Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: michello op augustus 02, 2015, 21:41:05
Vanavond weer overleg tussen FCG en Feyenoord. Kwestie van tijd dat er een overeenkomst komt.......
Misschien gaan ze ook wel voor Vd Hoorn inderdaad of Fischer maar die zullen wel wat duurder zijn....

Je houdt jezelf voor de gek vrees ik....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2015, 21:46:16
Je houdt jezelf voor de gek vrees ik....

Zou er ook bij fisher niet een clausule in het contract staan. Die tekende ook ineens bij!

hydoscc

een afkoopsom van 4 ton?

Meen je niet... dat zou zuur zijn

pvanbuijtene

Lees op verschillende sites nu dat de LC heeft doorgeschemerd dan Reijnen opvolger Botteghin zal worden...
Deze week zal het voor ons ook weer niet rustig worden haha..

Moet wel zeggen dat weinig fcg fans het in Reijnen ziet zitten.. Zal met zijn AZ tijd te maken hebbe en wellicht het falen van Van der Laan daar.

Len Cantello

€5mio vangen, langlopende schuld aflossen. En doorrrrrrrr!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Voorlopig is nog steeds niets rond. Mocht er geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, dan kunnen wij zelfs profijt hebben. Spannende week in ieder geval!

Mitar

Wat mij betreft een kleine ramp als hij zou vertrekken. Heeft een unieke inspeelpass richting middenveld, kan iemand tussen de inlies bereiken. Dat kunnen er maar weinig, zeker onder de spelers die voor ons haalbaar zijn. Komt bij dat de rest van de verdediging opbouwend niet top is. Hoop zo dat ie blijft!

ruubmac

Hoop dat ie blijft, maar gun het hem van harte! Maar goed, is nog steeds niks officieels te vinden.

pvanbuijtene

Citaat van: ruubmac op augustus 03, 2015, 10:56:12
Hoop dat ie blijft, maar gun het hem van harte! Maar goed, is nog steeds niks officieels te vinden.
Ik gun hem een mooie club. Daarom moet ie blijven.

Collingwood

Ook een gerucht dat Groingen Trent Sainsbury (PEC) wil aantrekken als opvolger van Botteghin.
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Het zou wel tegen de filosofie van Groningen (jong halen, paar jaar later duur doorverkopen) ingaan als ze de 28 jarige Reijnen halen.
Alhoewel ze ook Lindgren hebben. Zou een ruildeal met vd Laan geen optie zijn? Zat gisteren tijdens JC schaal niet eens op de bank. Of is ie geblesseeerd?

Collingwood

Citaat van: Tanjajeah op augustus 03, 2015, 11:09:13
Het zou wel tegen de filosofie van Groningen (jong halen, paar jaar later duur doorverkopen) ingaan als ze de 28 jarige Reijnen halen.
Alhoewel ze ook Lindgren hebben. Zou een ruildeal met vd Laan geen optie zijn? Zat gisteren tijdens JC schaal niet eens op de bank. Of is ie geblesseeerd?

Klopt, in dat geval zou het halen van Sainsbury ook logischer zijn. Maar die zal ook wel wat meer moeten kosten. Van der Laan is wat mij betreft welkom. We hebben met Heerings eigenlijk maar één echte LCV, hoewel Peersman daar eventueel ook kan spelen.

Dan houden we wel minder geld over om een opvolger voor Reijnen te halen. Mijn favorieten zijn nog steeds Fischer en Mattheij. Als die niet haalbaar zijn mogen ze wat mij betreft het vertrouwen geven aan Mac-Intosch en een talentvolle back-up kopen.
Kalmte alleen kan u redden.

ejvdkam

Bij Studio voetbal hadden ze het over van der Hoorn misschien naar Groningen voor Botteghin. Laat dat maar waar zijn aub.

JurjenS7

Op feyenoord netwerk weten sommigen te melden dat feyenoord en 050 rond zijn over botteghin

Collingwood

Citaat van: JurjenS7 op augustus 03, 2015, 11:39:21
Op feyenoord netwerk weten sommigen te melden dat feyenoord en 050 rond zijn over botteghin

Mag van mij. Zo snel mogelijk duidelijkheid graag!
Kalmte alleen kan u redden.