Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 09:35:48
Klopt, maar dan kan je niet spreken van een redelijke transferperiode. Was gewoon ondermaats

Dat is dus een mening, voor zo'n clubje met zo'n budget vind de 1 het redelijk als de helft het goed doet en een ander vind het pas redelijk als 7/8 het goed doet ;)

Trainert!

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2022, 09:02:06
Dit is inderdaad het punt, de transferperiode duurt nog 3 weken. Maar de ene speler is volgens de kenners veel te hoog gegrepen, dan andere wordt niks. Omdat de term Cambuur 2.0 is gevallen denken sommige dat we met Ajax gaan concurreren. Het is zo zonde dat er zoveel negativiteit rond de club gaat. Sommige lijken wel te denken dat Foeke het doet om hun persoonlijk te pesten.


Foeke heeft maandenlang de tijd gehad om met aardige spelers op de proppen te komen. Spelers die ook echt worden aangetrokken. Nu lijkt het alsof het de laatste 3 weken of even moet gebeuren. Terwijl de kans zeer aanwezig is dat je vanaf 1 september stijf onderaan staat.

Er wordt teveel geteerd op de prestaties in de kkd,en de spelers die Cambuur kampioen maakten plus een geweldige 9e plek afgelopen jaar.
Het doorselecteren mag je Foeke echt we aanrekenen. Er zitten nou niet bepaald goudmijntjes bij de spelers die afgelopen jaar en tot nu toe zijn aangetrokken.

De Gast

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2022, 09:02:56
Nou, dat Hoedemakers zo'n succes zou worden wisten we ook pas na een wedstrijd of 6, er is toen nog een tijdje sprake geweest van een extra nummer 6 omdat Hoedemakers het niet aankon. Jacobs is altijd prima geweest idd, muv het laatste half jaar. Zag er tegen excelsior weer goed en fris uit. Lichte voetjes, geen dozen om de schoenen, op t goede moment in de 16 meter. Die gaat scoren tegen Utrecht.

Die jongen moeten ze uitlenen aan Almere ofzo. Zelfde niveau als Excelsior zaterdag. Misschien dat hij daar iets van zelfvertrouwen kan terugvinden. De druk voor hem is hier nu veel te hoog. Grootste fout van Henk tot nu toe.

De Gast

Citaat van: J.v.G. op augustus 09, 2022, 09:31:43
Vandaar dat ik voor die namen een - heb gezetJongen is geblesseerd geraakt op 20 jarige leeftijd . Sylla heeft Bangura voor zich of wil je Bangura eruit halen?

Sylla is gehaald als potentiele opvolger van Bangura.

J.v.G.

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 09, 2022, 09:38:09
Dat is dus een mening, voor zo'n clubje met zo'n budget vind de 1 het redelijk als de helft het goed doet en een ander vind het pas redelijk als 7/8 het goed doet ;)
En de genoemde 4 waren 3 gehuurd en 2 van de 4 waren in de winter alweer weg. En het heeft op salaris na niets gekost. Geen 1 club heeft tegenwoordig een 100% score, je mag blij zijn als een club 50% haalt.

J.v.G.

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2022, 09:43:40
Sylla is gehaald als potentiele opvolger van Bangura.
Dus is het vrij logisch dat hij weinig speelt en dat wil niet zeggen dat hij stil staat.

Bens

Misschien zie ik het verkeerd maar spelers met grote namen kun je hier niet verwachten.wij zullen het moeten zoeken in KKD spelers jammer het is niet anders.

EdsjeSCC

Citaat van: J.v.G. op augustus 09, 2022, 09:48:48
En de genoemde 4 waren 3 gehuurd en 2 van de 4 waren in de winter alweer weg. En het heeft op salaris na niets gekost. Geen 1 club heeft tegenwoordig een 100% score, je mag blij zijn als een club 50% haalt.

Zo is het. Je haalt soms spelers waarvan je hoopt dat ze hun oude niveau weer halen of doorgroeien naar een heel goed niveau.

Ajax heeft een gigantische portemonnee maar heeft ook Klaiber, Scherpen, Schuurs, Magallan, Marin, Daramy etc etc gehaald de laatste jaren

Tanjajeah

#43208
Wat ik wel opvallend vond; Virginia werd eigenlijk bij toeval aangetrokken (was aangeboden door een makelaar), al best wel ver in de voorbereiding. Je zou veronderstellen dat je als technische man voor zo'n vitale positie in je elftal zelf een goed overzicht hebt van goede en beschikbare keepers en vandaaruit ze gaat benaderen. Diep in de voorbereiding een jonge speler als eerste doelman aantrekken die je wordt aangeboden vind ik wat apart. Dat kan wel, maar dat is meer iets voor buitenkansjes, heel goede keepers die zich al hebben bewezen. En van Virginia kun je dat eigenlijk niet weten.

Want wat ook opmerkelijk is; hoe beoordeel je een jonge keeper die de afgelopen jaren nauwelijks competitiewedstrijden heeft gespeeld? Hoe weet je dat ie tegen de druk kan bijvoorbeeld? Hij heeft nog nooit een heel seizoen op niveau gekeept.

J.v.G.

Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2022, 10:44:29
Wat ik wel opvallend vond; Virginia werd eigenlijk bij toeval aangetrokken (was aangeboden door een makelaar), al best wel ver in de voorbereiding. Je zou veronderstellen dat je als technische man voor zo'n vitale positie in je elftal zelf een goed overzicht hebt van goede en beschikbare keepers en vandaaruit ze gaat benaderen. Diep in de voorbereiding een jonge speler als eerste doelman aantrekken die je wordt aangeboden vind ik wat apart. Dat kan wel, maar dat is meer iets voor buitenkansjes, heel goede keepers die zich al hebben bewezen. En van Virginia kun je dat eigenlijk niet weten.

Want wat ook opmerkelijk is; hoe beoordeel je een jonge keeper die de afgelopen jaren nauwelijks competitiewedstrijden heeft gespeeld? Hoe weet je dat ie tegen de druk kan bijvoorbeeld? Hij heeft nog nooit een heel seizoen op niveau gekeept.
Het wachten was toch op Stevens, en diep/ver in de voorbereiding valt ook wel wat mee. En hoe je achter dingen komt een scoutingsrapport/beelden, inside info en als je jaren bij Everton zit ben je geen koekenbakker. Maar achter de jonge keeper heb je een ervaren keeper voor het geval dat..

Chipke

Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2022, 10:44:29
Wat ik wel opvallend vond; Virginia werd eigenlijk bij toeval aangetrokken (was aangeboden door een makelaar), al best wel ver in de voorbereiding. Je zou veronderstellen dat je als technische man voor zo'n vitale positie in je elftal zelf een goed overzicht hebt van goede en beschikbare keepers en vandaaruit ze gaat benaderen. Diep in de voorbereiding een jonge speler als eerste doelman aantrekken die je wordt aangeboden vind ik wat apart. Dat kan wel, maar dat is meer iets voor buitenkansjes, heel goede keepers die zich al hebben bewezen. En van Virginia kun je dat eigenlijk niet weten.

Want wat ook opmerkelijk is; hoe beoordeel je een jonge keeper die de afgelopen jaren nauwelijks competitiewedstrijden heeft gespeeld? Hoe weet je dat ie tegen de druk kan bijvoorbeeld? Hij heeft nog nooit een heel seizoen op niveau gekeept.

Wat is daar opvallend aan? Als je een lijst met keepers hebt die niet haalbaar blijken, moet je toch doorschakelen. Als een keeper als Virginia dan aangeboden wordt, moet je toehappen. Je kunt nooit alle spelers in alle Europese competities in beeld hebben. Virginia keepte bij Sporting alle bekerwedstrijden + een Champions League duel,, bij Everton een aantal wedstrijden, zowel in de beker als competitie en bij Reading in de Championship. Bij die topclubs ligt de druk nog vele malen hoger kan ik je vertellen. Het feit dat iemand de opleidingen van Arsenal en Everton doorloopt, zegt genoeg. Dan ben je geen prutser. Tel daar de wedstrijden bij op die hij al heeft gekeept bij Sporting en bij Everton dan kun je niet anders zeggen dan dat hij een absolute meerwaarde is voor dit elftal. Ongeacht zijn jonge leeftijd en ervaring.

Huizen

Verdediger Sandler sluit zich waarschijnlijk transfervrij aan bij NEC

NEC zou dicht bij de komst van Philippe Sandler zijn. De 25-jarige verdediger is transfervrij, doordat zijn contract bij Feyenoord niet is verlengd. Sander speelde in een half jaar tijd slechts twee duels voor de Rotterdammers, die hem transfervrij overnamen van Manchester City. Feyenoord besloot de optie om hem nog een seizoen vast te leggen niet te lichten. (Bron: de Gelderlander)

EdsjeSCC

Citaat van: Bussum op augustus 09, 2022, 11:35:40
Verdediger Sandler sluit zich waarschijnlijk transfervrij aan bij NEC

NEC zou dicht bij de komst van Philippe Sandler zijn. De 25-jarige verdediger is transfervrij, doordat zijn contract bij Feyenoord niet is verlengd. Sander speelde in een half jaar tijd slechts twee duels voor de Rotterdammers, die hem transfervrij overnamen van Manchester City. Feyenoord besloot de optie om hem nog een seizoen vast te leggen niet te lichten. (Bron: de Gelderlander)

Oke?

Specuveter

Wie of wat weet wat er waar is van het gerucht dat vd Kaam van Groningen hier komt?
Voor de duidelijkheid....ik hen dit gerucht gehoord
Geen idee wat waarheidsgehalte is.

moodygrunn

Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2022, 11:43:16
Wie of wat weet wat er waar is van het gerucht dat vd Kaam van Groningen hier komt?
Voor de duidelijkheid....ik hen dit gerucht gehoord
Geen idee wat waarheidsgehalte is.

Ik hoop het, kan misschien wel een opvolger van Mees zijn als die naar Twente verkast
In Henk en Sandor we trust