Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Vertel me dan eens waarom je Maulun goed vind spelen, want ik zie het niet. Tuurlijk doet hij wel eens een hakje of een balletje met de buitenkant. 1 keer in de 6 wedstrijden is dat ook wel eens effectief. Het schijnt dat hij een goede trap heeft, maar dat etaleert hij hoogst zelden. Zeker nooit in de afronding, terwijl hij best vaak in de positie komt. En voor een zogenaamde creatieve speler, zie ik verrassend weinig creatieve oplossingen. Wel laat hij vrijwel constant zn man lopen, veroverd hij nooit een bal en heeft hij het meeste balverlies van alle middenvelders. Is het een slechte speler? Nee, dat vind ik niet, maar ik ben wel volledig op hem uitgekeken. Er zit ook helemaal geen rek meer in. Dus wmb tijd voor nieuw bloed.

Trainert!

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 23:34:25
Van wermeskerken mag ik toch niet hopen die kan voor geen meter verdedigen.

Als dit zo is, kun je net zo goed ter heide behouden

Stiens

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 23:43:44
Vd Water en een nieuwe en dan Balk er in als de verdedigers moe zijn. Vandaag had hij wel gewoon in de basis gemoeten voor Paulissen btw.

Zo sneu voor Paulissen. Na 10 minuten al worden uitgefloten door een paar op oost.. Triest. Hij heeft niks van wat een buiten moet hebben en Henk zet hem daar toch neer. Onbegrijpelijk.

Snap ik ook niks van, veruit de slechtste man aan Cambuurzijde de eerste helft maar dat kun je beter de TS kwalijk nemen dan Paulissen zelf.

bommel

Citaat van: Stiens op augustus 07, 2022, 00:03:56
Snap ik ook niks van, veruit de slechtste man aan Cambuurzijde de eerste helft maar dat kun je beter de TS kwalijk nemen dan Paulissen zelf.

Ja om die jongen op de buitenpositie te zetten vind ik gewoon totaal onverstandig, Milan Smith idem ... Dat werkt absoluut niet, maar bij een gebrek aan. Ja dan zul je wat moeten. Een links en rechtsbuiten erbij zou geen overbodige luxe zijn.

Noordcambuur

Vorig seizoen ook het grootste probleem geen goed buitenspelers op Kallon na.
Een spits moet de ballen voor krijgen en dat moet met goede buitenspelers.


bommel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 10:23:52
Vorig seizoen ook het grootste probleem geen goed buitenspelers op Kallon na.
Een spits moet de ballen voor krijgen en dat moet met goede buitenspelers.

Dan is het uiteindelijk de bedoeling dat de spits ze er ook inkopt, en dat ontbrak er ook flink aan.

Eewal


Montana


Noordcambuur

Citaat van: bommel op augustus 07, 2022, 10:26:30
Dan is het uiteindelijk de bedoeling dat de spits ze er ook inkopt, en dat ontbrak er ook flink aan.
klopt wat een kansen niet normaal.

sunderland

Waarom gaan ze dan ?berhaupt met sahraoui aan de slag denk ik dan als ie toch te duur is. Jongen moet ook nog een heel goed salaris hebben.

sunderland

Citaat van: bommel op augustus 07, 2022, 10:19:28
Ja om die jongen op de buitenpositie te zetten vind ik gewoon totaal onverstandig, Milan Smith idem ... Dat werkt absoluut niet, maar bij een gebrek aan. Ja dan zul je wat moeten. Een links en rechtsbuiten erbij zou geen overbodige luxe zijn.
hef wel es een soort van discussie met chipke maar dat is wel iets wat je foeke cs kwalijk mag nemen . Je speelt 4-3-3 en kun je niet eens een normale veldbezetting neerzetten op eredivisie nivo. En dan nog klopt het idd dat je zoveel kansen mist en daar kunnen ook zij niks aan doen natuurlijk

sunderland

Hoop toch echt op Diemers er ook bij. We missen achterin een paar en voorin ook duidelijk maar een echte spelbepaler ook voor stilstaande situaties zou ook wel wat zijn

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 07, 2022, 11:21:00
hef wel es een soort van discussie met chipke maar dat is wel iets wat je foeke cs kwalijk mag nemen . Je speelt 4-3-3 en kun je niet eens een normale veldbezetting neerzetten op eredivisie nivo. En dan nog klopt het idd dat je zoveel kansen mist en daar kunnen ook zij niks aan doen natuurlijk
Tweede helft ging het anders een stuk beter met Sambissa en Balk op de vleugels, dus waarom Foeke er bij halen, Henk maakt de opstelling.

zeewolde

Wat mij betreft verkoop je Maulun, als Diemers maar komt. Kun je goed gebruiken in dit team.

J.v.G.

Dus Dankerlui, Diemers en de Rooij en we binne klaar?