:24
Vincent Vermeij lijkt te vertrekken bij De Graafschap.
Hebben we nog een keer eredivisieclubs kunnen aftroeven met een goed verhaal en plan?
Ik zou blij zijn als dit onze nieuwe spits gaat worden, maar we gaan het zien..

Ik niet. Houten klaas. Dan heb ik liever Barto.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

We hebben een spits nodig die een bal kan vasthouden, goed in de combinatie is en kan scoren.
Ben benieuwd welke spits haalbaar is.
Sluit een huur van een eredivisieclub niet uit....
Maar wat ik begrepen heb is er gesproken met een spits om deze over te nemen, maar wacht deze nog af of er een eredivisieclub komt of buitenland.
Zelfde geldt voor volgens insiders een uitstekende middenvelder.


Barto kan er volgens iedereen niets van, maar ik denk dat hij ook wel 15 doelpunten kan maken in dit elftal.
Gisteren een mooie goal(goed positie kiezen).

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 17, 2016, 08:07:26
Ik niet. Houten klaas. Dan heb ik liever Barto.
Dat zei je ook over Seuntjens...
IN HENK WE TRUST!!!