Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Leovardia op augustus 04, 2022, 21:30:08
Su lullig weze at ik dat s?g. Maar het is in kannen en kr?ken.
Voor al die azijnzeikers hier die Foeke en co. lopen te bashen;
Oordeel niet zonder kennis van zaken. Zielige lui.

Cambuur 0.2? Echt? Hestou vanmiddag bij het skutsjesilen weest en een klap van de fok voor de hasses had? Allemachtig h?.
laat iedereen lekker een mening heffe, en zeggen op een forum wat se fienne....Foeke is gewoon een praatjesmaker, magst het met niet eens met weze, maar ik vind van wel en ken meer die dat fienne.

Jandehulk

Van Kaam zou een topper weze....

sunderland

Letschert , van kaam , saroui Jaja dat su wel wat weze

Bankzitter

Van Kaam heb je voor 2/3 ton wel, krijg je wel gratis Joosten erbij.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op augustus 04, 2022, 21:23:15
Een aantal op het forum denken dat ze de functie van onze technisch manager veel beter in kunnen vullen dan hij zelf.
Natuurlijk hoop ik ook op een paar toppers die ons naar een hoger niveau gaan brengen, maar dat vergt tijd en geduld en soms ook wat geluk.
En paniekaankopen hebben nog nooit iets opgeleverd,  behalve teleurstelling.


De teleurstelling zit hem in het feit dat er in verdedigend opzicht (verdedigers) nog weinig lijkt te lukken. Terwijl hier al in een vroeg stadium is gebleken dat onze verdediging zo lek als een mandje is. Daar gaat het met alleen Bergsma en Smand geen verandering in komen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2022, 22:01:26
Van Kaam heb je voor 2/3 ton wel, krijg je wel gratis Joosten erbij.
echt niet hoor. Ik vind hem wel een groot talent met veel drive. Hij is eigenwijs maar daar hou ik wel van

Bankzitter

Dat eigenwijze past wel bij Cambuur. Hij is daar buiten de selectie gevallen meen ik en dan zullen ze niet de hoofdprijs vragen... hoop ik dan.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 04, 2022, 21:58:38
laat iedereen lekker een mening heffe, en zeggen op een forum wat se fienne....Foeke is gewoon een praatjesmaker, magst het met niet eens met weze, maar ik vind van wel en ken meer die dat fienne.

Bist self oek dikke praatjesmaker anders 8P

upweer

Is die Noor al gearriveerd?

Noordcambuur

Citaat van: upweer op augustus 04, 2022, 22:18:03
Is die Noor al gearriveerd?
ligt nu op zijn bedje op ??n oor.
Van der Valk Leeuwarden  :y

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2022, 22:01:26
Van Kaam heb je voor 2/3 ton wel, krijg je wel gratis Joosten erbij.

Deal toch
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2022, 22:23:46
ligt nu op zijn bedje op ??n oor.
Van der Valk Leeuwarden  :y

Op n oor
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Nooit never geen Joosten meer....

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2022, 22:16:10
Dat eigenwijze past wel bij Cambuur. Hij is daar buiten de selectie gevallen meen ik en dan zullen ze niet de hoofdprijs vragen... hoop ik dan.
wel jong oranje he

Specuveter

Hopelijk een dag Met een nieuwe aanwinst!!