Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Jandehulk op augustus 08, 2022, 13:37:46
   Ja daar heb je het hogere segment spelers al...kolere wat een drama.

Kom op jongens! Even een beetje realistisch hier. Cambuur heeft een van de laagste begrotingen in de eredivisie. Dan moet je geen topspelers verwachten van het Ajax-niveau. Een beetje creativiteit, een goed beleid en absoluut geen paniek. Ik heb er vertrouwen in. Handhaving moet kunnen.

papier

Citaat van: Destroyer op augustus 08, 2022, 16:55:41
Interesse Cambuur?

Hoop het wel. Voor Cambuur een goede en ook een type die we nu niet hebben.

hobbes

Citaat van: Sakas op augustus 08, 2022, 16:54:39
Dan zou ik zeggen schrijf het hier dan ook niet op of loop je mee? Of zet het er anders neer?.

Als het had gekund had ik er een sarcasme gifje bij geplaatst ;)

sunderland

Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 17:03:56
Hoop het wel. Voor Cambuur een goede en ook een type die we nu niet hebben.
zo denk ik er ook over. We hebben geen enkel type in de selectie zoals hem

Bankzitter

Dezelfde zaakwaarnemer als Bergsma en weer eentje van AZ ... het zou me niks verbazen. Wel een type dat we nodig hebben.

Trainert!

Letchert direct halen graag.

Naastismis

Leuk en aardig dat vissen in een andere vijver, maar wanneer je niets vangt schiet het ook niet op.

Vlampiep

Citaat van: Naastismis op augustus 08, 2022, 19:12:34
Leuk en aardig dat vissen in een andere vijver, maar wanneer je niets vangt schiet het ook niet op.
Ik stel voor, spaarpot op de kop, kleine lening afsluiten en geef dat aan de club zodat ze wat meer viswater krijgt. :proost

veteraan

Citaat van: Naastismis op augustus 08, 2022, 19:12:34
Leuk en aardig dat vissen in een andere vijver, maar wanneer je niets vangt schiet het ook niet op.





Het lijkt erop dat project 2.0 is mislukt ; Sarhaoui,Quaresma,Sambo,en vd Belt jr en waarschijnlijk enige anderen hapten niet toe

Delfzijl/Cambuur

2.0 opgeklopte mediatoestand......
Draait allemaal om te centjes tegenwoordig, betaal je niet genoeg....jammer dan komt ie niet

De Gast

Citaat van: veteraan op augustus 08, 2022, 19:51:46




Het lijkt erop dat project 2.0 is mislukt ; Sarhaoui,Quaresma,Sambo,en vd Belt jr en waarschijnlijk enige anderen hapten niet toe

Volgend jaar wel in ons nieuwe stadion met normaal gras.

Voor de rest zou ik zeggen: Diemers disse kant op komme  :0=

Bankzitter

#43181
Citaat van: veteraan op augustus 08, 2022, 19:51:46
Het lijkt erop dat project 2.0 is mislukt ; Sarhaoui,Quaresma,Sambo,en vd Belt jr en waarschijnlijk enige anderen hapten niet toe

Had je het geld van vd Brink liever niet in het transferbudget gehad? Dan waren Hoedemakers en Bangura inmiddels al weggeweest. En hadden we nu Ruiter in plaats van Joao op de goal. Ook geen vd Water maar een type Joosten.

Het enige verschil is dat we misschien Bergsma en Sai een aantal weken eerder in de voorbereiding hadden gehaald en nu iets te lang gewacht hebben.

Het laatste bod op die Noor was overigens iets onder de 1 miljoen euro.. daar is voor 1 september nog wel een aardig spelertje van te halen, toch?

veteraan

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2022, 21:39:39
Had je het geld van vd Brink liever niet in het transferbudget gehad?




Nee, uitbreiding van het spelersbudget is inderdaad een must
De club moet misschien de scouting wat uitbreiden en aan het imago werken
Maar dat zal met het stadion(en grasmat) wel gebeuren

poelie-lwd

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 08, 2022, 15:44:01
En waarom zou Bergsma niet kunnen verdedigen? Veel wedstrijden 2e league Zwitserland gekeken?

Trouw volger van de KKD he  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op augustus 08, 2022, 15:52:28
Gehaald door Foeke, dus kut

Beter lezen. Waar zeg ik dat Bergsma kut is? Ik zeg alleen dat Bergsma niet kan verdedigen. Dat geldt ook voor Sai. Nogal cruciaal als we het aantal tegentreffers van vorig jaar er even bij pakken nietwaar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.