Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Die valt daar ook helemaal niet onder, mensen hadden de podcast met Henk maar eens moeten luisteren.. daar had hij ook al aangegeven dat Hendriks en Ter Heide gewoon moeten spelen en dat zelf ook moeten willen

Destroyer

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 14:31:46
Ja dat zou wat wezen dat ze Paulissen daar tussen scharen. Dan flikker ik m?n sk weg.
Die jongen moet je juist als ??n van de eersten op papier zetten.

Verwacht niet dat Paulissen vertrekt, je hebt altijd een goede bank nodig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 06, 2022, 14:34:37
Die valt daar ook helemaal niet onder, mensen hadden de podcast met Henk maar eens moeten luisteren.. daar had hij ook al aangegeven dat Hendriks en Ter Heide gewoon moeten spelen en dat zelf ook moeten willen

Hendriks is een echte eerste divisie speler en Ter Heide heeft zich hier nooit echt in de kijker kunnen spelen. Als ik hem was zou ik ook proberen top eerste divisie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Citaat van: Destroyer op augustus 06, 2022, 14:36:03
Verwacht niet dat Paulissen vertrekt, je hebt altijd een goede bank nodig.

Paulissen is gewoon veel te goed voor de bank. Een van onze meest constante basisspelers...die moet altijd worden opgesteld

SCC

#42949
Paulissen is natuurlijk wel een van onze grootverdieners, dus hij zal zelf ook wel in dubio zitten.
Speelt hier al 2 seizoenen weinig en wat wij er ook van vinden, de vraag is of daar dit seizoen wel verandering in gaat komen.
Kiest hij voor het sportieve, dan zoekt hij z'n heil elders. Maar na een aantal seizoenen met tegenvallende statistieken (ook bij Roda) zal hij dan financieel flink moeten inleveren, als er ?berhaupt interesse voor hem is.

Eerlijk is eerlijk, had hij 2 seizoenen bij GAE gespeeld ipv bij ons, dan zouden wij nu ook niet schreeuwen om zijn komst.

Overigens zie ik hem ook graag eens een hele serie wedstrijden spelen, op de plek van Jacobs. Maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren

Bankzitter

Het nog mee hoor, Paulissen staat inmiddels op 77 wedstrijden hier. En als hij tevreden is en de club ook , dan is het prima zo. Die blijft gewoon nog dit seizoen.

D.H.Skolten

#42951
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 14:31:46
Ja dat zou wat wezen dat ze Paulissen daar tussen scharen. Dan flikker ik m?n sk weg.
Die jongen moet je juist als ??n van de eersten op papier zetten.
Mee eens, alleen sk daarvoor weg doen gaat wat ver.

sunderland

Citaat van: SCC op augustus 06, 2022, 15:31:52
Paulissen is natuurlijk wel een van onze grootverdieners, dus hij zal zelf ook wel in dubio zitten.
Speelt hier al 2 seizoenen weinig en wat wij er ook van vinden, de vraag is of daar dit seizoen wel verandering in gaat komen.
Kiest hij voor het sportieve, dan zoekt hij z'n heil elders. Maar na een aantal seizoenen met tegenvallende statistieken (ook bij Roda) zal hij dan financieel flink moeten inleveren, als er ?berhaupt interesse voor hem is.

Eerlijk is eerlijk, had hij 2 seizoenen bij GAE gespeeld ipv bij ons, dan zouden wij nu ook niet schreeuwen om zijn komst.

Overigens zie ik hem ook graag eens een hele serie wedstrijden spelen, op de plek van Jacobs. Maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren
hoe weet jij nu dat hij een grootverdiener is? Henk bedoelt echt Paulissen niet in dat rijtje

Bens

Zojuist Henk de Jong de gehoord, de Noor komt waarschijnlijk niet. Te duur..

sunderland

Citaat van: Bens op augustus 06, 2022, 18:26:16
Zojuist Henk de Jong de gehoord, de Noor komt waarschijnlijk niet. Te duur..
tja . Hij is wel eerlijk . As ie maar niet verderop gaat dan

Bens

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 18:36:01
tja . Hij is wel eerlijk . As ie maar niet verderop gaat dan
Dat is te hopen.

SCC

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 18:05:46
hoe weet jij nu dat hij een grootverdiener is? Henk bedoelt echt Paulissen niet in dat rijtje

Hij is wel degelijk een van de grootverdieners.
En Henk doelt inderdaad niet op hem,  vandaar dat ik zeg dat Paulissen zelf in dubio zal zitten: kiest hij voor het sportieve, dan probeert hij het elders waar hij w?l onbetwiste basisspeler kan worden

Jandehulk


sunderland

Ut komt allemaal wel goed nou  :( :( :(

sunderland

En dan mag je niks zeggen nou. Ja ut komt allemaal wel goed Gvd . Ut zwakste elftal waar we tegen spelen!! Dit seiz