Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Gerard

#1
Citaat van: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?

Geen idee. Ik volg alleen :scc
#2
Citaat van: Vlampiep op november 11, 2015, 16:54:04
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.

Die bal van Antonia had ie keurig. Hoe vaak komt dat voor? Hoeveel penals heeft ie al gestopt? Middelmatige keeper die gewogen en te licht bevonden is. Als er geld was geweest was er al een andere keeper gehaald.
#3
Citaat van: Ome Loeks op november 11, 2015, 16:30:29
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop  8P

Muv de contractverlenging klopt het anders precies

Edit:
Zijn contract loopt tot 16/17 en voorzover ik mij kan herinneren heeft ie toentertijd verlengd voor 3 seizoenen. Dat is in het seizoen 13/14 geweest dan oftewel het eerste seizoen dat we gepromoveerd zijn. Volgens mij klopt mijn opmerking dan precies maar misschien is er iemand die dat zich nog precies herinnert.
#4
Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
#5
Nu ben ik hier niet vaak meer maar wat een drukte om niks dit allemaal.

Het is nog geen week geleden waar Henk zelf aangeeft dat als er niet snel wat gaat veranderen (lees winnen) dat hij er niet van overtuigd is dat hij aanblijft als hoofdtrainer.
Nu gaat het afgelopen zondag weer niet goed en neemt de directie een besluit.

Fantastisch nieuws vind ik dat.

Doen ze niets loopt iedereen te zeuren over dat er niks gebeurt. Doen ze wel wat loopt iedereen nog steeds te zeuren.

Voor de mens, voetballer en trainer Sandor is dit niet leuk echter zijn we hier niet om het maar leuk te hebben voor iedereen. Het wordt gvd tijd dat er eens een keer punten gehaald gaan worden. De directie kiest voor deze manier waar ik goed mee kan leven. Het had wat mij betreft eerder gemogen.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
november 12, 2014, 15:20:19
Snel afscheid nemen van deze rokende praatjesmaker die anderen de schuld geeft van zijn falen.
#7
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
april 29, 2014, 08:53:49
RIP Bugs. Met de Bugsmobiel naar Rotterdam, (on)bedoeld trambaan (0)58 op rijden.. Jij in Aruba, ik in Cyprus en dan in Lwd toch ff een klein drankje doen als het zo uitkwam.. Aan alles komt een eind maar dit is veel en veel te vroeg. Ik wens iedereen veel sterkte toe met dit verlies.
#8
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 19:58:54
Weer de bloemen en geen punten zeker  8P
#9
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 19:48:33
zo... daar kom je goed weg :P
#10
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 19:21:19
Eenrichtingsverkeer vandaag  :|
#11
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 23:10:58
Lodeweges: 'Cambuur mijn cluppie, maar ik ga niet liegen'

Liegen
Het nieuws dat Lodeweges volgend seizoen overstapt naar Heerenveen, kwam maandag naar buiten. Spijt van die vroege bekendmaking heeft de trainer niet. 'Stilhouden kon gewoon niet meer. Ik ben niet iemand die over dat soort dingen gaat liegen.' Bron: Reon Boeringa, VI.nl

Liegen is wat anders dan een boodschap op een ander moment bekend maken.
#12
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.

In alle gesprekken die ik gevoerd heb kwam het ook voorbij. Er was sprake van wat afkeuring maar stuk voor stuk eindigden de gesprekken met "wat hewwe een mooi clubke niet". Dus zeg het maar. Ik keur bepaalde acties ook zeker niet goed. Tegelijkertijd moeten we ons niet roomser voordoen dan de paus. Zijn we nooit geweest en zullen we ook nooit worden oftewel de charme van een volksclub.
#13
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien  :_spank
#14
Citaat van: punkman op april 01, 2014, 22:16:58
De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.

Precies. Alles hangt af van hoe de club hier verder mee omgaat.
Een van de eerste dingen die zou moeten gebeuren is dat Ype Smid stopt met twitteren. Uit de mond van die man is nog niets zinnigs gekomen helaas..
#15
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland  ;(

Waar je je al niet druk om maakt. Er is niks aan de hand. Timing was verkeerd, dat kun je eigenlijk nog beter de club dan DL aanrekenen. Verder is het een stuk emotie. Diezelfde emotie wordt altijd zo geroemd. Niemand ligt hier na morgen nog wakker van. De gemiddelde sponsor is ook jong geweest en vindt dit soort beleving stiekum ook leuk. Het is niet voor niets dat ze naar Cambuur toekomen. Voor de faciliteiten hoeven ze het echt niet te doen, die zijn daar echt beter dan bij ons..

Morgen weer lekker ballen  |:)