Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

N'Toko heeft De Graafschap afgewezen voor een andere club. Zou zomaar ons cluppie kunnen zijn..

zeewolde

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 13:32:08
N'Toko heeft De Graafschap afgewezen voor een andere club. Zou zomaar ons cluppie kunnen zijn..
of NAC of GAE of VVV of Sparta of of of

sccambuurlwdd

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 13:35:01
of NAC of GAE of VVV of Sparta of of of

Sparta heeft Vriends gehaald, Go Ahead Fischer.

Oosttribune

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 13:32:08
N'Toko heeft De Graafschap afgewezen voor een andere club. Zou zomaar ons cluppie kunnen zijn..

Zegt ook NAC af en tekent vandaag bij ploeg in de top van de jupiler league.... bron: Jadran Blanco, journalist BN de Stem

CamLeeuw

Citaat van: Oosttribune op juni 21, 2016, 13:55:19
Zegt ook NAC af en tekent vandaag bij ploeg in de top van de jupiler league.... bron: Jadran Blanco, journalist BN de Stem
Ik ben benieuwd welke club dat mag wezen?
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

zeewolde

Zal wel VVV worden, hoeft hij ook niet te verhuizen

Voorstopper

Citaat van: CamLeeuw op juni 21, 2016, 13:56:32
Ik ben benieuwd welke club dat mag wezen?
Dan blijven VVV en Cambuur over. VVV is de laatste dagen erg actief zal dus wel VVV zijn, is ook lekker dicht bij Belgiƫ...

CamLeeuw

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:00:40
Zal wel VVV worden, hoeft hij ook niet te verhuizen
ok
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

CamLeeuw

Citaat van: Voorstopper op juni 21, 2016, 14:01:28
Dan blijven VVV en Cambuur over. VVV is de laatste dagen erg actief zal dus wel VVV zijn, is ook lekker dicht bij Belgiƫ...
Dat denk ik dan ook. Net wat Zeewolde ook al zei.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

sccambuurlwdd

VVV heeft Roel Jansen aangetrokken voor die positie. Als ik nu mijn geld ergens op zou moeten inzetten, zou het Cambuur zijn.

zeewolde

Voor welke positie(s) komt Steenvoorden eigenlijk in aanmerking? Toch ook alleen rechts centraal? Lijkt me sterk dat dan ook n'toko komt. Lijkt me eerder dat er een talentvolle verdediger bijkomt als back up voor Steenvoorden. Maar ik laat me graag positief verrassen

zeewolde

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 14:05:42
VVV heeft Roel Jansen aangetrokken voor die positie. Als ik nu mijn geld ergens op zou moeten inzetten, zou het Cambuur zijn.
Wij Steenvoorden

sccambuurlwdd

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 14:07:10
Wij Steenvoorden

Klopt, maar de tweede centrale verdediger hoeft niet per se een linkspoot te zijn.

Montana

Dan wachten we (terecht) dus niet op Mac-Intosch

zeewolde

Als N'toko zou komen, is dat een versterking tov Mcintosh