Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

#42855
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2022, 19:22:28
nwaah ik krijg toch andere geluiden binnen

Je hebt wel uitstekende bronnen Sunderlandje. En met je Hoedemakers die zijn vertrekwens kenbaar heeft gemaakt bij Foeke  :_schater :_schater

Bernardo

Ook Emmen wil Diemers, misschien moeten wij het ook nog maar eens proberen dan. Zo'n jongen kan toch beter hier voetballen dan bij zulke clubs.

Cor

Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 10:53:02
Ook Emmen wil Diemers, misschien moeten wij het ook nog maar eens proberen dan. Zo'n jongen kan toch beter hier voetballen dan bij zulke clubs.

Wat is voor jou de toegevoegde waarde van Diemers? Oftewel, voor wie zou hij erin moeten, ervan uitgaande dat er niemand meer weggaat?

Bens

Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 10:53:02
Ook Emmen wil Diemers, misschien moeten wij het ook nog maar eens proberen dan. Zo'n jongen kan toch beter hier voetballen dan bij zulke clubs.
volkomen eens met Bernardo.

Stiens

Citaat van: Cor op augustus 05, 2022, 10:57:28
Wat is voor jou de toegevoegde waarde van Diemers? Oftewel, voor wie zou hij erin moeten, ervan uitgaande dat er niemand meer weggaat?

Diemers is een 'buitencategorie' speler die je denk ik altijd kunt gebruiken, maar dat gaat dan inderdaad ten koste van een Jacobs of Paulissen. Focus moet eerst op een buitenspeler, rechtsback en CV liggen. Je kunt het geld maar 1x uitgeven.

Bankzitter

Dat is doorselecteren. Dan komt een van die middenvelders op de bank.
Daarbij gaan we verdedigende middenvelders te kort komen Hoedemakers en Ter Heide weggaan.

Er zal ook best contact met Diemers zijn maar kunnen pas concreet iets extra halen als we Mees verkopen. En daar speelt nog niks nu.

Bernardo

Citaat van: Cor op augustus 05, 2022, 10:57:28
Wat is voor jou de toegevoegde waarde van Diemers? Oftewel, voor wie zou hij erin moeten, ervan uitgaande dat er niemand meer weggaat?

Doorselecteren, Diemers is toch een speler aan de bovenkant zoals Foeke het zou noemen.

Collingwood

#42862
Diemers is een uitstekende speler voor clubs als Cambuur, maar ook een heel dure jongen. Mag van mij dus best komen (graag zelfs) maar niet als dit ten koste gaat van een buitenspeler en rechtsback.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 11:12:20
Diemers is een uitstekende speler voor clubs als Cambuur, maar ook een heel dure jongen. Mag van mij dus best komen maar niet als dit ten koste gaat van een buitenspeler en rechtsback.
hier ben ik het mee eens

De Gast

Halen en aanvoerder maken. Dit soort jongens horen de band te dragen. Met alle respect voor Ulli.

Eewal

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 11:23:26
Halen en aanvoerder maken. Dit soort jongens horen de band te dragen. Met alle respect voor Ulli.
nee hoor

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 11:06:55
Dat is doorselecteren. Dan komt een van die middenvelders op de bank.
Daarbij gaan we verdedigende middenvelders te kort komen Hoedemakers en Ter Heide weggaan.

Er zal ook best contact met Diemers zijn maar kunnen pas concreet iets extra halen als we Mees verkopen. En daar speelt nog niks nu.
kan snel gaan soms.
Zherouki naar Feijenoord en ms meld Twente zich dan.

Chipke

Citaat van: Stiens op augustus 05, 2022, 11:01:31
Diemers is een 'buitencategorie' speler die je denk ik altijd kunt gebruiken, maar dat gaat dan inderdaad ten koste van een Jacobs of Paulissen. Focus moet eerst op een buitenspeler, rechtsback en CV liggen. Je kunt het geld maar 1x uitgeven.

Helemaal mee eens. Daar ligt nu niet de prio. Wel vind ik dat we niet te zwaar moeten tillen aan het feit dat hij 'buitencategorie is' en mogelijk ergens anders heen zou gaan. Aan een Diemers ga je niet veel meer verdienen. Behalve dat hij je natuurlijk mee kan helpen aan het realiseren van de doelstelling handhaving. Als je hem haalt, leg je veel geld neer + geef je hem een twee/driejarig contract en moet hij ook wel spelen. Tegen de tijd dat zijn contract afloopt is hij 31. Dan zie ik toch liever een jongere speler waar je in de toekomst nog iets aan kunt verdienen. Die zijn er genoeg.

Specuveter

Nog mensen vanochtend bij de training geweest en iets gehoord over onze Noor??

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 05, 2022, 11:52:49
Nog mensen vanochtend bij de training geweest en iets gehoord over onze Noor??
Gaat nu lunchen bij Vd Valk. Hans zal zo wel tonen dat hij daar zit.