Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 19, 2016, 11:00:08
De logica van de Cambuursupporter: Eerst wordt Van der Vegt verweten geen netwerk te hebben, vervolgens haalt hij Maas vanuit zijn netwerk en dan wordt hem ineens verweten dat hij alleen maar 'vriendjes' zou halen.
Ja, je zou gaan denken dat Henry over een netwerk beschikt waar menig TD een puntje aan kan zuigen. :insane

sunderland

Ik zou zo graag willen weten hoe dit ECHT allemaal is gegaan. Hebben ze een lijstje hebben gehad en hebben ze met meerdere trainers gesproken vd week en waarom hebben ze zo lang op Grim gewacht???

El Ma-kri-niii

Citaat van: sunderland op juni 19, 2016, 11:22:27
ow ja..Je gaat voor Grim en dat gaat na 14 dagen niet door dan app je even een oude bekende op woensdag en vrijdag haal je hem. En hij is een totaal ander soort trainer. Dat is logica van onze td
Dat is het punt niet. Ik vind het ook een vreemde aanstelling. Vond het alleen een bijzondere constatering.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juni 19, 2016, 11:22:27
ow ja..Je gaat voor Grim en dat gaat na 14 dagen niet door dan app je even een oude bekende op woensdag en vrijdag haal je hem. En hij is een totaal ander soort trainer. Dat is logica van onze td
Dat de keus op Maas is gevallen is voor mij niet de trainer waar ik op had gehoopt.
Maar er zijn maar weinig te betalen trainers die een contract voor een jaar aan gaan, dus heeft Maas ruimte om zich binnen 1 jaar te bewijzen.
Lukt het niet, ga je lopende het seizoen de trainer benaderen die je graag wil hebben maar nog onder contract stond.

sunderland

Hoe weet jij wat maas verdient.... Er zijn zat trainers en er zijn ook zat trainers die een club hebben en mogen vertrekken bij vooruitgang. Ik denk dat bijv in de eerste div alleen dijkhuizen meer zal verdienen dan maas.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juni 19, 2016, 14:46:27
Hoe weet jij wat maas verdient.... Er zijn zat trainers en er zijn ook zat trainers die een club hebben en mogen vertrekken bij vooruitgang. Ik denk dat bijv in de eerste div alleen dijkhuizen meer zal verdienen dan maas.
Nou, denk maar niet dat hij hier de hoofdprijs gaat verdienen.

sccambuurlwdd


speculeter

Heeft zich de kritiek aangetrokken en ziet nu ineens het licht?

PePe

Citaat van: speculeter op juni 22, 2016, 12:37:47
Heeft zich de kritiek aangetrokken en ziet nu ineens het licht?

Nee, Keizer en Maas hebben hem geholpen.

Collingwood

Citaat van: PePe op juni 22, 2016, 12:39:13
Nee, Keizer en Maas hebben hem geholpen.

Als iets goed gaat komt het door de trainer en als het slecht gaat door Van de Vegt? Sorry hoor, maar wat een slap geleuter. Als je ziet dat we met de transfer van N'Toko onder andere De Graafschap en NAC aftroeven dan verdient Van de Vegt na de eerdere (soms terechte, soms onterechte) kritiek nu ook de complimenten.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii


Geelblauwstiens


speculeter


Cor

Citaat van: PePe op juni 22, 2016, 12:39:13
Nee, Keizer en Maas hebben hem geholpen.

Hoe durf je Keizer hier nog te noemen. Slap gelul.

sccambuurlwdd

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 12:41:44
Als iets goed gaat komt het door de trainer en als het slecht gaat door Van de Vegt? Sorry hoor, maar wat een slap geleuter. Als je ziet dat we met de transfer van N'Toko onder andere De Graafschap en NAC aftroeven dan verdient Van de Vegt na de eerdere (soms terechte, soms onterechte) kritiek nu ook de complimenten.

Precies.