Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sccambuurlwdd

#1
Ricardo Kip neem ik aan.
#2
Ik betwijfel of V/d Streek gaat passen in het spelletje dat volgend seizoen zullen spelen. Hij is toch een speler die niet sterk is in de kleine ruimte. En ik denk dat we volgend seizoen veel op de helft van de tegenstander zullen spelen.
#3
Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:33:35
Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles? Kip schijnt daarnaast dicht bij een overgang naar NAC te zijn.

Waar is de tekst te vinden?
#4
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 24, 2016, 08:13:36
Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.

Moet wel me een nulletje minder zijn.
#5
Citaat van: speculeter op juni 23, 2016, 16:50:57
Hoe is het met onze vriend makrini?
Zou die al heimwee hebben?
Misschien wel, maar gaat echt niet in de JL spelen.
#6
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 12:41:44
Als iets goed gaat komt het door de trainer en als het slecht gaat door Van de Vegt? Sorry hoor, maar wat een slap geleuter. Als je ziet dat we met de transfer van N'Toko onder andere De Graafschap en NAC aftroeven dan verdient Van de Vegt na de eerdere (soms terechte, soms onterechte) kritiek nu ook de complimenten.

Precies.
#7
Klasse gedaan met N'Toko  :thumbsup
#8
Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.

Wat kraam jij een hoop onzin uit zeg.  :wall
#9
Citaat van: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:02:40
Cas Peters wordt genoemd als 1 vd aanvallers.

Door? Als dat waar is, dan slaan we een grote slag. Zeker ten aanzien van De Graafschap.
#10
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:41:42
Want....?

Heb je er zelf iets mee te maken? Het is in ieder geval een site die enkel knipt en plakt en dat vaak ook beroerd doet. Staat bol van de fouten en de site draait alleen maar om zoveel mogelijk clicks te krijgen.
#11
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:26:30
Lijkt me een persoonlijke mening?

Een mening, maar in dit geval ook wel een feit.  ;)
#12
Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:18:33
die zogenaamde leeuwarder courant heb ik nog veeeeel lager zitten dan cambuurfront.
ik wacht wel even.

Cambuurfront is toch wel het uitschot van alles wat met Cambuur-nieuws te maken heeft..
#13
Citaat van: okkele op juni 21, 2016, 15:13:24
wacht nog maar even met juichen.
dat "cambuurfront" dr bovenop zit zegt helemaal niks.

Cambuurfront is niet (en nooit) een bron, maar een journalist van de LC zal dit niet zomaar melden als hij niet meer info heeft. Ga er maar vanuit dat de deal nog vandaag beklonken wordt.
#14
Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:00:40
Zal wel VVV worden, hoeft hij ook niet te verhuizen

Gelukkig blijkt je scepsis onterecht  |:)
#15
Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:07:10
Wij Steenvoorden

Klopt, maar de tweede centrale verdediger hoeft niet per se een linkspoot te zijn.