Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Specuveter op augustus 08, 2022, 11:08:18
De vraag is....voor wie zaten ze er dan wel??

Om een analyse van de concurrentie te maken?

Jandehulk

    Gister uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Henk er wel degelijk voor vd kaam was, en de leeuw ..

Trainert!

Misschien gaat het om iemand van Volendam?

Zuid1991

Cambuur wordt lekker belachelijk gemaakt door noorse twitter lui omtrent de biedingen van Sahraoui....

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op augustus 08, 2022, 12:43:11
Cambuur wordt lekker belachelijk gemaakt door noorse twitter lui omtrent de biedingen van Sahraoui....

Omdat hun zo succesvol zijn?

Zuid1991

Citaat van: hobbes op augustus 08, 2022, 12:54:49
Omdat hun zo succesvol zijn?
Nee maar het zegt toch alles over de kul biedingen van Cambuur.

Lore

Citaat van: hobbes op augustus 08, 2022, 12:54:49
Omdat hun zo succesvol zijn?

Omdat het laatste bod van Cambuur onder de miljoen euro lag en zij denken dat hij veel meer waard is dan dat.

Bankzitter

Er heeft ook nog geen enkele club meer geboden dan een miljoen. En wellicht komt er ook nog een bonusregeling of doorverkooppercentage  bovenop.

Maar dit duurt te lang. Doorschakelen en in de winter wellicht terugkomen.

mario

@reonboeringa: Volgens meerdere bronnen is Cambuur inzake Osame Sahraoui bezig aan een kansloze missie. Het hoogste bod zou nog niet eens de helft bedragen dan de vraagprijs van Valerenga, dat de interesse uit Leeuwarden niet heel serieus lijkt te nemen. https://twitter.com/StianWahl/status/1556576994384568320

Bens

Citaat van: mario op augustus 08, 2022, 13:15:02
@reonboeringa: Volgens meerdere bronnen is Cambuur inzake Osame Sahraoui bezig aan een kansloze missie. Het hoogste bod zou nog niet eens de helft bedragen dan de vraagprijs van Valerenga, dat de interesse uit Leeuwarden niet heel serieus lijkt te nemen. https://twitter.com/StianWahl/status/1556576994384568320
Gewoon kappen met die man, geen haalbare kaart. Punt uit, overschakelen naar iemand die haalbaar is.

moodygrunn

Citaat van: mario op augustus 08, 2022, 13:15:02
@reonboeringa: Volgens meerdere bronnen is Cambuur inzake Osame Sahraoui bezig aan een kansloze missie. Het hoogste bod zou nog niet eens de helft bedragen dan de vraagprijs van Valerenga, dat de interesse uit Leeuwarden niet heel serieus lijkt te nemen. https://twitter.com/StianWahl/status/1556576994384568320

Logisch dat ze t nog niet serieus nemen. Als bv Twente zich meldt voor Hoedemakers met een bod van 3 ton dan gaan wij daar toch ook niet op in?
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Zeer verrassend toch weer Sai terug

zeewolde

Weet niet of ik hier heel blij van wordt.....

oldehove

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 13:26:16
Zeer verrassend toch weer Sai terug

Dit gaat echt een heel zwaar seizoen worden.
ut komt su as het komt

mario

Mag hopen dat het nog niet in kannen of kruiken is.