Citaat van: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?
Geen idee. Ik volg alleen
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?
Citaat van: Vlampiep op november 11, 2015, 16:54:04
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.
Citaat van: Ome Loeks op november 11, 2015, 16:30:29
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop
Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!
Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 23:10:58
Lodeweges: 'Cambuur mijn cluppie, maar ik ga niet liegen'
Liegen
Het nieuws dat Lodeweges volgend seizoen overstapt naar Heerenveen, kwam maandag naar buiten. Spijt van die vroege bekendmaking heeft de trainer niet. 'Stilhouden kon gewoon niet meer. Ik ben niet iemand die over dat soort dingen gaat liegen.' Bron: Reon Boeringa, VI.nl
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
![]()
![]()
Citaat van: punkman op april 01, 2014, 22:16:58
De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland