Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Montana op juni 24, 2016, 14:35:47
Als het dezelfde namen zijn als die ik gehoord heb krijg je idd een harde plasser ;)
Bos overigens een prima en symphatieke journalist.
krijgen we een vrouwenteam? :_schater :_schater

justremco

Citaat van: Montana op juni 24, 2016, 14:35:47
Als het dezelfde namen zijn als die ik gehoord heb krijg je idd een harde plasser ;)
Bos overigens een prima en symphatieke journalist.

Zolang ze maar tekenen en het niet alleen bij namen blijft ;)

Collingwood

Zou dus wel kunnen dat we nog even geduld moeten hebben.
In ieder geval hopen dat die spits snel komt.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Huur en transfervrij

hobbes


zeewolde


CamLeeuw

#19191
Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:11:27
Zou dus wel kunnen dat we nog even geduld moeten hebben.
In ieder geval hopen dat die spits snel komt.
Goede spitsen zijn duur net als goede keepers.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 15:18:18
Muhren en ?? |:)
Sorry maar dat vind ik echt helemaal niks. :X

Collingwood

Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles? Kip schijnt daarnaast dicht bij een overgang naar NAC te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: DayDreamer op juni 24, 2016, 15:32:39
Sorry maar dat vind ik echt helemaal niks. :X
Ben ik benieuwd wat voor spits jij in de jupiler verwacht?

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:33:35
Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles?
Als je die alle 3 binnenhaalt dan kun je de platte kar al gaan bestellen. Dan mag zelfs Peersman op de linksback

sccambuurlwdd

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:33:35
Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles? Kip schijnt daarnaast dicht bij een overgang naar NAC te zijn.

Waar is de tekst te vinden?

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 15:34:49
Als je die alle 3 binnenhaalt dan kun je de platte kar al gaan bestellen. Dan mag zelfs Peersman op de linksback

Beetje voorbarig niet, NAC krijgt ook echt wel een goed team hoor, helemaal als ze die Kip ook nog vastleggen. Daarnaast blijven er ook nog veel sterkhouders bij de Graafschap en VVV blijft voor mij ook een outsider. Ons team is redelijk, maar alles valt of staat met de aanvallers die komen of niet komen.

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 15:34:49
Als je die alle 3 binnenhaalt dan kun je de platte kar al gaan bestellen. Dan mag zelfs Peersman op de linksback

Nou, als we dan niet promoveren, dan ligt het in ieder geval niet aan de beschikbare spelers.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 15:33:35
Friesch Dagblad meldt interesse voor Kip, Mühren en Tissoudali. Laatstgenoemd is voor mij het meest verrassend. Gaat die niet naar Heracles? Kip schijnt daarnaast dicht bij een overgang naar NAC te zijn.
Op Mühren na lijkt mij dat we vrij kansloos zijn, maar ik hoop dat ik het mis heb. Als ze wel alle drie komen, kunnen we het Oldehoofsterkerkhof alvast reserveren.