Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mvv

Gestart door speculeter, mei 18, 2017, 22:24:58

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 21, 2017, 20:23:43
Cambuur - MVV......
De wedstrijd van het seizoen, dan Roda JC nog even oprollen en de eredivisie in.
Helaas nee dus.
Ondanks de grote teleurstelling wou ik nog wel even mijn dag hier vermelden.
Ik had vandaag een kameraad mee van mn werk.
Zijn 1ste keer Cambuur.
En als je dan tussen Groningen en Drachten rijd zie je de 1ste Cambuurvaantje autos al.
Auto parkeren in de arbeidersbuurt achter de Timorstraat.
Dan loop je door die wijk en dan zie je de imposante lichtmasten opdoemen.
De Cambuur bar het terras helemaal afgeladen, overal blauw geel.
Lekker kibbeling aan de overkant van het Cambuurplein wat een topvistent is dat.
Fotos maken van de hoofdingang..... het bord van Siepie...
En dan met gezonde spanning naar Oost.
Prachtige spelersopkomst, geweldige sfeer.
Indrukwekkende minuut stilte.
En dan de wedstrijd... eigenlijk helemaal geen probleem met Mvv.
Ons spel niet om over naar huis te schrijven, maar genoeg om verder te komen.
1 - 0 niks aan de hand, wat er dan gebeurd snap ik nog steeds niet...
Zenuwen? Paniek?
We geven alles weg in de slotfase terwijl je het rustig over de streep had kunnen trekken.
Ik ga nu geen spelers meer afbranden, heb goede maar ook door de mand  gezakte spelers gezien...
En dan nog die rondje na het laatste fluitje.
Cambuur sjaal fier omhoog applaus, bedankje krijgen van spelers....
Jongens dit Geel Blauw het is zo mooi om daar bij te horen...
In goede en slecht tijden.....
Dit is mijn club, mijn Cambuur!
|:)

Ow jah en Wiekie.. ik kom ook weer uit Groningen volgend jaar :zweep

_O_ |:)
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 21, 2017, 20:23:43
Cambuur - MVV......
De wedstrijd van het seizoen, dan Roda JC nog even oprollen en de eredivisie in.
Helaas nee dus.
Ondanks de grote teleurstelling wou ik nog wel even mijn dag hier vermelden.
Ik had vandaag een kameraad mee van mn werk.
Zijn 1ste keer Cambuur.
En als je dan tussen Groningen en Drachten rijd zie je de 1ste Cambuurvaantje autos al.
Auto parkeren in de arbeidersbuurt achter de Timorstraat.
Dan loop je door die wijk en dan zie je de imposante lichtmasten opdoemen.
De Cambuur bar het terras helemaal afgeladen, overal blauw geel.
Lekker kibbeling aan de overkant van het Cambuurplein wat een topvistent is dat.
Fotos maken van de hoofdingang..... het bord van Siepie...
En dan met gezonde spanning naar Oost.
Prachtige spelersopkomst, geweldige sfeer.
Indrukwekkende minuut stilte.
En dan de wedstrijd... eigenlijk helemaal geen probleem met Mvv.
Ons spel niet om over naar huis te schrijven, maar genoeg om verder te komen.
1 - 0 niks aan de hand, wat er dan gebeurd snap ik nog steeds niet...
Zenuwen? Paniek?
We geven alles weg in de slotfase terwijl je het rustig over de streep had kunnen trekken.
Ik ga nu geen spelers meer afbranden, heb goede maar ook door de mand  gezakte spelers gezien...
En dan nog die rondje na het laatste fluitje.
Cambuur sjaal fier omhoog applaus, bedankje krijgen van spelers....
Jongens dit Geel Blauw het is zo mooi om daar bij te horen...
In goede en slecht tijden.....
Dit is mijn club, mijn Cambuur!
|:)

Ow jah en Wiekie.. ik kom ook weer uit Groningen volgend jaar :zweep

Je wint samen en je verliest samen.

wiekie1969

Gvd man. Ik zit te balen voor de tv. 2 keer van Nac gewonnen dit seizoen en datzelfde Nac staat gvd in de finale. Zo zonde dit.. :zucht.

Net nog even de samenvatting gezien. Totaal onnodige tegengoals. Man man man wat hewwe we dit weggeven.

Zal weer een nieuw team staan in augustus. Tis afwachten wat er bijkomt en wie er weggaan. Mvv succes tegen dat stink Roda, die gun ik helemaal niks.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2017, 20:37:30
Ja mooi man, je bent rijk als dit weet te waarderen en je vergeet het grote buitenterras te noemen van de Cambuurbar wat stampvol stond en waarvan op grote afstand het geroezemoes was te horen. |:) |:)

Niks vergeten......

De Cambuur bar het terras helemaal afgeladen, overal blauw geel. :thumbsup

Het was echt jammer, Roda hadden we kunnen hebben...
Maar misschien duurde het seizoen net even te lang met die pauze ertussen, was liever in 1 streep doorgegaan....
Maar het echte Cambuur gevoel is echt onbetaalbaar...........


Galdiano

Dumpert: http://www.dumpert.nl/mediabase/7140657/56cb3f77/cambuur_fans_slopen_bussen.html

Zover ik kan zien worden de supporters even uitgezwaait, maar gebeurd er verder helemaal niets.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Van Deelen heeft scan laten maken in MCL.
Ze dachten aan een breuk in het enkel gewricht, gelukkig geen zichtbare schade!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc01

Helaas helaad. Nog een jaar en die klote jupiler League.... Met nog meer belofte teams...
Wat gebeurde er na de 1-0....

denistel

Citaat van: Scc01 op mei 21, 2017, 22:55:30
Helaas helaad. Nog een jaar en die klote jupiler League.... Met nog meer belofte teams...
Wat gebeurde er na de 1-0....

we gingen achter uit lopen ipv door te drukken.

Agy

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 21, 2017, 20:23:43
Cambuur - MVV......
De wedstrijd van het seizoen, dan Roda JC nog even oprollen en de eredivisie in.
Helaas nee dus.
Ondanks de grote teleurstelling wou ik nog wel even mijn dag hier vermelden.
Ik had vandaag een kameraad mee van mn werk.
Zijn 1ste keer Cambuur.
En als je dan tussen Groningen en Drachten rijd zie je de 1ste Cambuurvaantje autos al.
Auto parkeren in de arbeidersbuurt achter de Timorstraat.
Dan loop je door die wijk en dan zie je de imposante lichtmasten opdoemen.
De Cambuur bar het terras helemaal afgeladen, overal blauw geel.
Lekker kibbeling aan de overkant van het Cambuurplein wat een topvistent is dat.
Fotos maken van de hoofdingang..... het bord van Siepie...
En dan met gezonde spanning naar Oost.
Prachtige spelersopkomst, geweldige sfeer.
Indrukwekkende minuut stilte.
En dan de wedstrijd... eigenlijk helemaal geen probleem met Mvv.
Ons spel niet om over naar huis te schrijven, maar genoeg om verder te komen.
1 - 0 niks aan de hand, wat er dan gebeurd snap ik nog steeds niet...
Zenuwen? Paniek?
We geven alles weg in de slotfase terwijl je het rustig over de streep had kunnen trekken.
Ik ga nu geen spelers meer afbranden, heb goede maar ook door de mand  gezakte spelers gezien...
En dan nog die rondje na het laatste fluitje.
Cambuur sjaal fier omhoog applaus, bedankje krijgen van spelers....
Jongens dit Geel Blauw het is zo mooi om daar bij te horen...
In goede en slecht tijden.....
Dit is mijn club, mijn Cambuur!
|:)


En su ist jonge...  :proost

Natuurlijk diep teleurgesteld maar je moet MVV gewoon een dikke pluim geven dat ze hier 1 op 1 durven te spelen om ons in de duels te laten komen zodat we niet aan het voetballen toe komen. Natuurlijk hadden ze in die optiek de scheids mee die veel toeliet. Had niet verwacht dat ze dit 90 minuten zouden volhouden maar goed als er resultaat is krijg je vleugels. In de 2e helft had het tempo omhoog gemoeten en sneller open moeten draaien en in die optiek was de wissel van Barto niet slim. Hij viel goed in maar de je geeft de rest van de selectie het signaal nog meer in het fysieke voetbal mee te gaan. Koren op de molen van MVV en nogmaals gewoon een compliment aan die TS. Geen moment in de wedstrijd gezeten, laat staan kunnen controleren. Niet dat MVV nu de overwinning verdiende maar Cambuur kon er ook geen aanspraak op maken.   

denistel

prima analyse agy en mvv had ons ook goed geanalyseerd zoals we zagen.

komende maanden zorgen voor een goede selectie en zorgen dat we ook
op fysiek gebied en voetbal slimheid versterkingen kunnen halen

hobbes

Ik heb nog steeds het gevoel dat we beter niet hadden kunnen scoren, van af dat moment gingen ze steeds meer achteruit lopen.

Bankzitter

Hinken op 2 gedachtes, niet voluit durven te gaan. Helaas sluipt dat erin dat spelers te veel gaan rekenen. Als MVV moet komen , dan moet je het uitcounteren. Lukt dat niet , dan kan die bij hun goed vallen.

Zuid1991

Wat een desillusie gister luitjes....
Maar.......Wat een super sfeer gister, prachtig you never walk alone voor siep....
Gelijk na de wedstrijd seizoenkaart verlengd  |:)
Hopelijk doet iedereen dat.
Dit is mien club  |:)

gewoon een fan

Wat een teleurstelling, iedereen had het al over de wedstrijd na deze, ik heb toen om mij heen al aangegeven eerst deze maar eens winnen  ;(

michello

De manier waarop is gewoon klote. Zeker met de wetenschap dat we hebben gezien dat er goed gevoetbald kan worden door de heren. Gisteren ging er zoveel mis, dat is zeer frustrerend.  Dan zie je ook gelijk de mankementen bij een aantal spelers. Ongeschikt voor de eredivisie.

Kop er maar weer voor en met Dijkie en Vd Belt een goede selectie samenstellen. Budget blijft vrijwel gelijk, maar dat zal ook wel deels komen door de aanstaande verkopen.