Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Utrecht [vrijdag 12-02]

Gestart door Galdiano, februari 07, 2016, 17:36:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Utrecht

leonard Nienhuis
5 (9.6%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
2 (3.8%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius
1 (1.9%)
Tom Hiariej (24)
3 (5.8%)
Jack Byrne
3 (5.8%)
Sander van der streek
11 (21.2%)
Kevin van Veen
1 (1.9%)
Martijn Barto
5 (9.6%)
Rai Vloet
1 (1.9%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
20 (38.5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 19, 2016, 22:55:22

JurjenS7

Hoefdraad plZ voor lutser vd streek

JurjenS7

Godverdomme man. Waarom kan het nooit meezitteN?
Waardeloze 2e helft, penalty ontnomen, maar waaaaaarom geen wissel? Dit zat er aan te komen

Dokkumer

Gloeiende gloeiende. Het zal ook eens meezitten ;(

JurjenS7

Jaaaaa hulshof nu gaan we wisselen. Man man man
:rodekaart

Dokkumer


JurjenS7

Die vloet het nog geen bal goed geraakt

ChantiSCC

Godverdomme.. maar wel zo blijven spelen volgende wedstrijden beuk der in dan kan t nog wel goedkomen. Met van veen en BARTO is heel belangrijk.

JurjenS7

2e helft niet om aan te gluren.. Eerste helft mooie strijd.. Volgende keer 90minuten volhouden en eerder wisselen .. Dan zit je op het niveau van de graafschap. Hopen dat er wat ballen goed willen vallen dan

Scc01

Dan wissel je ook nog eventjes in de 81ste minuut ...

runner 1

Die nummer 24 nooit meer opstellen wat een drama die man .

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op februari 12, 2016, 21:52:42
Die nummer 24 nooit meer opstellen wat een drama die man .
Die runner1 nooit weer wat posten hier. Kent niet eens de juiste namen

Spine

Vaak kritiek op Henk gehad om overal en altijd 4-3-3 te spelen maar dit leek helemaal nergens op. Wat een naïeviteit zeg, allemachtig.

OuweSkeve

Ongelofelijk! De vechtlust in de eerste helft was mooi om te zien. Maar als zo'n eerste helft speelt weet je al van tevoren dat de tweede stukken minder wordt. Misschien de enthousiasme maar wat verdelen over de wedstrijd.

Dokkumer

Citaat van: Spine op februari 12, 2016, 21:57:58
Vaak kritiek op Henk gehad om overal en altijd 4-3-3 te spelen maar dit leek helemaal nergens op. Wat een naïeviteit zeg, allemachtig.
Dan maar een briefje met uitslagen.inleveren en gewoon niet meer spelen?

Misschien maar beter ook hoeven we ook niet meer op iets van een wonder te hopen.


okkele

Citaat van: Dokkumer op februari 12, 2016, 21:32:02
Naaihuis klootzak!!!

nog nooit zo vroeg thuis geweest godverdomme.
wat is er met die knakker ooit gebeurt in leeuwarden?
ik ga 1 van de kids wakker maken,ik moet wat slaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.