Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 22:16:15
Wiens schuld dit ook is, dit is een gang van zaken die wat mij betreft erg te betreuren valt. Kan me qua negatief gevoel wel vinden in de woorden van Treb.

Bij mij precies hetzelfde. Gisteren hebben vele met mij slecht geslapenn om alle domme beslissingen en en waren we ongelofelijkl kwaad. Maar als er vandaag een paar honderd man hadden gezongen en geprotesteerd was er niets aan de hand geweest. Nu zijn het zo,n 30 stakkertjes die dit flikken. Cambuur kan hen geen reet schelen, die zitten vanavond met een stijve voor het joernaal en hebben de dag van hun leven. Ik vind dat Lodewedes direct had moeten opstappen, maar nu schaam ik me voor die stakkertjes (hoeveel sv'tjes zouden daar bij zitten?)
Henk, held, bedankt

Cor

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online

Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.

Met sportieve groet
Crew Cambuur Online

Dat is dan mooi kut

veteraan

Lodeweges was een goede trainer die op het juiste moment kwam, en op een zeer beroerde wijze en op een belachelijk slecht moment weg ging.
Dreigende praatjes tegen trainer en spelers is ook erg onverstandig.
DKV heeft dit ook wel zien aankomen, zo naief zijn nou ook weer niet.

citaat van D.L. van enkele weken geleden : Nu gewoon doen waar we goed in zijn !
Winnen dus !

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:25:57
Ik mail je intussen de nieuwe Sudokoe wel :devil

Had je die nog niet gestuurd dan?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

Tukker

Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:26:44

Ik hoop dat er morgenochtend een slotje op zit zodat ik niet de hele dag door hoef te gluren naar al die nieuwe reacties  :zweep
Ik krijg niet eens kans om alle laatste posts te lezen. Ik lees even de laatste 10 en ga dan naar de voorlaatste 11 tot en met 20 en dan lees ik weer dezelfde 10 die ik net ook al gelezen heb  8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 01, 2014, 22:27:11
Bij mij precies hetzelfde. Gisteren hebben vele met mij slecht geslapenn om alle domme beslissingen en en waren we ongelofelijkl kwaad. Maar als er vandaag een paar honderd man hadden gezongen en geprotesteerd was er niets aan de hand geweest. Nu zijn het zo,n 30 stakkertjes die dit flikken. Cambuur kan hen geen reet schelen, die zitten vanavond met een stijve voor het joernaal en hebben de dag van hun leven. Ik vind dat Lodewedes direct had moeten opstappen, maar nu schaam ik me voor die stakkertjes (hoeveel sv'tjes zouden daar bij zitten?)

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Al had ik het liefste gezien dat 'het verraad' gewoon pas na de laatste competitiewedstrijd bekend was gemaakt.
Kalmte alleen kan u redden.

KscW

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 22:27:40
Lodeweges was een goede trainer die op het juiste moment kwam, en op een zeer beroerde wijze en op een belachelijk slecht moment weg ging.
Dreigende praatjes tegen trainer en spelers is ook erg onverstandig.
DKV heeft dit ook wel zien aankomen, zo naief zijn nou ook weer niet.

citaat van D.L. van enkele weken geleden : Nu gewoon doen waar we goed in zijn !
Winnen dus !

Koren op de molen van die onverstaanbare Abe rukkers... Vanochtend via Kampen gereden. Bah

Cor

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

Kun je een linkje posten naar deze belangrijke feiten?

yellow@ndblue

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:24:41
Als ik dit allemaal moet geloven gaan we straks in de Marwei voetballen :devil
Voor mijn studie moest ik een aantal examens in het jarredorp doen, daarbij werd ik gedwongen om langs die graftombe te rijden en ook daar zijn genoeg mogelijkheden om gewoon binnen te komen.  Dus de eerder genoemde reden vind ik een drogreden.

Dat hebben we toch al gedaan in de marwei voetballen! Droogleggen van het hertje die 350,000 euri  per jaar minder af konden dragen aan de BVO alles bus combi waar heel veel om janken en veel risico wedstrijden op kut tijden

Tukker

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:30:50
Kun je een linkje posten naar deze belangrijke feiten?
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Piep piep hoi
Piep piep hoi
Caaaalimerooo

Daddy T.

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

1e jaar bij Cambuur zeker?  :O
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Wat een paniek, over een week is iedereen alles vergeten.  Helemaal de rest van NL.

Gerard

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien  :_spank