Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: justremco op juni 24, 2016, 11:04:22
We gaan echt niet het seizoen beginnen met alleen Barto als spits, dat bestaat niet!!
Cambuur wil wel maar echt goede spitsen wachten eerst of ze iets beters kunnen krijgen. Jammer, maar zo liggen de kaarten.

michello

 
Citaat van: Gasgeve op juni 24, 2016, 11:25:42
Hoe weet je dat Korte graag naar ons wilde?

Kennis van mij komt wel eens bij hem over de vloer.

Gasgeve

Citaat van: michello op juni 24, 2016, 11:29:40
 
Kennis van mij komt wel eens bij hem over de vloer.
Gemiste kans dan inderdaad.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 11:14:42
5 min5 minuten geleden
Gerard Bos ‏@GerardBos
Hé volgers...! Over een uurtje komt er #transfernieuws...



Ik weet niet of dit over Cambuur gaat

Gerard Bos ‏@GerardBos  3m3 minutes ago
#Transfer EXIT bij FD: Ik word #freelance-#sportjournalist!
En: treed toe tot het topteam van @GGZFriesland! Uitleg: https://www.facebook.com/gerardbos/posts/10155116227292715 ...

Dit dus.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 12:23:51
Gerard Bos ‏@GerardBos  3m3 minutes ago
#Transfer EXIT bij FD: Ik word #freelance-#sportjournalist!
En: treed toe tot het topteam van @GGZFriesland! Uitleg: https://www.facebook.com/gerardbos/posts/10155116227292715 ...

Dit dus.

Nou had die toch al behoorlijk aan geloofwaardigheid ingeboet bij mij. Ineens met een poll ten aanzien van Maas als nieuwe trainer op de proppen komen terwijl niemand daar ooit rekening mee had gehouden..."gewoon een hersenspinsel"....van HvdV ja.....
In Henk en Sandor we trust

Mp

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 12:23:51
Gerard Bos ‏@GerardBos  3m3 minutes ago
#Transfer EXIT bij FD: Ik word #freelance-#sportjournalist!
En: treed toe tot het topteam van @GGZFriesland! Uitleg: https://www.facebook.com/gerardbos/posts/10155116227292715 ...

Dit dus.

Die pipo post 40 berichten per dag waarvan 39 nergens over gaan

justremco

Snap dat gehaat op Gerard Bos niet zo, goede journalist die over de juiste bronnen blijkt te beschikken. Was de eerste die aankwam met Maas, terwijl de rest elkaar napraatte met Konterman etc

moodygrunn

Citaat van: justremco op juni 24, 2016, 12:48:46
Snap dat gehaat op Gerard Bos niet zo, goede journalist die over de juiste bronnen blijkt te beschikken. Was de eerste die aankwam met Maas, terwijl de rest elkaar napraatte met Konterman etc

Dat klopt, het is een goede journalist, daarnaast vaak positief waar mogelijk over Cambuur. Mag hem altijd graag lezen en is is tov Gerrit Kloosterman (LC) een verademing.
Maar ga niet claimen dat Maas je eigen hersenspinsel is, terwijl het gewoon gesouffleerd wordt door een bron.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 24, 2016, 12:48:46
Snap dat gehaat op Gerard Bos niet zo, goede journalist die over de juiste bronnen blijkt te beschikken. Was de eerste die aankwam met Maas, terwijl de rest elkaar napraatte met Konterman etc

Nou ja, hij zei ook vlak voordat Bosz en N'Toko hier tekenden dat hij voorlopig geen transfers bij Cambuur verwachtte...

Maar verder wel eens hoor, niet veel op hem aan te merken. Iemand bij wie je over het algemeen aan betrouwbaar Cambuur-nieuws kan komen.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

De berichten zijn goed vwb spelers die Cambuur wil hebben maar ja zijn veel kapers op de kust en spelers wachten ook wat langer.....eredivisie of top Jupiler. Wat ik begreep is het financieel wel mogelijk maar of het gaat lukken????? Dan zijn we de naam korte snel vergeten.....?

Geelblauwstiens

Citaat van: richard op juni 24, 2016, 13:12:28
De berichten zijn goed vwb spelers die Cambuur wil hebben maar ja zijn veel kapers op de kust en spelers wachten ook wat langer.....eredivisie of top Jupiler. Wat ik begreep is het financieel wel mogelijk maar of het gaat lukken????? Dan zijn we de naam korte snel vergeten.....?
Benieuwd....

zeewolde

Citaat van: richard op juni 24, 2016, 13:12:28
De berichten zijn goed vwb spelers die Cambuur wil hebben maar ja zijn veel kapers op de kust en spelers wachten ook wat langer.....eredivisie of top Jupiler. Wat ik begreep is het financieel wel mogelijk maar of het gaat lukken????? Dan zijn we de naam korte snel vergeten.....?
Tipje?

De Gast

Citaat van: richard op juni 24, 2016, 13:12:28
De berichten zijn goed vwb spelers die Cambuur wil hebben maar ja zijn veel kapers op de kust en spelers wachten ook wat langer.....eredivisie of top Jupiler. Wat ik begreep is het financieel wel mogelijk maar of het gaat lukken????? Dan zijn we de naam korte snel vergeten.....?

Dat klinkt goed. Ben je al wat milder geworden tov de laatste forumavond?

Montana

Citaat van: richard op juni 24, 2016, 13:12:28
De berichten zijn goed vwb spelers die Cambuur wil hebben maar ja zijn veel kapers op de kust en spelers wachten ook wat langer.....eredivisie of top Jupiler. Wat ik begreep is het financieel wel mogelijk maar of het gaat lukken????? Dan zijn we de naam korte snel vergeten.....?

Als het dezelfde namen zijn als die ik gehoord heb krijg je idd een harde plasser ;)
Bos overigens een prima en symphatieke journalist.

moodygrunn

Citaat van: Montana op juni 24, 2016, 14:35:47
Als het dezelfde namen zijn als die ik gehoord heb krijg je idd een harde plasser ;)
Bos overigens een prima en symphatieke journalist.

Gaat het om transfervrije spelers of om spelers die op dit moment nog ergens onder contract staan?
In Henk en Sandor we trust