Ben blij dat de stemming hier ook positief omgeslagen is. Laten we dat zo houden. Een goeie pot op de mat gelegd tegen een subtopper met 2,5 keer de begroting van ons SCC, terwijl we nog niet compleet zijn. En Excelsior-thuis ontzettend veel pech gehad. Inmiddels hebben we ook een ietwat beter beeld van de concurrentie en daar hoeven we ons ook niet voor te verschuilen.. Vanmiddag even in Volendam geweest. Die ploeg heeft de zaakjes in verdedigend opzicht nog lang niet op de rit. Zorgwekkend. Dan hebben wij het toch een stuk beter voor elkaar met Tol en Bergsma. Gister even een onwennig begin van Bergsma, maar na de drinkpauze op geen fout meer kunnen betrappen. Ook Emmen en RKC hebben mij gisteren niet kunnen overtuigen. Over Groningen nog niet gesproken. Wil niet zeggen dat die gaan degraderen, maar daar hoeven wij niet voor onder te doen. En dan heb je nog Go Ahead en een Excelsior wat tegen Vitesse weer niet had te klagen over geluk. Plus een Fortuna wat natuurlijk twee sterke tegenstanders heeft gehad, maar die moeten het ook nog maar even doen..


Ik weet in ieder geval zeker dat Hoedemakers niet weg hoeft. Hij heeft het nog altijd prima naar zijn zin.
