Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 21:47:30
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .
Aha op die fiets.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet een groot liefhebber van de keeper Nienhuis, maar hij doet het de laatste weken weer naar behoren.
Elke speler heeft wel voor en tegenstanders, maar wel netjes dat jij jou voorkeur voor Nienhuis even uitlegt.

Lore

Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 21:47:30
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .

Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

PePe

Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

Dit is wel een beetje kort door de bocht, om daarvoor 1 man aan te wijzen.
Als de aanvallers meer doelpunten hadden gemaakt, dan was het ook niet gebeurt.
Je kunt er op wachten, bij slechte resultaten.
Daarom moet ook iedereen altijd zijn stinkende best doen, om deze consequenties te voorkomen.

Gerard

Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.

Bernardo

Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.

Nienhuis heeft anders vorig jaar in oktober zijn contract nog verlengd.

Ome Loeks

Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop  8P

Vlampiep

Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
Nienhuis heeft een mindere periode gekend, maar heeft zich teruggevochten en behaalt een prima niveau.
Er wordt onterecht steeds gewezen naar Nienhuis bij een tegen goal, maar ik zie het dikwijls anders.
Vaak knullig balverlies van Overgoor op het middenveld brengt de verdediging in de problemen omdat er dikwijls een back mee opkomt.
Hierdoor kan de tegenpartij alleen voor Nienhuis komen, vorig jaar gebeurde het zelfde met Bijker die bij het opkomen op het middenveld onnozel bal verlies leed.
Of dit jaar enkele malen omdat Narsingh zijn man laat lopen.
Met een betere middenvelder en een meer alerte Narsingh komt Nienhuis niet in de problemen.
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.






Gerard

#1567
Citaat van: Ome Loeks op november 11, 2015, 16:30:29
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop  8P

Muv de contractverlenging klopt het anders precies

Edit:
Zijn contract loopt tot 16/17 en voorzover ik mij kan herinneren heeft ie toentertijd verlengd voor 3 seizoenen. Dat is in het seizoen 13/14 geweest dan oftewel het eerste seizoen dat we gepromoveerd zijn. Volgens mij klopt mijn opmerking dan precies maar misschien is er iemand die dat zich nog precies herinnert.

Gerard

Citaat van: Vlampiep op november 11, 2015, 16:54:04
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.

Die bal van Antonia had ie keurig. Hoe vaak komt dat voor? Hoeveel penals heeft ie al gestopt? Middelmatige keeper die gewogen en te licht bevonden is. Als er geld was geweest was er al een andere keeper gehaald.

Yellow Army

Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 17:17:18
Die bal van Antonia had ie keurig. Hoe vaak komt dat voor? Hoeveel penals heeft ie al gestopt? Middelmatige keeper die gewogen en te licht bevonden is. Als er geld was geweest was er al een andere keeper gehaald.

Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?
Area 58

Gerard

Citaat van: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?

Geen idee. Ik volg alleen :scc

Collingwood

Volgens Henk waarschijnlijk zes weken geblesseerd. Kan er ook nog wel bij.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Moira

Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:31:07
Volgens Henk waarschijnlijk zes weken geblesseerd. Kan er ook nog wel bij.

Wat is er gebeurd?

Collingwood

Buikspierblessure opgelopen vandaag.
Kalmte alleen kan u redden.