Helaas helaad. Nog een jaar en die klote jupiler League.... Met nog meer belofte teams...
Wat gebeurde er na de 1-0....
Wat gebeurde er na de 1-0....
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: JurjenS7 op februari 12, 2016, 22:05:08
Snee in de wang, potentieel lidtekenmateriaal.
Volgende week er wel weer bij lijkt me
potentieel lidteken materiaal
Citaat van: wiekie1969 op februari 11, 2016, 22:17:35
Van Veen maar op de bank dacht ik. Helemaal niks laten zien vorige week. Niet een duel gewonnen.
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2016, 20:06:12
we hebben een huurlingenleger waarvan bijna niemand overtuigt. Als je er wel in blijft moet je helemaal opnieuw beginnen. Vd vegt heeft niet bewezen echte versterkingen te halen.
enige voordeel voor komend seizoen, we hebben geen sterkhouders meer die op het laatste moment kunnen vertrekken
Citaat van: Vlampiep op februari 09, 2016, 18:44:01
Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat zijn vetrek misschien wel is ingegeven door signalen vanuit het bestuur.
Henk zijn lichaamshouding was incongruent met zijn verbale uitleg omtrent zijn vertrek.
Citaat van: Collingwood op februari 09, 2016, 18:31:13
Je kon er op wachten, weer een nieuwe complottheorie...