Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 13:27:05
Andor Faber
@Andor_F
Het gesprek met Henk de Jong ging over versterkingen die wel of niet komen. De trainer sprak gister alweer met een rechtsback, na de afzegging van Sambo en PSV.

Bovendien wil #Cambuur nog een vleugelspeler strikken. Dat zijn de twee posities die prioriteit genieten.


Is er al eentje gecontracteerd?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 05, 2022, 14:35:03

Is er al eentje gecontracteerd?
tuurlijk niet gvd kut bende.

sunderland

Diemers mag verhuurt worden?. Zou het wel weten. 1 telefoontje en financieel eruit komen

Drumfather SCC

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 14:34:07
Gerard Bos
@GerardBos
Ook nog even korte update transferzaken Cambuur:

na afzeggen Sambo sprak club al met andere mogelijke RB
na afzeggen Quaresma komt er NIET alsnog andere cv; Smand inmiddels goed bezig, die er dus bij
Jacht op Sahraoui nog gaande, is duur, blijft dus lastig

#eredivisie

Het was toch al rond?  :_schater
Wat een soap...

Praten we hier nou kul of is het een dekmantel van Bos?

Patrick1977

Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2022, 14:34:54
nou Leovardia het was toch al rond?

Portie interessant doenerij juh

Leeuwarder94

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 05, 2022, 15:16:23
Het was toch al rond?  :_schater
Wat een soap...

Praten we hier nou kul of is het een dekmantel van Bos?

Volgens mij is het helemaal nog niet rond. Het eerste bod was te laag. Het tweede bod zal iets hoger zijn, maar dat is afwachten. Verder zijn er meer gegadigden voor deze speler. Dat hele Snapchat verhaal en dat hij lekker Tiramisu en een kopje soep eet in de van der Valk hier lijkt mij sterk...  :_schater
De wens is de vader van de gedachte

Drumfather SCC

Geen wonder dat hij duur is met zo'n hoge hotelrekening  :_schater

Trieste zaak

zeewolde

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 05, 2022, 15:23:36
Volgens mij is het helemaal nog niet rond. Het eerste bod was te laag. Het tweede bod zal iets hoger zijn, maar dat is afwachten. Verder zijn er meer gegadigden voor deze speler. Dat hele Snapchat verhaal en dat hij lekker Tiramisu en een kopje soep eet in de van der Valk hier lijkt mij sterk...  :_schater
die tiramisu was als enige wel waar. Hij houdt niet van soep.

Eewal

Tuurlijk is dat van de tiramisu wel waar. Iedereen houdt daar toch van? Soep vond hij idd niet lekker..

Trainert!

Triest dat er geen cv meer bij komt.
Die Noor komt ook niet.


Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 16:31:51
Triest dat er geen cv meer bij komt.
Die Noor komt ook niet.
dat wordt weer veel tegen doelpunten  :_schater

hobbes


Bankzitter

#42897
Ik snap ook niet hoe je dat weten dat we veel tegengoals gaan krijgen... er staat straks een hele nieuwe defensie:

21/22 : Stevens- Doke - Mac - Schouten - Bangura
22/23: Joao - RB? - Tol- Bergsma - Bangura

En er is nooit gezegd dat er geen CV meer bij komt , maar die zal wel beter moeten zijn dan Tol en er moet ook nog budget over zijn.

zeewolde

Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 16:31:51
Triest dat er geen cv meer bij komt.
Die Noor komt ook niet.


Gevalletje zie je ik zei het toch.
Of heb je goeie info over die Noor?

hobbes

Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2022, 16:52:57

Gevalletje zie je ik zei het toch.
Of heb je goeie info over die Noor?

Waarschijnlijk niet omdat niemand het nog weet. Zolang er nog niks officieel is blijft het toch puur onderbuikgevoel/