Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Ik wil niks goedpraten want het was enorm kut allemaal, maar we waren veel beter, vind de uitslag nogal geflatteerd. Bal ging er gewoon niet in.

Maar als je Excelsior thuis al niet wint dan is het erg moeilijk om nu ook maar een beetje positief te zijn met het oog op dit seizoen..

ruubmac

Vorig seizoen verloren we ook de eerste wedstrijd thuis tegen Groningen. Komt wel goed. En ik ga mijn gelijk halen, let maar op   :proost goed weekend.

Scc4-ever

Citaat van: ruubmac op augustus 06, 2022, 21:49:15
Vorig seizoen verloren we ook de eerste wedstrijd thuis tegen Groningen. Komt wel goed. En ik ga mijn gelijk halen, let maar op   :proost goed weekend.
t seizoen is nog lang. Maar dat t beter moet dan vanavond is wel duidelijk. 

Josli

Deze reken ik de TS vooral aan hoor. Totaal verkeerde inschatting gemaakt en de hele wedstrijd bezig geweest het te repareren. Verder maak ik me eigenlijk niet al te veel zorgen. Ik zou alleen heel graag vers bloed zien op het middenveld. Vond vooral Maulun weer een ergernis. Voorin een hopeloos mislukt experiment vandaag. Dat is gelijk ook de laatste keer mag ik hopen. Op zich hebben we met Balk en Sambissa prima buitens. En met vd Water en een eventueel nieuwe erbij gaat dat wel goed komen. Achterin is het allemaal wat mager, maar Bergsma lijkt iig een prima aanwinst.

Naastismis

Citaat van: ruubmac op augustus 06, 2022, 21:49:15
Vorig seizoen verloren we ook de eerste wedstrijd thuis tegen Groningen. Komt wel goed. En ik ga mijn gelijk halen, let maar op   :proost goed weekend.

Groningen was ook niet de slechtste van de competitie,Excelsior wel....

Delamere

Er moet nog echte kwaliteit bij. Die Noor schijnt ?m ook al niet te worden. Zo?n Diemers zou ik er wel graag bij zien maar lijkt niet op de Cambuurradar te staan. Van wat ik begreep Van Wermeskerken daarentegen wel. Henk schijnt al met ?m gesproken te hebben. Weet nou niet of Doke daar zenuwachtig van moet worden.

mario

Citaat van: Delamere op augustus 06, 2022, 22:43:16
Er moet nog echte kwaliteit bij. Die Noor schijnt ?m ook al niet te worden. Zo?n Diemers zou ik er wel graag bij zien maar lijkt niet op de Cambuurradar te staan. Van wat ik begreep Van Wermeskerken daarentegen wel. Henk schijnt al met ?m gesproken te hebben. Weet nou niet of Doke daar zenuwachtig van moet worden.
Ik mag hopen dat ze kwalitatief wel wat beters nastreven. Hier wordt ik niet heel blij van  :wall

Chipke

Citaat van: Delamere op augustus 06, 2022, 22:43:16
Er moet nog echte kwaliteit bij. Die Noor schijnt ?m ook al niet te worden. Zo?n Diemers zou ik er wel graag bij zien maar lijkt niet op de Cambuurradar te staan. Van wat ik begreep Van Wermeskerken daarentegen wel. Henk schijnt al met ?m gesproken te hebben. Weet nou niet of Doke daar zenuwachtig van moet worden.

Er is met Dankerlui gesproken begreep ik.

justremco

Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 22:57:10
Er is met Dankerlui gesproken begreep ik.

Lijkt me offensief gezien best een prima speler maar kan ie ook wat verdedigen?

Galdiano

Citaat van: Delamere op augustus 06, 2022, 22:43:16
Er moet nog echte kwaliteit bij. Die Noor schijnt ?m ook al niet te worden. Zo?n Diemers zou ik er wel graag bij zien maar lijkt niet op de Cambuurradar te staan. Van wat ik begreep Van Wermeskerken daarentegen wel. Henk schijnt al met ?m gesproken te hebben. Weet nou niet of Doke daar zenuwachtig van moet worden.

Diemers heeft zijn appartement verkocht, en heeft een nieuw eengezinswoning gekocht in Leeuwarden, voor wat het waard is. Zal wel Emmen of Cambuur worden.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mario

Citaat van: justremco op augustus 06, 2022, 23:03:28
Lijkt me offensief gezien best een prima speler maar kan ie ook wat verdedigen?
Na 5 weken komen ze hiermee. Dan hadden Damil ook al 4 week geleden kunnen halen. Bij Groningen mocht hij meteen al vertrekken.

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 06, 2022, 23:03:28
Lijkt me offensief gezien best een prima speler maar kan ie ook wat verdedigen?
ja en hij is snel

sunderland

Van wermeskerken mag ik toch niet hopen die kan voor geen meter verdedigen.

sunderland

Citaat van: Josli op augustus 06, 2022, 22:05:10
Deze reken ik de TS vooral aan hoor. Totaal verkeerde inschatting gemaakt en de hele wedstrijd bezig geweest het te repareren. Verder maak ik me eigenlijk niet al te veel zorgen. Ik zou alleen heel graag vers bloed zien op het middenveld. Vond vooral Maulun weer een ergernis. Voorin een hopeloos mislukt experiment vandaag. Dat is gelijk ook de laatste keer mag ik hopen. Op zich hebben we met Balk en Sambissa prima buitens. En met vd Water en een eventueel nieuwe erbij gaat dat wel goed komen. Achterin is het allemaal wat mager, maar Bergsma lijkt iig een prima aanwinst.
ik vond Maulun wel redelijk goed spelen en vind dat we met balk en sambissa totaal geen prima buitens hebben. Sambrissa gaf wel 1 x een geweldige voorzet die er 100% in moet.

Holwerd voor Cambuur

Vd Water en een nieuwe en dan Balk er in als de verdedigers moe zijn. Vandaag had hij wel gewoon in de basis gemoeten voor Paulissen btw.

Zo sneu voor Paulissen. Na 10 minuten al worden uitgefloten door een paar op oost.. Triest. Hij heeft niks van wat een buiten moet hebben en Henk zet hem daar toch neer. Onbegrijpelijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021