Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Bussum op augustus 09, 2022, 11:35:40
Verdediger Sandler sluit zich waarschijnlijk transfervrij aan bij NEC

NEC zou dicht bij de komst van Philippe Sandler zijn. De 25-jarige verdediger is transfervrij, doordat zijn contract bij Feyenoord niet is verlengd. Sander speelde in een half jaar tijd slechts twee duels voor de Rotterdammers, die hem transfervrij overnamen van Manchester City. Feyenoord besloot de optie om hem nog een seizoen vast te leggen niet te lichten. (Bron: de Gelderlander)


Jammer. Dit zou ook een goede voor Cambuur zijn geweest

Bernardo

Citaat van: Trainert! op augustus 09, 2022, 11:53:34

Jammer. Dit zou ook een goede voor Cambuur zijn geweest

Laatste 3 seizoenen totaal 17 wedstrijden gespeeld, waarop gebaseerd?

Noordcambuur

We mutte niet allemaal van die halve spelers halen.
Sai is heeft laatste maanden niet meer gespeeld.

Huizen

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 09, 2022, 11:42:19
Oke?

Uit de pool haalbare CV's was dit er potentieel eentje. Had ik hier ook wel willen zien, nu hopen op Letschert

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2022, 13:26:56
We mutte niet allemaal van die halve spelers halen.
Sai is heeft laatste maanden niet meer gespeeld.
Echt waar en dat weet jij zeker?

papier

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 12:41:34
Laatste 3 seizoenen totaal 17 wedstrijden gespeeld, waarop gebaseerd?

En zal wel een aardig salaris willen. Prima te doen met Boekhoorn erachter, die Europees voetbal wil halen. Daar kunnen wij niet mee wedijveren.

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2022, 07:36:34
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik geef de algemene tendens weer. Ik zie #foekeout regelmatig voorbij komen op Twitter.

Zo ver ga ik niet. Wat mij betreft heeft Foeke echt wel krediet opgebouwd alleen vind ik het tot nu toe wel heel magertjes en kan ik de koers maar lastig volgen. Ik blijf er overigens wel bij dat ik vind dat ze de achilleshiel van vorig jaar (verdediging) niet naar een hoger plan tillen met de recente aankopen. sterker nog, ik vind het een enorm groot risico. Na 10 wedstrijden maken we echter de balans op. Voor nu is het koffiedik kijken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Chipke op augustus 09, 2022, 08:36:27
Dit is wel heel misselijkmakend. Die jongen heeft twee jaar in het buitenland gezeten man. Dat zou hetzelfde zijn, als dat een supporter van een andere club Bangura gaat beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten van twee jaar terug. Er bestaat ook nog zoiets als ontwikkeling.

En Sai kan ook niet verdedigen volgens jou? Dan ben jij niet echt een voetbalvolger. Was verdedigend ??n van de beste rechtsbacks in seizoen 20/21. Heeft na zijn blessure laten zien dat hij weer redelijk op dat niveau zit.

Misselijkmakend?  :_schater Doe even normaal man. Liekst wel een wief  :devil Maar goed, OptaJohan is leidend schijnbaar. Ik kan daar niet zoveel mee. Het is denk ik ook niet relevant aangezien Sai never nooit Doke uit de basis gaat spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 14:48:23
Misselijkmakend?  :_schater Doe even normaal man. Liekst wel een wief  :devil Maar goed, OptaJohan is leidend schijnbaar. Ik kan daar niet zoveel mee. Het is denk ik ook niet relevant aangezien Sai never nooit Doke uit de basis gaat spelen.

In het gros van de wedstrijden zal Doke wel spelen, denk dat tegen een Excelsior je wel meer hebt aan Sai. Is toch wat comfortabeler aan de bal.

papier

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 14:44:03
Zo ver ga ik niet. Wat mij betreft heeft Foeke echt wel krediet opgebouwd alleen vind ik het tot nu toe wel heel magertjes en kan ik de koers maar lastig volgen. Ik blijf er overigens wel bij dat ik vind dat ze de achilleshiel van vorig jaar (verdediging) niet naar een hoger plan tillen met de recente aankopen. sterker nog, ik vind het een enorm groot risico. Na 10 wedstrijden maken we echter de balans op. Voor nu is het koffiedik kijken.

Hier kan ik me wel in vinden. Afgelopen seizoen hebben we veel doelpunten gemaakt en voorin zijn eigenlijk alleen Joosten en Kallon vertrokken. Met het aantrekken van Balk en Vd Water kun je wel zeggen dat daar aardig op is geanticipeerd. Stevens ruilen voor Virginia kunnen we niet echt inschatten maar op basis van zijn verleden blijkt dat hij talent heeft dus dat zou ook oke moeten zijn. Dan houd je inderdaad de achilleshiel over van afgelopen jaar, achterin moet het beter want we hebben ontzettend veel doelpunten tegen gekregen. Dat betekent eigenlijk dat je minimaal 1 topper (voor onze begrippen) moet hebben en nog een speler die er kan staan. Die twee zouden we moeten hebben, maar die echte topper hebben we mi. nog niet. Dat zou Letschert wel kunnen zijn. Daarmee wil ik Bergsma niet tekort doen, maar op basis van zijn verleden denk ik dat hij tussen de 'topper' en Calvin/Tol in zit.

hobbes

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 12:41:34
Laatste 3 seizoenen totaal 17 wedstrijden gespeeld, waarop gebaseerd?

Viel in bij Feyenoord en viel dezelfde wedstrijd ook weer geblesseerd uit.

poelie-lwd

Citaat van: papier op augustus 09, 2022, 15:20:03
In het gros van de wedstrijden zal Doke wel spelen, denk dat tegen een Excelsior je wel meer hebt aan Sai. Is toch wat comfortabeler aan de bal.

Zeker maar ik weet niet of Henk een type trainer is die op basis van kracht of zwaktes tegenstander zijn team daarop gaat aanpassen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Sai nog steeds niet officieel?

fred

Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2022, 15:48:52
Sai nog steeds niet officieel?

Ook deze speler is zojuist met een Sparta shirt en een Heerenveen muts elders gesignaleerd  :y

Ruppppert

Stilte voor de storm qua nieuwe spelers? We wachten het af tot 1 september...... geen goed gevoel bij....