Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 15:41:42
Want....?

Heb je er zelf iets mee te maken? Het is in ieder geval een site die enkel knipt en plakt en dat vaak ook beroerd doet. Staat bol van de fouten en de site draait alleen maar om zoveel mogelijk clicks te krijgen.

CamLeeuw

#19021
Chiro N'Toko zet zijn voetbalcarrière voort bij SC Cambuur. De 28-jarige centrale verdediger kon ook naar De Graafschap verhuizen, maar kiest dus voor Leeuwarden als nieuwe bestemming.

Volgens journalist Sander de Vries van het Algemeen Dagblad heeft Cambuur de strijd gewonnen. Het is nog onduidelijk voor hoeveel seizoenen de mandekker gaat tekenen. Wel is het zeker dat de gedegradeerde club geen transfersom hoeft over te maken, aangezien hij na drie jaar FC Eindhoven transfervrij is.

Behalve SC Cambuur waren ook De Graafschap en NAC Breda in de race. "Wij vinden dit heel erg jammer", zo liet technisch manager Peter Hofstede namens de Achterhoekers weten aan De Gelderlander.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Geelblauwstiens

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 15:44:07
Heb je er zelf iets mee te maken? Het is in ieder geval een site die enkel knipt en plakt en dat vaak ook beroerd doet. Staat bol van de fouten en de site draait alleen maar om zoveel mogelijk clicks te krijgen.
Heb er niets mee te maken, kijk er eigenlijk niet eens op maar houd er wel van dat wanneer mensen iets brengen als een feit, er toch iets van een onderbouwing aan ten grondslag ligt.
En dat mis ik in je oneliner.

speculeter

Word hier al meerdere jaren genoemd .
Ik ben blij met dit nieuws!

Tanjajeah

NAC grijpt naast N'Toko, verdediger voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN – NAC heeft naast Chiró N'Toko gegrepen. De centrale verdediger, die de afgelopen jaren veel indruk maakte bij FC Eindhoven, heeft besloten om zijn transfervrije status te verzilveren met een tweejarig contract bij Cambuur. N'Toko kon ook rekenen op interesse van De Graafschap, VVV en NAC. De Bredase club voerde enkele gesprekken met de speler, maar werd nooit concreet.


Bron: http://www.bndestem.nl/

Geelblauwstiens

Voor twee jaar getekend, wordt nu geschreven op social media

mulder

Citaat van: Tanjajeah op juni 21, 2016, 16:29:06
NAC grijpt naast N'Toko, verdediger voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN – NAC heeft naast Chiró N'Toko gegrepen. De centrale verdediger, die de afgelopen jaren veel indruk maakte bij FC Eindhoven, heeft besloten om zijn transfervrije status te verzilveren met een tweejarig contract bij Cambuur. N'Toko kon ook rekenen op interesse van De Graafschap, VVV en NAC. De Bredase club voerde enkele gesprekken met de speler, maar werd nooit concreet.


Bron: http://www.bndestem.nl/

Dan zal dat vast wel rond zijn. Met n'toko en steenvoorden 2 lange en sterke verdedigers! Hoop nog wel heel erg dat vd laan er bij komt. Dan nog een stand in voor de back en ben ik vrij tevreden over de verdediging.

Voorstopper

Citaat van: mulder op juni 21, 2016, 16:41:00
Dan zal dat vast wel rond zijn. Met n'toko en steenvoorden 2 lange en sterke verdedigers! Hoop nog wel heel erg dat vd laan er bij komt. Dan nog een stand in voor de back en ben ik vrij tevreden over de verdediging.
ja schijnt rond te zijn:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/668446/de-graafschap-incasseert-nieuwe-klap-en-vist-achter-het-net-bij-beoogde-aanwinst.html

zeewolde

Bijna allemaal zelfde bronvermelding . Nog geen reactie van Cambuur .

speculeter

Zou hij uit de koker van vd vegt komen?
Of uit voorspraak van Maas?

CamLeeuw

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 16:48:26
Bijna allemaal zelfde bronvermelding . Nog geen reactie van Cambuur .
Zal niet meer zolang duren denk ik.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Zuid1991

Tekent voor 2 jaar |:)

sunderland

Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 12:21:20
whoeaaaaaaaaaa vroeger goed voor 20 per seizoen toch
eerder 20 potten bier whaha

sunderland

Ik moet zeggen eindelijk een echte versterking. Goed gedaan

denistel

Citaat van: sunderland op juni 21, 2016, 17:06:05
eerder 20 potten bier whaha

nu wel ja toen toch 20 goals