Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Nog een nieuwe spits en dan zijn we zo goed als klaar aldus vd vegt.
We hoeven dus niet meer op Veel aankopen te rekenen.
Zou dus inhouden dat peersman weer mag rekenen op basisplaats?

Gasgeve

#19156
6 verdedigers voor 4 posities, met maar 1 linkspoot daarbij. Dus ik ben er vrijwel zeker van dat er ook nog een linksback bijkomt die de concurrentie aan zal gaan met Peersman.
Of ze zien Blackson als 2e linksback, maar dat zou ik een groot risico vinden.

DayDreamer

Citaat van: speculeter op juni 24, 2016, 08:28:41
Nog een nieuwe spits en dan zijn we zo goed als klaar aldus vd vegt.
We hoeven dus niet meer op Veel aankopen te rekenen.
Zou dus inhouden dat peersman weer mag rekenen op basisplaats?

Begin ik weer een heel klein beetje vertrouwen in die man te krijgen, dan dit soort uitspraken, man man man, selectie is nog veel te smal, zullen wel terug willen vallen op jong Cambuur, daarom konden we Graafschap en NAC aftroeven wbt N'Toko, omdat we maar 19 of 20 man in selectie hebben, dus geld besparen of salaris.

Te smalle selectie gaat ons weer opbreken Henry  :0=

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op juni 24, 2016, 09:27:49
Begin ik weer een heel klein beetje vertrouwen in die man te krijgen, dan dit soort uitspraken, man man man, selectie is nog veel te smal, zullen wel terug willen vallen op jong Cambuur, daarom konden we Graafschap en NAC aftroeven wbt N'Toko, omdat we maar 19 of 20 man in selectie hebben, dus geld besparen of salaris.

Te smalle selectie gaat ons weer opbreken Henry  :0=
Nou vertrouwen in Henry heb ik nog lang niet.
Want er is een spreekwoord, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. :clint

Collingwood

#19159
Zucht, natuurlijk zijn we niet klaar na het aantrekken van een spits. Wat Van de Vegt waarschijnlijk bedoelt is dat we, als er nog een spits komt, al een redelijk representatief elftal hebben, waarin in ieder geval de as al prima is ingevuld:

Nienhuis; Van Deelen, N'Toko, Bosz/Steenvoorden, Peersman; Bakker, Boutzamar/Monteiro, Van de Streek; Gyasi, NIEUW, Houtkoop/Hoefdraad.

Maar dan hebben we bijvoorbeeld nog maar één linksback (überhaupt maar één linksbenige verdediger) en één echte rechtsbuiten. Je gelooft toch zelf niet dat Van de Vegt en Maas zo de competitie in willen gaan?
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Zo is dat!!... Spits heeft nu prioriteit nr 1... Maar nog een vleugel aanvaller en een linker verdediger moeten er ook.nog bij

PePe

Gaat Cambuur nu afwachten? En na de start van de competitie kijken wat er bij andere clubs gaat afvallen?
Jammer, want mogelijk verspeel je zo in het begin van de competitie je eerste punten zonder echte spits!

justremco

Citaat van: PePe op juni 24, 2016, 11:02:23
Gaat Cambuur nu afwachten? En na de start van de competitie kijken wat er bij andere clubs gaat afvallen?
Jammer, want mogelijk verspeel je zo in het begin van de competitie je eerste punten zonder echte spits!

We gaan echt niet het seizoen beginnen met alleen Barto als spits, dat bestaat niet!!

keije

Die Giovanni Korte , die hier veel genoemd werd, gaat naar NAC

Collingwood

Citaat van: keije op juni 24, 2016, 11:06:32
Die Giovanni Korte , die hier veel genoemd werd, gaat naar NAC

Jammer!
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde


5 min5 minuten geleden
Gerard Bos ‏@GerardBos
Hé volgers...! Over een uurtje komt er #transfernieuws...



Ik weet niet of dit over Cambuur gaat

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 24, 2016, 11:14:42
5 min5 minuten geleden
Gerard Bos ‏@GerardBos
Hé volgers...! Over een uurtje komt er #transfernieuws...



Ik weet niet of dit over Cambuur gaat

Vanwege de quasi-lollige manier waarop hij het brengt heb ik het gevoel van niet. Zal wel een collega van baan wisselen of zoiets.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2016, 11:11:14
Jammer!

Korte wilde zelf graag wel naar ons, maar schijnbaar heeft NAC hem wél gebeld.
We gaan vast voor een ander..

Gasgeve

Citaat van: michello op juni 24, 2016, 11:22:24
Korte wilde zelf graag wel naar ons, maar schijnbaar heeft NAC hem wél gebeld.
We gaan vast voor een ander..
Hoe weet je dat Korte graag naar ons wilde?

Collingwood

Citaat van: michello op juni 24, 2016, 11:22:24
Korte wilde zelf graag wel naar ons, maar schijnbaar heeft NAC hem wél gebeld.
We gaan vast voor een ander..

Hm, dan ben ik erg benieuwd. In mijn ogen zou Korte voor ons een topspeler zijn. Maar als het alternatief nog beter is hoor je mij niet klagen.
Kalmte alleen kan u redden.