Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Utrecht [vrijdag 12-02]

Gestart door Galdiano, februari 07, 2016, 17:36:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Utrecht

leonard Nienhuis
5 (9.6%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
2 (3.8%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius
1 (1.9%)
Tom Hiariej (24)
3 (5.8%)
Jack Byrne
3 (5.8%)
Sander van der streek
11 (21.2%)
Kevin van Veen
1 (1.9%)
Martijn Barto
5 (9.6%)
Rai Vloet
1 (1.9%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
20 (38.5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 19, 2016, 22:55:22

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op februari 11, 2016, 21:32:46
nou as dat ook niet gebeurd zullen ze dat weten ook
Als ze dat nu nog niet snappen dan word het em ook niet meer.

TopperM

Iemand enig idee hoe de bezetting op oost is? is er een probleem als iemand met 2 verschillende plekken kaarten naast elkaar gaat zitten?

Bernardo

Citaat van: TopperM op februari 11, 2016, 21:52:36
Iemand enig idee hoe de bezetting op oost is? is er een probleem als iemand met 2 verschillende plekken kaarten naast elkaar gaat zitten?

Is het uitverkocht? Meestal zijn helemaal links wle stoelen vrij als niet uitverkocht is.

Scc01

Duss Barto gaat spelen. Hopelijk niet in een 4-3-3......
Mag hopen dat er gewoon buitens in komen dan want anders kun je meteen wel stoppen...

wiekie1969

Technische staf is in ieder geval heel erg duidelijk tegen de spelers :zucht  Opstelling nog niet bekend, omdat de spelers het zelf nog niet weten. Sjonge jonge jonge jonge. Wat een chaos juh.

Maak mie er oek niet meer druk om, zie het wel morgenavond om 8 uur.


wiekie1969

Citaat van: Jandehulk op februari 11, 2016, 19:07:21
Barto speelt spits hoor...Niet middenveld met deze opstelling... Dan kun je van veen ook wel middenvelder maken

Van Veen maar op de bank dacht ik. Helemaal niks laten zien vorige week. Niet een duel gewonnen.

Galdiano

--------------------Nienhuis--------------------
----Dammers-----Lachman-----vd Laan-------
--------------Hiariej--------Peersman----------
-Monteiro-----------Byrne-------------vd Streek
-------------Van Veen--------Barto---------------


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccambuurlwdd

          Vloet
Van Veen - Barto

En alle ballen naar voren peren  :D

Scc01

Citaat van: wiekie1969 op februari 11, 2016, 22:17:35
Van Veen maar op de bank dacht ik. Helemaal niks laten zien vorige week. Niet een duel gewonnen.

Maar verder niet impulsief ofzo.
Dus we halen een spits op met veel moeite en stellen dan na 1 slechte wedstrijd meteen Barto op....

De Gast

Citaat van: sunderland op februari 11, 2016, 21:32:46
nou as dat ook niet gebeurd zullen ze dat weten ook

Ja aan supporters als sunderland heb je echt wat. Ga jij maar lekker je spelers uitfluiten als het je even niet zint.

Blijf toch lekker weg man :R

SCC-J

Citaat van: De Gast op februari 12, 2016, 08:42:31
Ja aan supporters als sunderland heb je echt wat. Ga jij maar lekker je spelers uitfluiten als het je even niet zint.

Blijf toch lekker weg man :R

:O :O :O

Utekleitrokken

Citaat van: Scc01 op februari 12, 2016, 08:40:00
Maar verder niet impulsief ofzo.
Dus we halen een spits op met veel moeite en stellen dan na 1 slechte wedstrijd meteen Barto op....

Ik zie er wel heil in, Van Veen kan er ook niet meteen staan en er in de rest van het seizoen 12 in prikken.

666

Citaat van: Utekleitrokken op februari 12, 2016, 08:44:41
Ik zie er wel heil in, Van Veen kan er ook niet meteen staan en er in de rest van het seizoen 12 in prikken.

Jawel... En de arbeid die hij vorige week leverde was op zijn zachts gezegd KUT. Hij moet wel begrijpen dat het werken is, anders gewoon op de bank.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

koosZevenaar

Citaat van: De Gast op februari 12, 2016, 08:42:31
Ja aan supporters als sunderland heb je echt wat. Ga jij maar lekker je spelers uitfluiten als het je even niet zint.

Blijf toch lekker weg man :R

dat is nog maar EEN van de VELEN