Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 07:04:35
Beter lezen. Waar zeg ik dat Bergsma kut is? Ik zeg alleen dat Bergsma niet kan verdedigen. Dat geldt ook voor Sai. Nogal cruciaal als we het aantal tegentreffers van vorig jaar er even bij pakken nietwaar.

Niet persoonlijk bedoeld, maar ik geef de algemene tendens weer. Ik zie #foekeout regelmatig voorbij komen op Twitter.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 06:58:39
Trouw volger van de KKD he  ;)
Is bij FC Aarau een stuk volwassener gaan/leren verdedigen, al vond het verdedigen van hem in de KKD overigens ook niet slecht. Een paar jaar buitenland is niet verkeerd voor hem geweest(zijn eigen woorden)

Chipke

#43187
Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2022, 06:58:39
Trouw volger van de KKD he  ;)

Dit is wel heel misselijkmakend. Die jongen heeft twee jaar in het buitenland gezeten man. Dat zou hetzelfde zijn, als dat een supporter van een andere club Bangura gaat beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten van twee jaar terug. Er bestaat ook nog zoiets als ontwikkeling.

En Sai kan ook niet verdedigen volgens jou? Dan ben jij niet echt een voetbalvolger. Was verdedigend ??n van de beste rechtsbacks in seizoen 20/21. Heeft na zijn blessure laten zien dat hij weer redelijk op dat niveau zit.

moodygrunn

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2022, 07:36:34
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik geef de algemene tendens weer. Ik zie #foekeout regelmatig voorbij komen op Twitter.

Ik zie heel veel meningen voorbij komen op Twitter...als ik kijk naar de afgelopen jaren voeren wij redelijk goed beleid. Laten we na deze transferperiode eens kijken wat er op het veld staat, hoe het spel is en hoeveel punten dat heeft opgeleverd
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2022, 08:43:34
Ik zie heel veel meningen voorbij komen op Twitter...als ik kijk naar de afgelopen jaren voeren wij redelijk goed beleid. Laten we na deze transferperiode eens kijken wat er op het veld staat, hoe het spel is en hoeveel punten dat heeft opgeleverd

Ik ben heel trots op hoe onze club al jaren een logisch, stabiel beleid voert. Maar qua transfers is er wel ruimte voor verbetering. In mijn ogen is de laatste geslaagde transferperiode de periode dat o.a. Jacobs en Hoedemaakers kwamen.

hobbes

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2022, 08:43:34
Ik zie heel veel meningen voorbij komen op Twitter...als ik kijk naar de afgelopen jaren voeren wij redelijk goed beleid. Laten we na deze transferperiode eens kijken wat er op het veld staat, hoe het spel is en hoeveel punten dat heeft opgeleverd

Dit is inderdaad het punt, de transferperiode duurt nog 3 weken. Maar de ene speler is volgens de kenners veel te hoog gegrepen, dan andere wordt niks. Omdat de term Cambuur 2.0 is gevallen denken sommige dat we met Ajax gaan concurreren. Het is zo zonde dat er zoveel negativiteit rond de club gaat. Sommige lijken wel te denken dat Foeke het doet om hun persoonlijk te pesten.

moodygrunn

Citaat van: Lore op augustus 09, 2022, 08:55:54
Ik ben heel trots op hoe onze club al jaren een logisch, stabiel beleid voert. Maar qua transfers is er wel ruimte voor verbetering. In mijn ogen is de laatste geslaagde transferperiode de periode dat o.a. Jacobs en Hoedemaakers kwamen.
Nou, dat Hoedemakers zo'n succes zou worden wisten we ook pas na een wedstrijd of 6, er is toen nog een tijdje sprake geweest van een extra nummer 6 omdat Hoedemakers het niet aankon. Jacobs is altijd prima geweest idd, muv het laatste half jaar. Zag er tegen excelsior weer goed en fris uit. Lichte voetjes, geen dozen om de schoenen, op t goede moment in de 16 meter. Die gaat scoren tegen Utrecht.
In Henk en Sandor we trust

J.v.G.

Citaat van: Lore op augustus 09, 2022, 08:55:54
Ik ben heel trots op hoe onze club al jaren een logisch, stabiel beleid voert. Maar qua transfers is er wel ruimte voor verbetering. In mijn ogen is de laatste geslaagde transferperiode de periode dat o.a. Jacobs en Hoedemaakers kwamen.
Vond afgelopen seizoen ook niet slecht, + Uldrikis, Boere, Tol, Stevens(verlengen), Sylla. - Kiss, Hendriks en Krastev. Van Joosten meer verwacht maar super slecht was hij ook weer niet.

Bernardo

Citaat van: J.v.G. op augustus 09, 2022, 09:07:22
Vond afgelopen seizoen ook niet slecht, + Uldrikis, Boere, Tol, Stevens(verlengen), Sylla. - Kiss, Hendriks en Krastev. Van Joosten meer verwacht maar super slecht was hij ook weer niet.

Krastev, Kiss, Hendriks en Joosten zijn toch gewoon allemaal mislukt? Niet goed genoeg, uiteindelijk stonden bijna allemaal de zelfde spelers erin van de KKD seizoenen.

De Gast

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 09:18:12
Krastev, Kiss, Hendriks en Joosten zijn toch gewoon allemaal mislukt? Niet goed genoeg, uiteindelijk stonden bijna allemaal de zelfde spelers erin van de KKD seizoenen.

Plaats Gullit er ook maar bij.

En over transfers gesproken.. Drie vette jaren en 0 transferinkomsten en dus ook geen doorstroming van jongens als Sylla. Vind dat echt zorgelijk. Stilstaand water is ideaal voor bacterien.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 09:18:12
Krastev, Kiss, Hendriks en Joosten zijn toch gewoon allemaal mislukt? Niet goed genoeg, uiteindelijk stonden bijna allemaal de zelfde spelers erin van de KKD seizoenen.
Daarom zet hij er toch ook een minnetje (-) bij?
In Henk en Sandor we trust

J.v.G.

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2022, 09:18:12
Krastev, Kiss, Hendriks en Joosten zijn toch gewoon allemaal mislukt? Niet goed genoeg, uiteindelijk stonden bijna allemaal de zelfde spelers erin van de KKD seizoenen.
Vandaar dat ik voor die namen een - heb gezet
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2022, 09:28:29
Plaats Gullit er ook maar bij.

En over transfers gesproken.. Drie vette jaren en 0 transferinkomsten en dus ook geen doorstroming van jongens als Sylla. Vind dat echt zorgelijk. Stilstaand water is ideaal voor bacterien.
Jongen is geblesseerd geraakt op 20 jarige leeftijd . Sylla heeft Bangura voor zich of wil je Bangura eruit halen?

J.v.G.


Bernardo

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2022, 09:29:01
Daarom zet hij er toch ook een minnetje (-) bij?

Klopt, maar dan kan je niet spreken van een redelijke transferperiode. Was gewoon ondermaats

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: J.v.G. op augustus 09, 2022, 09:31:43
Sylla heeft Bangura voor zich of wil je Bangura eruit halen?

Verkopen, want hij had het over 0 transferinkomsten ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021