Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:19:35
:O doe eens even normaal joh, en stel je niet zo aan. Wij zijn en echte club met echte supporters. Men ademt hier cambuur. En dat geldt ook voor de sponsoren!

Statement Cambuur Online

Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.

Met sportieve groet
Crew Cambuur Online

yellow@ndblue

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:17:56
Geloof je nu echt dat hier blijven ooit een serieuze optie is geweest  :_schater  :_schater

Nou niet echt nee! dat hebben  ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!

pvanbuijtene

De sfeer morgen ia na vandaag alleen maar beter!!

Cor

Dankzij DL heb ik wel een reuzensprong gemaakt in m'n posts, daarvoor ben ik hem dan wel dankbaar  _O_

666

Wat had Dwight nou werkelijk verwacht met deze actie van hem.
Hij heeft de sentimenten meegemaakt, 1400 man op de training. De sfeer het lawaai, de rivaliteit.

Wat er allemaal bij het stadion gebeurde is niet mijn ding.
Maar ja.. hij had ook kunnen weten dat dit niet goed gekomen was, zo naïef is hij niet, of wel?
Nou ja boek kan dicht en we kunnen weer in alle rust de laatste wedstrijden afwerken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gerard

Citaat van: punkman op april 01, 2014, 22:16:58
De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.

Precies. Alles hangt af van hoe de club hier verder mee omgaat.
Een van de eerste dingen die zou moeten gebeuren is dat Ype Smid stopt met twitteren. Uit de mond van die man is nog niets zinnigs gekomen helaas..

Dokkumer

Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:22:32
Nou niet echt nee! dat hebben  ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!
Als ik dit allemaal moet geloven gaan we straks in de Marwei voetballen :devil
Voor mijn studie moest ik een aantal examens in het jarredorp doen, daarbij werd ik gedwongen om langs die graftombe te rijden en ook daar zijn genoeg mogelijkheden om gewoon binnen te komen.  Dus de eerder genoemde reden vind ik een drogreden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online

Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.

Met sportieve groet
Crew Cambuur Online

boeeee ;)

Cor

Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:22:32
Nou niet echt nee! dat hebben  ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!

Volgens mij heb jij eind jaren 70 en de jaren 80 niet meegemaakt bij Cambuur. Dat waren nog eens tijden, wel zonder social media  8)

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online

Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al Ustrafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.

Met sportieve groet
Crew Cambuur Online

Sorry heer Dokkumer, zál mijn pepermuntje innemen en mijn thermoskan koffie leeg drinken op mijn fluwelen zit kussentje  l0l
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online

Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.

Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
Mag homo nog wel?

KscW

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 22:17:40
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.

Dus morgen het tegendeel bewijzen... Laat zien dat Cambuur supporters meer zijn dan 1 of 2 idioten ( meer kan ik me niet voorstellen) en dat we hen dankbaar zijn. Zij moeten het doen. Niet HdJ Sandor of wie dan ook... ZIJ gesteund door ONS

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:25:19
Sorry heer Dokkumer, zál mijn pepermuntje innemen en mijn thermoskan koffie leeg drinken op mijn fluwelen zit kussentje  l0l
Ik mail je intussen de nieuwe Sudokoe wel :devil

Treb

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:20:07
Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!

Doe es normaal man, kleuter.  :|

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:20:07
Het zal nooit iedereen 100% naar de zin zijn, ik betreur zelf ook een aantal zaken van de afgelopen dagen. Verder ben ik het HELEMAAL met je eens

Het allerbelangrijkste is dat we de focus op een positieve manier op de spelers en rest van de TS houden en vanaf morgen weer voor massale steun zorgen. Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!

Eensch. Denk dat de meesten hun stoom wel afgeblazen hebben, zowel hier als vanmorgen bij Cambuur Stadion.
Cambuur leeft in ieder geval, dat is wel duidelijk. En dat zal in alle resterende wedstrijden, uit als thuis, te merken zijn. Geen twijfel mogelijk!  :scc

Ik hoop dat er morgenochtend een slotje op zit zodat ik niet de hele dag door hoef te gluren naar al die nieuwe reacties  :zweep