Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjoerd Overgoor

Gestart door Collingwood, juni 01, 2015, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Casuals-lwd op juni 24, 2016, 03:14:45
Cambuur kreeg 850.000 voor Overgoor.

http://vaol.hu/haladas/overgoor-1775242

Geloof je het zelf?
Denk eerder een nulletje minder en dat zou ik al veel vinden.

dizzhead

Citaat van: Casuals-lwd op juni 24, 2016, 03:14:45
Cambuur kreeg 850.000 voor Overgoor.

http://vaol.hu/haladas/overgoor-1775242

Er staat dat zijn marktwaarde wordt geschat op 850.000. Dergelijke data komt hier meestal vandaan : http://www.transfermarkt.nl/sjoerd-overgoor/profil/spieler/82939


Maar dat hebben we lang niet gevangen natuurlijk.

Bankzitter

#467
Hij kwam voor 75.000 door een clausule vanGAE (was binnen 1 / 2 dagen gepiept, zo graag wilden speler en club ... )

Er is hier onderhandeld dus mogelijk een á twee ton. (aanvoerder,goed salaris, nog 3 jaar contract) Misschien was er geen clausule of gold die niet voor het buitenland.

Het zou zelfs kunnen dat de Grim soap in afwachting van transfergeld wat langer geduurd. In ieder geval geeft dit best veel ruimte om met Bakker en Streek opnieuw te onderhandelen als deze clausules hebben. En goede aanvallers.

poelie-lwd

Citaat van: Casuals-lwd op juni 24, 2016, 03:14:45
Cambuur kreeg 850.000 voor Overgoor.

http://vaol.hu/haladas/overgoor-1775242

:_schater :_schater

Als dat zo is dan kunnen we nog wel een deurke intrappen op de transfermarkt!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

El Ma-kri-niii

Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.

ruubmac

Ik denk dat er staat 'Overgoor komt transfervrij over van Cambuur en verdient slechts € 850 per maand'.
Ik zal 'm niet missen. Heeft mij op de eerste wedstrijd na niet 1x kunnen overtuigen.
Hier komt dus geen vervanger voor.

justremco

Natuurlijk komt er wel een vervanger. 5 middenvelders voor 3 posities is te karig

zeewolde

Volgens vd Vegt nog een spits en hoeven we verder niet veel meer te verwachten.

Dan heb je niet veel geleerd van afgelopen seizoen.
Mocht Peersman geblesseerd raken heb je geen andere linksback

speculeter

Peersman in de basis :_schater
:_schater...hoezo niks geleerd van vorig seizoen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 09:01:51
Volgens vd Vegt nog een spits en hoeven we verder niet veel meer te verwachten.

Dan heb je niet veel geleerd van afgelopen seizoen.
Mocht Peersman geblesseerd raken heb je geen andere linksback
Posities zullen echt wel dubbel bezet zijn als de competitie begint.  Vd Vegt zql niet zo dom zijn om met maar een linksback de strijd aan te gaan.

sccambuurlwdd

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 24, 2016, 08:13:36
Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.

Moet wel me een nulletje minder zijn.

Geelblauwstiens

Mooi voor hem, mooi voor ons.

roepieh

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 09:01:51
Volgens vd Vegt nog een spits en hoeven we verder niet veel meer te verwachten.

Dan heb je niet veel geleerd van afgelopen seizoen.
Mocht Peersman geblesseerd raken heb je geen andere linksback

We missen not 2 verdedigers, een middenvelder en 2 aanvallers. Hoe kan die man t nou hebben over een nagenoeg complete selectie  8P

zeewolde

Citaat van: roepieh op juni 24, 2016, 09:29:21
We missen not 2 verdedigers, een middenvelder en 2 aanvallers. Hoe kan die man t nou hebben over een nagenoeg complete selectie  8P
En volgens de geruchten (FD) zijn ze met twee aanvallers bezig. Valt geen peil op te trekken zo.

Gasgeve

Niet teveel prijs geven, niks mis mee. Als andere clubs denken dat we per se spelers nodig hebben, dan zal de prijs ook weer omhoog gaan. Tot nu toe alleen maar goeie aanwinsten, dus beetje meer vertrouwen jongens! Het is nog niet eens juli.