Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2022, 14:34:54
nou Leovardia het was toch al rond?

Leovardia = hansdijkstra3?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Delfzijl/Cambuur

Dat worden weer lekker veel tegendoelpunten.....

Jah lache.....

Srry hoor maar zijn jullie nou bezig alles op te naaien hier?
Of moet dit serieus opgevat worden... zo ja, blijf alsjeblieft thuis Zaterdag.

#Cambuur onwaardig.

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 05, 2022, 17:06:44
Dat worden weer lekker veel tegendoelpunten.....

Jah lache.....

Srry hoor maar zijn jullie nou bezig alles op te naaien hier?
Of moet dit serieus opgevat worden... zo ja, blijf alsjeblieft thuis Zaterdag.

#Cambuur onwaardig.

Je snapt het soms niet. Net zoals iemand die bij ons op de tribune die de hele wedstrijd zei dat het het niks was en dan blij was als de tegenstander scoorde omdat hij dan gelijk kreeg.

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op augustus 05, 2022, 17:09:40
Je snapt het soms niet. Net zoals iemand die bij ons op de tribune die de hele wedstrijd zei dat het het niks was en dan blij was als de tegenstander scoorde omdat hij dan gelijk kreeg.
Het zal de tijdgeest zijn?. Niks is goed, het ligt altijd aan een ander, ik heb gelijk en jij niet. Knap dat je het hier nog volhoudt Delfzijl?

J.v.G.

Zou Dankerlui wat kunnen zijn voor de rechtsback?

michello

Citaat van: J.v.G. op augustus 05, 2022, 17:20:44
Zou Dankerlui wat kunnen zijn voor de rechtsback?

Ik dacht hetzelfde. Henk heeft gister met een RB gesproken uit de NL?se competitie, zou zomaar kunnen.

EdsjeSCC

Die is echt heel slecht, dus ik hoop het niet.

Maar morgen winnen we gewoon  |:)

J.v.G.

Citaat van: michello op augustus 05, 2022, 17:22:17
Ik dacht hetzelfde. Henk heeft gister met een RB gesproken uit de NL?se competitie, zou zomaar kunnen.
Was bij Willem 2 in goede doen, bij Groningen was hij minder maar daar hebben meer spelers last van gehad.

zeewolde

Liever Dankerlui dan Troupee.

Bij Troupee krijg ik altijd zo'n Ard van Pepoen gevoel, blinde dravers die nog te slecht zijn voor de kkd

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2022, 17:39:20
Liever Dankerlui dan Troupee.

Bij Troupee krijg ik altijd zo'n Ard van Pepoen gevoel, blinde dravers die nog te slecht zijn voor de kkd
maar hoe kom je daarbij dan , dat is appels met peren vergelijken. Dankerlui zou echt wel wat zijn maar heeft hij dan geen basis plaats daar ?

Scc4-ever

Hoe is t nu met die Noor. Zit hij nog bij v/d valk?  Of is hij alweer weg daar inmiddels. 

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 17:50:34
maar hoe kom je daarbij dan , dat is appels met peren vergelijken. Dankerlui zou echt wel wat zijn maar heeft hij dan geen basis plaats daar ?
Van Gelderen(jong Ajax) speelt daar nu op de back

Bernardo

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 17:50:34
maar hoe kom je daarbij dan , dat is appels met peren vergelijken. Dankerlui zou echt wel wat zijn maar heeft hij dan geen basis plaats daar ?
l. FC Groningen staat ook open voor een vertrek van Jo?l van Kaam, Kian Slor, Patrick Joosten en Damil Dankerlui

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2022, 17:50:34
maar hoe kom je daarbij dan , dat is appels met peren vergelijken. Dankerlui zou echt wel wat zijn maar heeft hij dan geen basis plaats daar ?
eens, maar er werd geschreven dat Henk met een back uit de Nederlandse competitie heeft gesproken, vandaar de namen Dankerlui en Troupee

Eewal

Citaat van: Scc4-ever op augustus 05, 2022, 17:55:37
Hoe is t nu met die Noor. Zit hij nog bij v/d valk?  Of is hij alweer weg daar inmiddels.
zit aan de Noorse zalm en daarna nog een tiramisu..