Ricardo Kip neem ik aan.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:33:35
Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles? Kip schijnt daarnaast dicht bij een overgang naar NAC te zijn.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 24, 2016, 08:13:36
Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.
Citaat van: speculeter op juni 23, 2016, 16:50:57Misschien wel, maar gaat echt niet in de JL spelen.
Hoe is het met onze vriend makrini?
Zou die al heimwee hebben?
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 12:41:44
Als iets goed gaat komt het door de trainer en als het slecht gaat door Van de Vegt? Sorry hoor, maar wat een slap geleuter. Als je ziet dat we met de transfer van N'Toko onder andere De Graafschap en NAC aftroeven dan verdient Van de Vegt na de eerdere (soms terechte, soms onterechte) kritiek nu ook de complimenten.
Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.
Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.
Citaat van: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:02:40
Cas Peters wordt genoemd als 1 vd aanvallers.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:41:42
Want....?
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:26:30
Lijkt me een persoonlijke mening?
Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:18:33
die zogenaamde leeuwarder courant heb ik nog veeeeel lager zitten dan cambuurfront.
ik wacht wel even.
Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:13:24
wacht nog maar even met juichen.
dat "cambuurfront" dr bovenop zit zegt helemaal niks.
Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:00:40
Zal wel VVV worden, hoeft hij ook niet te verhuizen
Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:07:10
Wij Steenvoorden