Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lars Kramer

Maar gaat die Noor komen of is het allemaal fake?

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op augustus 05, 2022, 10:21:49
Dan gaat v/d Meer verhuurd worden lijkt me

En Tol naar de bank
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc4-ever

#42872
Citaat van: Lars Kramer op augustus 05, 2022, 11:58:56
Maar gaat die Noor komen of is het allemaal fake?
t is sowieso niet fake dat ze met hem bezig zijn. Maar dat hij hier al is, lijkt me niet te kloppen. Al weet je t bij die Noor nooit want hij is vrij snel :_schater . Kortom we wachten t rustig af.

Eewal

Citaat van: Lars Kramer op augustus 05, 2022, 11:58:56
Maar gaat die Noor komen of is het allemaal fake?
Hij zat net alweer aan de tiramisu. Blijkbaar iets te vieren.

Scc4-ever

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 12:08:49
Hij zat net alweer aan de tiramisu. Blijkbaar iets te vieren.
Hij neemt t er wel van sowieso

Bankzitter

Waarom ook niet? Hij mag alles bij Bert declareren.Je moet spelers wel paaien.

En als ze eenmaal getekend hebben is het elke middag een sneetje brood met pindakaas voor lunch.

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op augustus 05, 2022, 11:52:49
Nog mensen vanochtend bij de training geweest en iets gehoord over onze Noor??
Wat ik op beelden kon zien is dat hij niet mee trainde bij zijn club..

michello

Citaat van: J.v.G. op augustus 05, 2022, 12:19:46
Wat ik op beelden kon zien is dat hij niet mee trainde bij zijn club..

Als je wat beter kijkt loopt ie er gewoon tussen volgens mij.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 11:12:20
Diemers is een uitstekende speler voor clubs als Cambuur, maar ook een heel dure jongen. Mag van mij dus best komen (graag zelfs) maar niet als dit ten koste gaat van een buitenspeler en rechtsback.
daar ben ik het volledig met je eens. :y

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 05, 2022, 10:36:10
Je hebt wel uitstekende bronnen Sunderlandje. En met je Hoedemakers die zijn vertrekwens kenbaar heeft gemaakt bij Foeke  :_schater :_schater
dat zei foeke zelf in de podcast  :_schater

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 05, 2022, 11:44:51
Helemaal mee eens. Daar ligt nu niet de prio. Wel vind ik dat we niet te zwaar moeten tillen aan het feit dat hij 'buitencategorie is' en mogelijk ergens anders heen zou gaan. Aan een Diemers ga je niet veel meer verdienen. Behalve dat hij je natuurlijk mee kan helpen aan het realiseren van de doelstelling handhaving. Als je hem haalt, leg je veel geld neer + geef je hem een twee/driejarig contract en moet hij ook wel spelen. Tegen de tijd dat zijn contract afloopt is hij 31. Dan zie ik toch liever een jongere speler waar je in de toekomst nog iets aan kunt verdienen. Die zijn er genoeg.
als je hem huurt hoef je niks van dat alles, Feyenoord wil graag verkopen weet ik.Kopen is niet realistisch denk ik. Wel een speler die het verschil duidelijk kan maken. Vooral ook met stilstaande situaties zoals vrije trappen en corners die al tijden een drama zijn bij ons

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Het gesprek met Henk de Jong ging over versterkingen die wel of niet komen. De trainer sprak gister alweer met een rechtsback, na de afzegging van Sambo en PSV.

Bovendien wil #Cambuur nog een vleugelspeler strikken. Dat zijn de twee posities die prioriteit genieten.
Kalmte alleen kan u redden.

Chipke

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 12:32:33
dat zei foeke zelf in de podcast  :_schater

Dan heb jij niet goed geluisterd  :O Ik weet in ieder geval zeker dat Hoedemakers niet weg hoeft. Hij heeft het nog altijd prima naar zijn zin.

Collingwood

Gerard Bos
@GerardBos
Ook nog even korte update transferzaken Cambuur:

na afzeggen Sambo sprak club al met andere mogelijke RB
na afzeggen Quaresma komt er NIET alsnog andere cv; Smand inmiddels goed bezig, die er dus bij
Jacht op Sahraoui nog gaande, is duur, blijft dus lastig

#eredivisie
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 14:34:07
Gerard Bos
@GerardBos
Ook nog even korte update transferzaken Cambuur:

na afzeggen Sambo sprak club al met andere mogelijke RB
na afzeggen Quaresma komt er NIET alsnog andere cv; Smand inmiddels goed bezig, die er dus bij
Jacht op Sahraoui nog gaande, is duur, blijft dus lastig

#eredivisie
nou Leovardia het was toch al rond?