Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 13:26:37
Weet niet of ik hier heel blij van wordt.....

Ik wel eigenlijk. Was soms te gemakzuchtig, maar kan voor een back geweldig voetballen. Opbouwend een paar klassen beter dan Doke en Doke kan hem juist weer scherp houden door felle concurrentie te bieden (hopelijk).

Maar als ik de eerste reacties her en der bekijk ben ik een uitzondering, we gaan het weer afwachten...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Het is wel een speler met opbouwende kwaliteiten en eentje die de strijd met Doke aandurft. En voordeel dat hij de club kent. Tegen de meeste tegenstanders een betere keuze dan Doke en zeker beter dan Vd Meer/Ter Heide. Redelijke speler maar niks bijzonders.

Delamere

Citaat van: Delamere op augustus 06, 2022, 22:43:16
Er moet nog echte kwaliteit bij. Die Noor schijnt ?m ook al niet te worden. Zo?n Diemers zou ik er wel graag bij zien maar lijkt niet op de Cambuurradar te staan. Van wat ik begreep Van Wermeskerken daarentegen wel. Henk schijnt al met ?m gesproken te hebben. Weet nou niet of Doke daar zenuwachtig van moet worden.
Tsja, dus toch Van Wermeskerken.

Jandehulk

   Ja daar heb je het hogere segment spelers al...kolere wat een drama.

Teun Seun


zeewolde

Citaat van: Teun Seun op augustus 08, 2022, 13:39:16
Cambuur 2.0

Hiervoor speciaal een account aangemaakt?
Je weet dat dit een term is die uit de media komt en niet van Cambuur zelf?

Trainert!


Drumfather SCC

Paniek slaat dus toe  :zucht
Maar goed; ?chte toppers komen hier toch niet
Deal with it
We moeten het maar doen met B garnituur en heel hard hopen dat het een beetje goed komt

Maar laat Foeke wat met rust, Die man doet ook maar wat hij kan...
We moeten als supporters dit team op sleeptouw nemen en dat lukt niet met de tendens die hier nu heerst

Wij moeten teleurstellingen echt ombouwen in steun en strijd!
Een kat in het nauw...

Teun Seun

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 13:40:53
Hiervoor speciaal een account aangemaakt?
Je weet dat dit een term is die uit de media komt en niet van Cambuur zelf?

Speciaal niet. Maar ik proef dat je niet zit te wachten op nieuwe mensen hier? Ach en wie het ook verzint, Cambuur 2.0, het hogere segment spelers gehaald kunnen worden.. Daar hoor Sai niet bij lijkt mij

Leeuwarder94

Niet de gedroomde nieuwe rb, maar voetballend wel beter dan Doke. Gewoon het voordeel van de twijfel geven. Laten we hopen dat er in elk geval nog een echte topper komt voor de linksbuiten
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Sai degradeerd eerst met Zwolle en met Cambuur Leeuwarden.
Wat een een armoedig beleid bij Cambuur?.. :y

mario

Citaat van: Teun Seun op augustus 08, 2022, 13:45:18
Speciaal niet. Maar ik proef dat je niet zit te wachten op nieuwe mensen hier? Ach en wie het ook verzint, Cambuur 2.0, het hogere segment spelers gehaald kunnen worden.. Daar hoor Sai niet bij lijkt mij
Nee, wees vooral welkom maar de teleurstelling viert hier momenteel hoogtij.

De Gast

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2022, 13:43:37
Paniek slaat dus toe  :zucht
Maar goed; ?chte toppers komen hier toch niet
Deal with it
We moeten het maar doen met B garnituur en heel hard hopen dat het een beetje goed komt

Maar laat Foeke wat met rust, Die man doet ook maar wat hij kan...
We moeten als supporters dit team op sleeptouw nemen en dat lukt niet met de tendens die hier nu heerst

Wij moeten teleurstellingen echt ombouwen in steun en strijd!
Een kat in het nauw...

We betalen toch 7 ton voor een vd Water? Of hebben we daarmee gelijk al ons extra budget er doorheen gejast?

Maar dit voelt wel als paniekvoetbal ja.

Teun Seun

Citaat van: mario op augustus 08, 2022, 13:50:28
Nee, wees vooral welkom maar de teleurstelling viert hier momenteel hoogtij.

Volgens mij zit erachter dat iedereen de bui al voelt hangen.. Dit terwijl je vanaf januari al zo goed als veilig bent en het spel per wedstrijd minder werd. Daarom is iedereen sceptisch/ negatief omdat iedereen heel heel graag wil dat het juist dit jaar positief eindigt.

Qua kansen was het prima maar je ziet dat je op 3 of 4 posities nog net even wat extra's nodig hebt.. En Sai heeft dat niet echt, al laat ik me graag verrassen

zeewolde

Citaat van: Teun Seun op augustus 08, 2022, 13:45:18
Speciaal niet. Maar ik proef dat je niet zit te wachten op nieuwe mensen hier? Ach en wie het ook verzint, Cambuur 2.0, het hogere segment spelers gehaald kunnen worden.. Daar hoor Sai niet bij lijkt mij
ja wel hoor, en ben ook niet enthousiast over Sai.

Maar zie steeds vaker mensen reageren op dat 2.0 wat niet bij Cambuur zelf vandaan komt.