Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: diekhuzen op februari 10, 2016, 18:42:16
Waarom grote fout? Waarom elke keer vd Vegt aanhalen? Volgens mij is Henk zelf opgestapt? Hij is ook verantwoordelijk voor zo'n slechte reeks dat overigens is begonnen voordat vd Vegt actief betrokken was bij Cambuur.

Nee joh, dat mag je niet zeggen!! Alles is de schuld van vdVegt, zelfs alle zwollenaren die hier waren voor zijn komst.. Alle nederlagen vorig seizoen, dat we rond 2005 bijna failliet waren en nu nog geen stadion hebben... alles is vdvegt, dat is de zondebok.. Niet vanwege zn resultaten hier, maar die van het verleden.

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op februari 10, 2016, 18:48:59
Nee joh, dat mag je niet zeggen!! Alles is de schuld van vdVegt, zelfs alle zwollenaren die hier waren voor zijn komst.. Alle nederlagen vorig seizoen, dat we rond 2005 bijna failliet waren en nu nog geen stadion hebben... alles is vdvegt, dat is de zondebok.. Niet vanwege zn resultaten hier, maar die van het verleden.

Gelukkig doet hij het hier indd een stuk beter dan bij zijn voorgaande clubs.

diekhuzen

Citaat van: SCC-J op februari 10, 2016, 18:56:05
Gelukkig doet hij het hier indd een stuk beter dan bij zijn voorgaande clubs.

8P

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op februari 10, 2016, 18:56:05
Gelukkig doet hij het hier indd een stuk beter dan bij zijn voorgaande clubs.

Gelukkig is zijn invloed daarop nog beperkt gebleven.

Vedetski

#1069
Toch heeft Van der Vegt wel gezorgd voor de komst van enkele (zogenaamde) talenten, denk aan Masek of Berisha.
Ook heeft hij de komst van Lachman en Van Veen bewerkstelligd, maar ook die van Hiariej en Dammers. Van al deze spelers lijken Masek en Berisha mij in de toekomst wel te kunnen overtuigen, en Van Veen en Lachman zouden (tijdelijke) directe versterkingen moeten zijn. Lachman is dat nog niet gebleken en Van Veen moeten we nog beter zien (ik althans). Dammers en Hiariej zijn beiden misschien wel redelijke voetballers, maar voegen niks extra's toe aan de selectie, maar delen wel in de malaise wanneer dat zich voordoet. Dan ben je in mijn ogen niet basis-waardig. Tja en Van der Laan valt voor mij ook erg tegen, terwijl zijn eerste periode bij Cambuur zeer succesvol was. Al met al een magere 6 voor Van der Vegt, die beter had kunnen (moeten!) inspelen op het vertrek van Reijnen (dat er al tijden aan zat te komen) en zeker ook Ogbeche. Hoewel Van Veen voor mij nog lang niet afgeschreven is, is dit wel een tijdelijke oplossing en kunnen we in de zomer dus weer op zoek naar een nieuwe spits.

- Edit: die zin over 'magere 6' is geen woordgrap die verwijst naar het halen van Overgoor als vervanger voor El Makrini. Hoewel Overgoor tot nog toe ook een 'magere 6' is gebleken... -
:koffie

zeewolde

Citaat van: pvanbuijtene op februari 10, 2016, 19:28:49
Gelukkig is zijn invloed daarop nog beperkt gebleven.
we hebben een huurlingenleger waarvan bijna niemand overtuigt. Als je er wel in blijft moet je helemaal opnieuw beginnen. Vd vegt heeft niet bewezen echte versterkingen te halen.

enige voordeel voor komend seizoen, we hebben geen sterkhouders meer die op het laatste moment kunnen vertrekken

Scc01

Citaat van: zeewolde op februari 10, 2016, 20:06:12
we hebben een huurlingenleger waarvan bijna niemand overtuigt. Als je er wel in blijft moet je helemaal opnieuw beginnen. Vd vegt heeft niet bewezen echte versterkingen te halen.

enige voordeel voor komend seizoen, we hebben geen sterkhouders meer die op het laatste moment kunnen vertrekken

En anderen hadden dat natuurlijk niet gehad, want die hadden met nul euro wel vastte waarden aangekocht voor meerdere jaren...

zeewolde

Citaat van: Scc01 op februari 10, 2016, 20:18:44
En anderen hadden dat natuurlijk niet gehad, want die hadden met nul euro wel vastte waarden aangekocht voor meerdere jaren...
waarom kon het in voorgaande jaren wel?

Iedere keer 3 huurlingen, nu 7 die op vd laan na geen traan zullen laten bij degradatie. Had je een klein risico genomen dan had je fischer gehaald ipv direct 3 nieuwe spelers, vd laan, dammers en anderson. Denk dat he met alleen fischer meer punten had gehaald dan met die 3.

Bankzitter

Het zijn ook niet alleen de aankopen die niet presteren... oa vd Streek, Nienhuis, Vytas,  Barto en zelfs Ogbeche zakten in sommige wedstrijden naar een bedroevend niveau.

De huurlingen zijn deels te wijten aan de late verkoop (vlak voor de transferdeadline) van Ogbeche en Reijnen. Maar een beetje meer lef tonen en Fischer halen had veel ellende gescheeld.
Dan had je meer punten gesprokkeld en zelf de regie gehouden bij de verkoop van Ogbeche.






Destroyer

Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2016, 21:13:07
Het zijn ook niet alleen de aankopen die niet presteren... oa vd Streek, Nienhuis, Vytas,  Barto en zelfs Ogbeche zakten in sommige wedstrijden naar een bedroevend niveau.

De huurlingen zijn deels te wijten aan de late verkoop (vlak voor de transferdeadline) van Ogbeche en Reijnen. Maar een beetje meer lef tonen en Fischer halen had veel ellende gescheeld.
Dan had je meer punten gesprokkeld en zelf de regie gehouden bij de verkoop van Ogbeche.

Wat is de oorzaak, dat ze geen schim van vorig jaar zijn
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2016, 21:13:07
Het zijn ook niet alleen de aankopen die niet presteren... oa vd Streek, Nienhuis, Vytas,  Barto en zelfs Ogbeche zakten in sommige wedstrijden naar een bedroevend niveau.

De huurlingen zijn deels te wijten aan de late verkoop (vlak voor de transferdeadline) van Ogbeche en Reijnen. Maar een beetje meer lef tonen en Fischer halen had veel ellende gescheeld.
Dan had je meer punten gesprokkeld en zelf de regie gehouden bij de verkoop van Ogbeche.

Cambuur had alleen de regie kunnen houden als ze het contract met B aangepast hadden door die clausule eruit te laten.
Fischer was volgens mij gewoon niet te betalen, zowel qua salaris als qua koopsom. 
In Henk en Sandor we trust

R-member

Las iets van 12de minuut applaus voor Henk de Jong.
En 13de minuut voor Van der Vegt.

Hopen dat het hele stadion uit zijn plaat gaat in de 13de minuut!  8)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

El Ma-kri-niii

Citaat van: R-member op februari 10, 2016, 21:53:10
Las iets van 12de minuut applaus voor Henk de Jong.
En 13de minuut voor Van der Vegt.

Hopen dat het hele stadion uit zijn plaat gaat in de 13de minuut!  8)
En in de 14e minuut Lodeweges nog even bedanken? En in de 15e minuut speciaal applaus voor Arts? 16e Menzo, 17e Koolhof, en 18e voor Nelson Wau, 19e Alexander Prent en in 20e minuut staande ovatie voor de vrouw van Gerald van de Belt? Valt er in elk geval nog iets te juichen dit seizoen.

Marc S

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 10, 2016, 21:57:41
En in de 14e minuut Lodeweges nog even bedanken? En in de 15e minuut speciaal applaus voor Arts? 16e Menzo, 17e Koolhof, en 18e voor Nelson Wau, 19e Alexander Prent en in 20e minuut staande ovatie voor de vrouw van Gerald van de Belt? Valt er in elk geval nog iets te juichen dit seizoen.

Dat doen we in de 21e minuut, dan zingen we met z'n allen:

Let's pretend, Let's pretend, Let's pretend we scored a goal!!!!

Zoiets: https://youtu.be/8PpJBR_rQJk

:_schater

AliBombali

Citaat van: zeewolde op februari 10, 2016, 20:22:56
waarom kon het in voorgaande jaren wel?

Iedere keer 3 huurlingen, nu 7 die op vd laan na geen traan zullen laten bij degradatie. Had je een klein risico genomen dan had je fischer gehaald ipv direct 3 nieuwe spelers, vd laan, dammers en anderson. Denk dat he met alleen fischer meer punten had gehaald dan met die 3.

Dat denk je.. Al die als, dan verhalen hier.. Pff, Van der Vegt doet het nooit goed; hij huurt op papier een aantal (potentiele) toppers, maar nee, alleen maar weer gezeik.. Misschien moeten wij eens meer naar onszelf kijken en nadenken of we wel realistische eisen stellen.. Op onze tribunes spookt het ook lang zo vaak niet meer en juist nu, moeten wij er nog meer zijn voor onze club en onze stad!