Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2022, 00:30:51
ESPN gaf net aan dat wij ook interesse hadden in Diemers, zou het?
Hoe werkt dat eigenlijk met huur van spelers? Je betaalt het salaris?

Vlampiep

Mark Diemers heeft echt de intentie om terug te keren naar zijn geboortestad. Zelf vind ik hem  voor onze club een speler van de buitencategorie.
Ik snap dat hij ook de financi?le kant van zijn carri?re mee laat spelen en hoop dat hierin een oplossing kan worden gevonden doormiddel van een extern vermogende supporter. 8)

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2022, 08:22:54
Mark Diemers heeft echt de intentie om terug te keren naar zijn geboortestad. Zelf vind ik hem  voor onze club een speler van de buitencategorie.
Ik snap dat hij ook de financi?le kant van zijn carri?re mee laat spelen en hoop dat hierin een oplossing kan worden gevonden doormiddel van een extern vermogende supporter. 8)
Of door middel van langdurige garantie, eerst in de vorm van speler, daarna doorgroeiend naar andere rollen binnen de club afhankelijk van zijn ambities?

Montana

Zou zonde zijn als hij nu voor (bijvoorbeeld) Fortuna zou kiezen. Als Liwwadder wil je toch het laatste jaar aan het Cambuurplein spelen lijkt me ;)

Bankzitter

In de podcast bij OF aan het begin van het seizoen vertelde hij wel regelmatig met de club contact te hebben. Dus beide partijen weten precies wat wel en niet mogelijk is. Als we Mees verkopen, kan het snel gaan. Vraag is hoe lang Diemers daarop wil wachten.

De Gast

Als je voor Fortuna kiest had je ook voor een paar centen minder misschien voor ons kunnen kiezen. Wat wil je nou bij Fortuna bereiken.. kies dan voor het buitenland.

Laat dan zien dat een jongen bent van de club en dat je Cambuur wilt helpen om het nieuwe stadion in de eredivisie te betreden. Dit is het moment om voor onze club te kiezen, nu kun je wat betekenen voor club, over een jaar misschien niet meer.

Cambuur Groningen

De ?Cambuuronline? van de club van Ousame voor de liefhebbers en kenners van de Noorse taal:

https://forum.klanen.no/forum/v%C3%A5lerenga-fotball/v%C3%A5lerenga-fotball-aa/587815-rykter-%C3%B8nsker-og-overganger-sommer-2022?view=stream

Cambuur is een achtertuinclub, dan weten we dat ook weer :_schater

poelie-lwd

In Noorwegen hebben ze anders hele grote achtertuinen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2022, 00:30:51
ESPN gaf net aan dat wij ook interesse hadden in Diemers, zou het?

Middenveld heeft geen prio. Ook niet als Hoedemakers vertrekt. Diemers is namelijk geen controleur. Als Cambuur wel interesse heeft om Diemers te halen stel ik vast dat er aan Maulun wordt getrokken of Jacobs is door de maand gevallen bij Henk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op augustus 06, 2022, 09:19:32
Middenveld heeft geen prio. Ook niet als Hoedemakers vertrekt. Diemers is namelijk geen controleur. Als Cambuur wel interesse heeft om Diemers te halen stel ik vast dat er aan Maulun wordt getrokken of Jacobs is door de maand gevallen bij Henk.
Of Paulissen, Henk zei namelijk dat spelers die de laatste 2 a 3 jaar weinig hebben gespeeld, aan hun carri?re moesten denken en lekker aan het voetballen toe moeten komen, dan kom ik uit bij Ter Heide, Paulissen, Sambissa en Hendriks. Ik zou het niet gek vinden dat ze Diemers erbij halen en dan valt er iemand aan de onderkant af.

Destroyer

Citaat van: Montana op augustus 06, 2022, 08:26:17
Zou zonde zijn als hij nu voor (bijvoorbeeld) Fortuna zou kiezen. Als Liwwadder wil je toch het laatste jaar aan het Cambuurplein spelen lijkt me ;)

Ik denk toch dat niet altijd alles om geld hoeft te draaien inderdaad. Als Diemers echt een jongen van de stad is zou hij het hier prachtig moeten vinden om te mogen spelen. Maar niemand weet wat er voor andere belangen spelen natuurlijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

J.v.G.

Citaat van: Montana op augustus 06, 2022, 08:26:17
Een vijf jarig contract aanbieden en iets voor na zijn carri?re, voorzitter van KVC of su..

Andy King

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2022, 07:22:36
Hoe werkt dat eigenlijk met huur van spelers? Je betaalt het salaris?

Ja, of een deel daarvan.

Walter

De club bij wie je onder contract staat betaald het salaris.Die komt dus met een huurprijs die zo dicht mogelijk bij het salaris ligt, om die kosten te dekken

De Gast

Citaat van: J.v.G. op augustus 06, 2022, 09:37:49
Of Paulissen, Henk zei namelijk dat spelers die de laatste 2 a 3 jaar weinig hebben gespeeld, aan hun carri?re moesten denken en lekker aan het voetballen toe moeten komen, dan kom ik uit bij Ter Heide, Paulissen, Sambissa en Hendriks. Ik zou het niet gek vinden dat ze Diemers erbij halen en dan valt er iemand aan de onderkant af.

Ja dat zou wat wezen dat ze Paulissen daar tussen scharen. Dan flikker ik m?n sk weg.
Die jongen moet je juist als ??n van de eersten op papier zetten.