Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Floris Smand een profcontract vind ik eigenlijk net even wat leuker nieuws |:)

V-man

Citaat van: Jandehulk op augustus 04, 2022, 18:33:19
sexlijn denk.ik.
Hahahaha leuk! Booy & co doen echt wel hun best hoor. Afgelopen jaren is het toch ook geflikt. Ook ik had gedacht en gehoopt dat er een paar mooie aanwinsten gepresenteerd werden. Maar tot op heden mogen we toch niet mopperen met de nieuwelingen? Die oefenwedstrijdjes en trainingen zeggen toch ook nog niet zoveel. Geef toe het is nog niet om over naar huis te schrijven maar om Booy en co meteen als "incompetente prutsers" weg te zetten is wellicht wat veel onder invloed van de emotie (gewoon dat vinkje in het hoofd even uitzetten).

EdsjeSCC

Vlampiep

Citaat van: V-man op augustus 04, 2022, 21:06:58
Hahahaha leuk! Booy & co doen echt wel hun best hoor. Afgelopen jaren is het toch ook geflikt. Ook ik had gedacht en gehoopt dat er een paar mooie aanwinsten gepresenteerd werden. Maar tot op heden mogen we toch niet mopperen met de nieuwelingen? Die oefenwedstrijdjes en trainingen zeggen toch ook nog niet zoveel. Geef toe het is nog niet om over naar huis te schrijven maar om Booy en co meteen als "incompetente prutsers" weg te zetten is wellicht wat veel onder invloed van de emotie (gewoon dat vinkje in het hoofd even uitzetten).
Een aantal op het forum denken dat ze de functie van onze technisch manager veel beter in kunnen vullen dan hij zelf.
Natuurlijk hoop ik ook op een paar toppers die ons naar een hoger niveau gaan brengen, maar dat vergt tijd en geduld en soms ook wat geluk.
En paniekaankopen hebben nog nooit iets opgeleverd,  behalve teleurstelling.

Patrick1977

Patrick1977

Citaat van: Leovardia op augustus 04, 2022, 21:30:08
Su lullig weze at ik dat s?g. Maar het is in kannen en kr?ken.
Voor al die azijnzeikers hier die Foeke en co. lopen te bashen;
Oordeel niet zonder kennis van zaken. Zielige lui.

Cambuur 0.2? Echt? Hestou vanmiddag bij het skutsjesilen weest en een klap van de fok voor de hasses had? Allemachtig h?.

Snap ik hoor maar hoe betrouwbaar is deze bron en wanneer is de presentatie dan?

bommel

Waar ik best wel verbaasd van sta, is dat clubs als Fortuna en NEC zulke namen kunnen aantrekken. En ja tuurlijk, wat zeggen namen? Maar een Cillessen naar NEC, Eiting +Veerman naar Volendam. Ayoub naar Excelsior Diemers waarschijnlijk richting Fortuna. We vissen met Diemers weer achter het net, gemiste kans. Het financi?le plaatje en het kunstgras zal zwaar meewegen.

Maar goed, Hoedemakers Bangura & Jacobs waren ook geen spelers van naam die zich hier uiteindelijk super ontwikkeld hebben dus er is enigszins wel een beetje hoop. Maar zeker achterin en op de vleugel moet er zeker kwaliteit komen. Hoop dat Sahraoui uiteindelijk voor Cambuur kiest in mijn ogen een super versterking. Duimen draaien zaterdag.

bommel

Citaat van: Patrick1977 op augustus 04, 2022, 21:34:25
Snap ik hoor maar hoe betrouwbaar is deze bron en wanneer is de presentatie dan?

Wellicht zullen ze nog wat laatste plooien moeten gladstrijken?

sunderland

Citaat van: bommel op augustus 04, 2022, 21:35:13
Waar ik best wel verbaasd van sta, is dat clubs als Fortuna en NEC zulke namen kunnen aantrekken. En ja tuurlijk, wat zeggen namen? Maar een Cillessen naar NEC, Eiting +Veerman naar Volendam. Ayoub naar Excelsior Diemers waarschijnlijk richting Fortuna. We vissen met Diemers weer achter het net, gemiste kans. Het financi?le plaatje en het kunstgras zal zwaar meewegen.

Maar goed, Hoedemakers Bangura & Jacobs waren ook geen spelers van naam die zich hier uiteindelijk super ontwikkeld hebben dus er is enigszins wel een beetje hoop. Maar zeker achterin en op de vleugel moet er zeker kwaliteit komen. Hoop dat Sahraoui uiteindelijk voor Cambuur kiest in mijn ogen een super versterking. Duimen draaien zaterdag.
ken jij Marcel boekhoorn van nec ? en die Turkse eigenaar van Fortuna?? dan weet je het

Voorstopper

Citaat van: bommel op augustus 04, 2022, 21:35:13

Niet zo moeilijk, Yilmaz is een vriend van de steenrijke turkse eigenaar van Fortuna (maar afwachten of die echt gaat presteren) en heeft al een baan bij de cliub als hij stopt met voetballen. En Cilessen gaat terug nar zijn oude liefde NEC zal wel zijn laatste club worden en hangt dan zijn handschoenen aan de wilgen. Diemers wil ook wel naar Cambuur zijn oude liefde maar die komt vast nog wel aan het echte einde van zijn carri?re

Zuid1991

Citaat van: Leovardia op augustus 04, 2022, 21:37:20
Maximaal betrouwbaar seun. Kest gerust slape.  :)
sal morgen wel communiceert wurde. Maar dat is mien eigen aanname.
Ok?....Maar ast ut niet bij ut juuste eind hest, sast niet meer voor vol an sien wurden hier.
Maar daar hewe we allemaal last van  :insane

Maar ut suh fantastisch wesuh at dit nu eens deur gaat |:)

bommel

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2022, 21:42:01
ken jij Marcel boekhoorn van nec ? en die Turkse eigenaar van Fortuna?? dan weet je het

Ja en Veerman zijn connectie met Volendam .. Ja tuurlijk, en begrijpelijk dat ze die keuzes maken. Maar als ik naar onze directe concurrenten kijk hoe die zich toch hebben weten te versterken. Ja, dan is het hopelijk dat er straks een aantal spelers boven zichzelf gaan uitstijgen of dat Foeke Sahraoui morgen een kriebeltje laat zetten en van mijn part Letschert.

Leovardia

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2022, 21:46:26
Ok?....Maar ast ut niet bij ut juuste eind hest, sast niet meer voor vol an sien wurden hier.

:_schater :_schater :_schater
Daar l?g ik geen seconde wakker van ;)
Kent skele juh.

bommel

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2022, 21:46:26

Echt wel ..  _O_

sunderland

Citaat van: oscarsielstra op augustus 04, 2022, 20:09:58
Mag Van Kaam wel voor komen !
ja dan ga je op die positie ook flink vooruit