Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 15:48:40
Zeker maar ik weet niet of Henk een type trainer is die op basis van kracht of zwaktes tegenstander zijn team daarop gaat aanpassen.

Pas in de 2e helft :P

moodygrunn

Citaat van: fred op augustus 09, 2022, 15:55:55
Ook deze speler is zojuist met een Sparta shirt en een Heerenveen muts elders gesignaleerd  :y
Toevallig in de van der valk?
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2022, 16:08:46

Toevallig in de van der valk?
ja. Ook hij bestelde tiramisu.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Eewal op augustus 09, 2022, 16:26:00
ja. Ook hij bestelde tiramisu.

Wat is er toch mis met een bal mayo :?

Bankzitter

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 15:48:40
Zeker maar ik weet niet of Henk een type trainer is die op basis van kracht of zwaktes tegenstander zijn team daarop gaat aanpassen.

Mee eens. Maar Sai is zeker tegen een 5-3-2 een betere optie dan Doke te laten opbouwen. We weten al dat dat niet werkt. Tegen een linksbuiten is Doke prima in de diels, maar denk dat Sai dan ook speelt.

Eewal

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2022, 16:48:28
Wat is er toch mis met een bal mayo :?
geen idee, ik zal het mijn betrouwbare bronnen vragen..

zeewolde


Bens

Na Sai ben ik benieuwd of Foeke vandaag nog een nieuwe speler uit zijn hoge hoed tovert.

Noordcambuur

Is er niet een club uit de KKD die Hendriks of ter Heide wil huren.

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 10:19:10
Is er niet een club uit de KKD die Hendriks of ter Heide wil huren.
v/d Meer verhuren en de 2 die je noemt contracten ontbinden. En dan een middenvelder en een linksbuiten erbij en we zijn klaar tot de winterstop.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 11:07:51
v/d Meer verhuren en de 2 die je noemt contracten ontbinden. En dan een middenvelder en een linksbuiten erbij en we zijn klaar tot de winterstop.

Voorin moeten er eigenlijk gewoon 2 man bij en een sterke centrale verdediger is ook geen overbodige luxe. Gezien de eerdere interesse in Quaresma beseffen ze dat binnen de club ook

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 10, 2022, 11:09:37
Voorin moeten er eigenlijk gewoon 2 man bij en een sterke centrale verdediger is ook geen overbodige luxe. Gezien de eerdere interesse in Quaresma beseffen ze dat binnen de club ook
Een centrale verdediger kan wel even wachten zou in de winterstop kunnen indien nodig. Voorin heb je Balk, v/d Water, Sambissa en dan een nieuwe, ik zou ook in de winterstop gaan kijken of er nog 1 nodig is. Ook dan kan je door selecteren (om maar een populaire term te gebruiken)

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 11:18:04
Een centrale verdediger kan wel even wachten zou in de winterstop kunnen indien nodig. Voorin heb je Balk, v/d Water, Sambissa en dan een nieuwe, ik zou ook in de winterstop gaan kijken of er nog 1 nodig is. Ook dan kan je door selecteren (om maar een populaire term te gebruiken)

Als we weer 70 tegengoals willen dan kan het wel even wachten ja  :insane Het algehele niveau zal gewoon wat omhoog moeten dus dan is in alle linie een sterkhouder er bij wel wenselijk. Gezien ons bod op Sahraoui moet er ook nog best wel iets mogelijk zijn

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 10, 2022, 11:23:44
Als we weer 70 tegengoals willen dan kan het wel even wachten ja  :insane Het algehele niveau zal gewoon wat omhoog moeten dus dan is in alle linie een sterkhouder er bij wel wenselijk. Gezien ons bod op Sahraoui moet er ook nog best wel iets mogelijk zijn
Met een bijna nieuwe verdediging met Virginia; Sai, Tol, Bergsma en Bangura ga je weer van 70 tegen doelpunten uit terwijl ze nog niet samen hebben gespeeld.

Het zijn nog 13(!) wedstrijden tot de winterstop, als je nu een middenvelder en een linksbuiten haalt en mocht het nodig zijn in de winterstop een extra verdediger(S) is het toch prima..

D.H.Skolten

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 11:33:52
Met een bijna nieuwe verdediging met Virginia; Sai, Tol, Bergsma en Bangura ga je weer van 70 tegen doelpunten uit terwijl ze nog niet samen hebben gespeeld.

Het zijn nog 13(!) wedstrijden tot de winterstop, als je nu een middenvelder en een linksbuiten haalt en mocht het nodig zijn in de winterstop een extra verdediger(S) is het toch prima..
Ik snap niet dat hier mensen zijn die denken dat wij de luxe hebben om 13 wedstrijden de boel even aan te kijken . Het is cruciaal voor de club om er binnen 2 a 3 wedstrijden ook echtvte staan. Eigenlijk nog voor RKC, Utrecht uit verliezen we waarschijnlijk sowieso wel.